Comunicate de presa din Media / Marketing / PR

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia

Combinațiile unice de gusturi și texturi între delicioșii biscuiți TUC și Oreo și brânza cremoasă Philadelphia, reprezentând diverse rețete de gustări, au fost un succes…

Seoweb Seco SRL anunță lansarea siteului itelligent.ro

Seoweb Seco SRL anunță începerea campaniei de promovare a site-ului itelligent.ro, specializat în crearea de magazine online la cheie. Acest site oferă soluții complete și…

SARKK & Asociația „Ana și Copiii”- Împreună aducem o schimbare în viața copiilor

În perioada sărbătorilor de iarnă 2022, Sarkk s-a alăturat demersurilor inițiate de către Asociația „Ana și copiii” desfășurând o campanie de strângere de fonduri în…

Tendințele anului 2023 în industria evenimentelor: Cererea pentru evenimente outdoor și exclusiviste în țări precum Grecia este în creștere

Cu aproximativ 120.000 de nunți organizate în România de-a lungul anului, sezonul 2022 a depășit nivelul celui pre-pandemic. Prin comparație, în 2019 au fost organizate…

SABON lansează BEAUTY TEA CEREMONY

Alintă-ți simțurile cu fascinante arome de ceai! Deschide-ți inima și savurează un străvechi și prețios ritual al ceaiului, apreciat de cei care iubesc atât să…

Finalizare proiect „Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” - VIXEL MIDA STUDIO SRL

VIXEL MIDA STUDIO SRL anunță finalizarea proiectul cu titlul „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor cu activitate economică în unul din domeniile de activitate…

Biz își consolidează echipa de management

Revista Biz, prima publicație de business din România, anunță consolidarea echipei manageriale pentru a întări strategia de dezvoltare din 2023.

Calvin Klein dezvăluie ultima campanie Calvins or nothing cu jucătorul de tenis Carlos Alcaraz

Calvin Klein anunță lansarea celui mai recent capitol al campaniei sale Calvins or nothing, cu jucătorul numărul 1 mondial la simplu, Carlos Alcaraz.

Minio Studio și CeraVe România au dezvoltat o serie de activări puternice dedicate Gen Z, odată cu lansarea noii game anti-imperfecțiuni de la CeraVe

Minio Studio și brandul CeraVe, parte a L’Oreal România, și-au unit din nou forțele pentru a dezvolta o campanie puternică care s-a derulat atât în…

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de cafea vândute

Anul 2022 s-a încheiat pentru 5 to go cu un bilanț spectaculos și noi recorduri setate. Brandul românesc lansat acum 8 ani a deschis 140…
1 2 3 116