Selly, alături de 650 de elevi constănțeni, în cadrul unei noi inițiative anti-drog

Constanța, 28 mai 2025 – Ieri (marți, 27 mai), Andrei Șelaru (alias Selly), co-fondator al festivalului Beach, Please!, a participat la conferința „Alternative – să fii cool”, un eveniment organizat de Inspectoratul Școlar Județean Constanța, în cadrul proiectului național SAVE, dedicat prevenirii consumului de substanțe în rândul tinerilor.

Peste 650 de elevi constănțeni au fost prezenți în sală, într-un dialog autentic și necesar despre alegeri, influență și responsabilitate. Selly le-a vorbit deschis despre presiunea socială, despre iluzia falsă a „normalizării” consumului și despre importanța alternativelor sănătoase și creative.

“Să te droghezi nu este cool, nu te face mai interesant, mai șmecher. Un tânăr în ziua de astăzi ar trebui el însuși să reprezinte o schimbare pozitivă în anturajul lui”, a declarat Selly în cadrul conferinței.

Evenimentul face parte din inițiativa SAVE – educație peer-to-peer, un program unic în România, care implică activ elevii în prevenirea consumului de substanțe. Pe scenă au intervenit și specialiști implicați constant în proiect: dr. Sorina Ispas, prof. univ. dr. Mihaela Rus și dr. Adriana Câmpeanu, care au adus perspective medicale și psihologice relevante asupra consumului de substanțe în rândul tinerilor. Totodată, elevii Ambasadori SAVE au beneficiat de o sesiune dedicată de discuții cu Selly, în care și-au prezentat activitățile și au explorat modalități de colaborare pe termen lung.

Pentru Beach, Please!, acest demers vine în continuarea mesajului transmis constant: festivalul este un spațiu dedicat libertății, dar și siguranței. Un loc în care distracția nu trebuie să fie toxică, iar influența să însemne impact pozitiv. Peste 800 de agenți de pază fac parte din echipa care va furniza servicii de securitate Beach, Please!, cu scopul de a verifica atent persoanele care intră în festival și obiectele lor personale.

Campania SAVE, gândită pe limbajul și codurile generației Z, se derulează în două faze – înaintea și în timpul festivalului – printr-un mix de medii: digital, OOH, radio și activări creative on-site.



Cuvinte cheie:
Selly, Beach Please, conferință Alternative să fii cool, campania SAVE, prevenirea consumului, consum substanțe tineri, educație peer-to-peer, festival sigur


Comunicat publicat de: Creative City Agency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Creative City Agency

BEACH, PLEASE! introduce The Safe Zone – un nou model de prevenție și sprijin psihologic pentru tinerii din festivaluri, în parteneriat cu ANPCDDA și Asociația Caravana cu Medici

Costinești, 7 iulie 2025 – La cea de-a patra ediție, cel mai mare festival de muzică din Europa și singurul de pe litoralul românesc, BEACH,…

Selly lansează VALIZA.RO, agenție de turism pentru Generația Z

Cazare accesibilă, verificată și conectată cu marile evenimente din România Selly anunță lansarea VALIZA.RO, o nouă platformă online de turism, creată special pentru a oferi…

GRILLFEST BBQ Arena 2025 – Informații utile despre program, acces și transport

Cea mai intensă experiență de grill & BBQ din Europa se apropie cu pași repezi! Între 20 și 22 iunie, Arena Națională din București devine…

Charlie Ottley, invitat special la GRILLFEST BBQ Arena 2025 – cel mai mare festival de grill&barbecue din Europa

Jurnalistul și realizatorul britanic Charlie Ottley, cunoscut publicului român și internațional pentru documentarele „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania” este invitat special la GRILLFEST BBQ…

v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube show-ul online „Logica de bărbat pus pe inventat”

Agenția v8 continuă să-și extindă portofoliul de clienți full-service cu un brand prestigios: Neumarkt®. Acest nou parteneriat marchează începutul unor direcții creative curajoase pentru acest…
Vezi profilul Creative City Agency