Vivian Gray a adus parfumul rafinamentului german într-o experiență multisenzorială semnată Creative City

Brandul german de cosmetice Vivian Gray, distribuit în România de Sky Tree SRL, a fost gazda unui eveniment dedicat frumuseții, conexiunii și creativității feminine: un atelier de design floral desfășurat sub îndrumarea Liliei Raicu și Danei Bahnaru, fondatoarele Spot Floral Design

Invitate din lumea teatrului, a modei și creatoare de conținut lifestyle au fost provocate să își exprime spiritul artistic prin crearea unei coronițe de flori personalizate, într-un cadru care a combinat armonios parfumul delicat al produselor Vivian Gray cu estetica florală și atmosfera de relaxare.

Evenimentul a fost conceput ca o experiență multisenzorială — o călătorie prin texturi, culori și arome, inspirată de universul Vivian Gray, unde fiecare detaliu transmite ideea de îngrijire ca ritual al rafinamentului. Gama de produse cosmeticele ale brandului, produse în Germania, se remarcă prin parfumurile de inspirație franțuzească și formulele care oferă atât curățare și hidratare, cât și o experiență olfactivă memorabilă.

Distribuitorul Sky Tree SRL aduce în România o selecție de branduri internaționale de beauty și lifestyle care pun accent pe calitate, inovație și autenticitate, printre care Lola Cosmetics (Brazilia) și MamaAura (Germania).

Evenimentul face parte dintr-o serie de activări create de Creative City, agenția fondată de Andreea Retea, specialist cu o vastă experiență în televiziune și PR, care semnează evenimente cu sens și storytelling autentic pentru branduri din domeniul frumuseții, modei și antreprenoriatului creativ.

„Ne-am dorit un eveniment care să vorbească despre feminitate prin toate simțurile – despre frumusețea care se naște din echilibru, inspirație și gesturi simple de îngrijire. Exact așa cum o face Vivian Gray”, a declarat Andreea Retea, fondatoarea Creative City.

În portofoliul agenției se regăsesc branduri precum Alura, Nuit și Elithia, care împărtășesc aceeași viziune despre comunicare — una construită pe emoție, autenticitate și comunitate.

Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Vivian Gray, produse cosmetice, Creative City, storytelling, brand german


Comunicat publicat de: Creative City Agency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Creative City Agency

Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute și primul headliner anunțat pentru 2026: Don Toliver

Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute și primul headliner anunțat pentru 2026: Don Toliver

Cel mai mare festival din Europa, ”Beach, Please!”, anunță cele mai mari reduceri din istorie

Festivalurile devin noul lux de experiență — tinerii pun evenimentele în coș înaintea produselor. Festivalul care a doborât toate recordurile în 2025 intră în cea…

Educație și profesionalism: Dr. Georgiana Popovici, premiată la Gala Performanței și Excelenței 2025

Pe 20 octombrie, la București, a avut loc cea de-a 15-a ediție a Galei Performanței și Excelenței. Ediția aniversară a reunit, ca în fiecare an,…

Trailerul filmului „Tati Full Time”, cu Alex Bogdan și Eva Măruță, a fost lansat. O poveste în care se vor regăsi toate familiile

După succesul uriaș al comediei Tati Part Time, echipa revine cu o continuare așteptată: Tati Full Time, o comedie de familie cu accente de satiră…

Zea et Sia și HOSPICE Casa Speranței lansează campania „Îngeri pentru Viață” — un omagiu adus compasiunii și solidarității

Brandul românesc de bijuterii Zea et Sia lansează, în parteneriat cu HOSPICE Casa Speranței, campania „Îngeri pentru Viață” – o inițiativă care îmbină emoția, memoria…
Vezi profilul Creative City Agency