Un start-up pornit de un cuplu din Bucureşti îmbracă tinerii din mediul urban în geci multifuncţionale 100% produse în România

HCS-Haine cu Spirit este un brand 100% românesc, pornit din dorinţa a doi tineri din Bucureşti de a demonstra că şi pe plan local pot fi create şi produse geci multifuncţionale, de bună calitate şi accesibile ca preţ.
Pornit ca un business de familie, unde producţia este asigurată de părinţii unuia dintre ei, într-o fabrică de confecţii din Târgu-Jiu, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniu, cei doi parteneri de afaceri şi-au propus ca în 5 ani gecile HCS să îmbrace peste 50% din tinerii din mediul urban, în haine care sparg monotonia şi se adaptează uşor vieţii agitate de zi cu zi.

Am remarcat ca pe piaţa din România nu există un brand axat pe producţia şi comercializarea de geci. Astfel că, bazându-ne pe experienţa pe care o au părinţii mei în industria textilă şi pornind de la istoricul pe care atât eu, cât şi partenera mea il avem în marketing şi comunicare, la toate acestea adăugându-se dorinţa de a aduce bucurie celor din jur printr-un produs bine gândit şi creat “cu tot materialul”, au luat naştere hainele cu spirit”, a declarat Alexandru Frătiţa, co-owner HCS.

 

Sub brandul Haine cu Spirit sunt produse în prezent atât geci pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, comercializate pentru început online, în cadrul magazinului  hainecuspirit.ro

Cei doi antreprenori plănuiesc să lanseze periodic şi colecţii capsulă cu teme bine definite, care cuprind piese vestimentare de bază cu design minimalist şi care sărbătoresc locuri speciale din România sau subliniază idei şi principii de viaţă care merită promovate. O astfel de iniţiativă este colecţia “Getic”.

 

Vârful de gamă al liniei pentru femei este Geaca 3în1, care se adaptează atât ţinutei, fie că aceasta este sport, elegantă sau office, cât şi vremii capricioase, cu temperaturi fluctuante. Geaca are gluga şi mânecile detaşabile, fiind livrată cu un set suplimentar de mâneci şi glugă colorate, într-un săculeţ special. Renunţând la acestea, geaca devine office sau elegantă, iar cu accesoriile colorate reuşeşte să scoată din anonimat orice ţinută. în plus, geaca este uşor de depozitat. Datorită săculeţului special îşi găseşte locul chiar şi în cel mai mic bagaj.

 

Gama pentru bărbaţi se concentrează pe geci impermeabile sau din bumbac gros, din materiale rezistente, cu design simplu şi curat, care ţin de cald şi se adaptează uşor atât drumurilor prin oraş, cât şi plimbărilor în natură. Culorile alese sunt nuanţe de portocaliu, muştar, kaki, verde, bleumarin sau maro.

 

Povestea completă a brandului HCS-Haine cu Spirit este aici. Haine cu spirit este un brand social care poate fi găsit pe:

facebook.com/hainecuspirit

https://hainecuspirit.ro



Comunicat publicat de: Administrator (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

CEHOV/KORDONSKY. LABORATOR DE TEATRU. ,PRIMUL MARE EVENIMENT DIN CADRUL FNT 2017

Festivalul Național de Teatru și Centrul de Cercetare și Creație Teatrală „Ion Sava” organizează Cehov|Kordonsky. Laborator de teatru susținut de regizorul Yuri Kordonsky în România.

Premieră: Kaufland România își transformă acoperișurile, parcările și exteriorul magazinelor în grădini urbane pentru comunitate

București, 17 iulie 2017 – Kaufland România reinventează conceptul de hipermarket și lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al…

Încep înscrierile la Bursele Europa FM - JTI

JTI Romania și Radio Europa FM anunță cea de-a XIII-a ediţie a Burselor Europa FM. Pasionații de jurnalism vor lucra în echipa Europa FM și…

Problemele IMM-urilor românești, în dezbatere la Palatul CCIB

Astăzi, la Palatul Camerei de Comerț și Industrie a Municipiului București a avut loc conferința „Rolul IMM în dezvoltarea economiei din România”. Evenimentul a fost…
Vezi profilul Administrator