#centruldepresa

Prezentare companie Evenimente publicate Conferinte anuntate Multimedia Aparitii media

Pornind de la nevoia permanentă a cititorilor de a fi la curent cu noutățile din diferite domenii și timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresă oferă facilități tehnice astfel încât utilizatorii să își poată defini exclusiv sursele de unde doresc să le fie afișate știri și să caute termenii de interes pentru ei.   Platforma de comunicare #centruldepresă procesează zilnic peste 10.000 de știri din surse în limba română, inclusiv din Republica Moldova, iar în cazul surselor media partenere, pune la dispoziție inclusiv postările acestora de pe rețelele de socializare Facebook și Twitter (după autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informațiile necesare într-un singur loc, în mod personalizat, minimizând timpul alocat informării din mai multe surse.   În prezent, #centruldepresă are peste 2000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primăria Sectorului 1, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Agenția Națională Antidrog și alții.


Comunicate #centruldepresa

Orange România - cea mai rapidă rețea mobilă din țară conform rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® by Ookla®

Performanţele Orange şi titulatura de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate…

Jean RICHARD DE LATOUR a fost numit CEO al Carrefour România începând cu 1 august

Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții,…

Proiectul MNIT Share se deschide publicului larg

• Proiectul MNIT Share își propune promovarea a două dintre cele mai valoroase colecții românești din patrimoniul MNIT: Fondul personal documentar ”Alexandru Lapedatu” şi Colecția…

Carrefour lansează „Act for Food”, program mondial prin care își accelerează planul de tranziție alimentară

Grupul Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni…

Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

București, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de…
1 2 3 72