Participarea României la târgul internațional de turism CMT Stuttgart, Germania

Ministerul Turismului (fosta Autoritate Națională pentru Turism) va participa în perioada 14-22.01.2017, la târgul de turism CMT (Caravan, Motor, Tourismus), la Stuttgart, Germania.

Târgul de turism CMT Stuttgart este considerat cea mai mare manifestare pentru public din lume în aceasta combinație: turism și turism cu caravană, numărul vizitatorilor ridicându-se la aproximativ 240.000 anual. Târgul se adresează următoarelor segmente: turism cu caravane, turism motorizat, cicloturism, turism de aventură, drumeţii, golf, cură, tratament și welness și turism cultural. În cadrul târgului expun 2.012 expozanți, din 98 de țări.

România a participat de două ori în calitate de țară parteneră la acest eveniment, în 2009 și 2015. Impactul participării Autorității Naționale pentru Turism la ediția din 2015 s-a tradus prin nenumărate articole în presa scrisă și în on-line, reportaje radio și TV, apariții care, dacă ar fi fost plătite, ar fi reprezentat echivalentul unei investiții de 3.500.000 Euro. Prezența României la CMT 2015 a însemnat, în fapt, o promovare extinsă și de impact a destinației România, fără costuri suplimentare din partea statului român.

Nici anul acesta prezența Ministerului Turismului nu va fi mai prejos, standul României având o suprafață de 100 mp, în cadrul căruia vor expune 11 agenții de turism și companii aeriene.

În cadrul ediției din acest an a CMT, România va derula, în parteneriat cu Messe Stuttgart și Asociația Organizatorilor de Circuite cu Autocarul din Baden Württemberg mai multe acțiuni menite să promoveze oferta turistică românească din domeniul circuitelor.

Pe lângă segmentul atât de important al circuitelor clasice, educaționale și de studiu, un alt segment important, turismul balnear și dezvoltarea acestuia, va fi tratat cu maximă importanță și prezentat publicului interesat.

Zilnic va fi adusă în atenția publicului vizitator tradiția încondeierii ouălor, tipică regiunii Bucovina, vor fi prezentate filme de promovare și oferite informații publicului vizitator despre destinațiile românești.

România își va prezenta potențialul turistic în cadrul acestui eveniment, la care participă agenții de turism din regiunea Baden Württemberg și va organiza mai multe prezentări la stand pentru agențiile organizatoare de circuite cu autocarul din Germania.



Comunicat publicat de: Administrator (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Organismele de gestiune colectivă a drepturilor de autor și conexe, UCMR-ADA, UPFR, Credidam, au depus plângere la CNA împotriva campaniei defăimătoare desfășurate de unele posturi de radio împotriva acestora

UCMR-ADA, UPFR și Credidam au solicitat la CNA, printr-o plângere comună depusă în data de 24.07.2017, stoparea campaniei negative pe care unele radiouri precum postul…

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul doi al anului 2017, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% faţă de perioada…

CEHOV/KORDONSKY. LABORATOR DE TEATRU. ,PRIMUL MARE EVENIMENT DIN CADRUL FNT 2017

Festivalul Național de Teatru și Centrul de Cercetare și Creație Teatrală „Ion Sava” organizează Cehov|Kordonsky. Laborator de teatru susținut de regizorul Yuri Kordonsky în România.

Premieră: Kaufland România își transformă acoperișurile, parcările și exteriorul magazinelor în grădini urbane pentru comunitate

București, 17 iulie 2017 – Kaufland România reinventează conceptul de hipermarket și lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al…
Vezi profilul Administrator