v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube show-ul online „Logica de bărbat pus pe inventat”

Agenția v8 continuă să-și extindă portofoliul de clienți full-service cu un brand prestigios: Neumarkt®. Acest nou parteneriat marchează începutul unor direcții creative curajoase pentru acest brand, cu campanii ATL și digital în 2025.

Neumarkt: „Logică de bărbat” la un nou nivel

Pentru Neumarkt®, agenția v8 duce platforma de comunicare „Logică de bărbat” la un alt nivel, păstrându-i esența, dar adăugând un layer nou și relevant pentru 2025 printr-o strategie digital first. Astfel, pe Youtube a fost lansat show-ul  „Logica de bărbat pus pe inventat” – un show în care umorul și inventivitatea merg mână în mână.

În primul episod, patru personaje, Nelu Ingineru’, Meșterul Dan, Glumețul și Vlăduț, rezolvă o dilemă tipic bărbătească:  ei sar în ajutorul  celui care trage mereu bățul scurt și stă la grătar în timp ce restul se uită la meci. Așa că inventează  TeleGrillul!

Frigi-canapeaua este a doua invenție prezentată în show-ul „Logica de bărbat pus pe inventat”: o piesă de mobilier care are încorporat un frigider, astfel încât nicio secvență din meciul de fotbal nu mai este pierdută din cauza unui drum pentru a aduce o bere rece.

Creativitatea masculină își găsește aici o formă autentică și amuzantă de exprimare: practică, inventivă și uneori neașteptată, dar mereu cu o logică proprie. „Logica de bărbat pus pe inventat” surprinde exact acel tip de ingeniozitate care transformă provocările zilnice în soluții originale, iar Neumarkt® toarnă apreciere pentru toți bărbații care, chiar dacă nu sunt perfecți, sunt mereu acolo când contează.

„Pentru noi, adevărata provocare a fost să transformăm o platformă de comunicare deja cunoscută într-un spațiu viu, relevant și memorabil pentru consumatorii de azi. Am mizat pe umor, autenticitate și acea doză de ingeniozitate care definește spiritul Neumarkt® – și am făcut-o printr-un format care poate trăi organic în digital. ‘Logica de bărbat pus pe inventat’ este, de fapt, o celebrare sinceră a felului în care bărbații găsesc soluții acolo unde alții văd doar probleme,” a spus Ionuț Andrei, CEO & Founder, v8.

„Neumarkt® este un brand cu o identitate puternică, care vorbește despre masculinitate într-un mod autentic. Prin campania „LOGICA DE BĂRBAT”, ne dorim să aducem un zâmbet pe fețele celor care ne urmăresc, dar și să construim o conexiune emoțională adevărată. Prin mesajele noastre, celebrăm bărbații reali – aceia care sunt întotdeauna acolo când contează – și subliniem ingeniozitatea cu care aceștia abordează provocările zilnice. Le apreciem eforturile și, prin această campanie, dorim să le transmitem că sunt recunoscuți pentru tot ce fac.” Ana Harasim, Marketing Manager.

v8: Ideas for growth

”Ideas for growth”: sloganul și viziunea orientată spre creativitate și eficiență ghidează fiecare proiect al agenției. v8 este o echipă creativă care livrează rezultate prin creativitate și implicare. În ultimii 3 ani, agenția a câștigat peste 60 de premii la nivel național și internațional.

Despre HEINEKEN®

HEINEKEN® este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe managementul costurilor. Prin agenda „Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN® are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Cele mai recente informații sunt disponibile pe website-ul companiei și urmărește-ne pe LinkedIn, Twitter și Instagram.

În România, HEINEKEN® este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 88% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.

 

Galerie foto:


Cuvinte cheie:
agenția v8, Neumarkt, Logică de bărbat, show online


Comunicat publicat de: Creative City Agency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Creative City Agency

Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute și primul headliner anunțat pentru 2026: Don Toliver

Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute și primul headliner anunțat pentru 2026: Don Toliver

Cel mai mare festival din Europa, ”Beach, Please!”, anunță cele mai mari reduceri din istorie

Festivalurile devin noul lux de experiență — tinerii pun evenimentele în coș înaintea produselor. Festivalul care a doborât toate recordurile în 2025 intră în cea…

Educație și profesionalism: Dr. Georgiana Popovici, premiată la Gala Performanței și Excelenței 2025

Pe 20 octombrie, la București, a avut loc cea de-a 15-a ediție a Galei Performanței și Excelenței. Ediția aniversară a reunit, ca în fiecare an,…

Vivian Gray a adus parfumul rafinamentului german într-o experiență multisenzorială semnată Creative City

Brandul german de cosmetice Vivian Gray, distribuit în România de Sky Tree SRL, a fost gazda unui eveniment dedicat frumuseții, conexiunii și creativității feminine: un…

Trailerul filmului „Tati Full Time”, cu Alex Bogdan și Eva Măruță, a fost lansat. O poveste în care se vor regăsi toate familiile

După succesul uriaș al comediei Tati Part Time, echipa revine cu o continuare așteptată: Tati Full Time, o comedie de familie cu accente de satiră…
Vezi profilul Creative City Agency