Moda are chef de viață cu ținutele de iarnă în noua colecţie TEX, exclusiv la Carrefour

Colecția TEX pentru iarnă a acestui an pune la dispoziția clienților Carrefour o paleta vastă de articole vestimentare , încălțăminte si accesorii, în ultimele tendințe ale sezonului. TEX le oferă vizitatorilor posibilitatea să-și compună ținute inedite, la prețuri avantajoase. Gândite special pentru a fi confortabile și a face față cu succes temperaturilor scăzute, noile ținute sunt extrem de versatile și pot fi purtate într-o multitudine de combinații. Oferta este disponibilă în toate hipermarketurile Carrefour din țară, exceptând hipermarketurile Carrefour Unirii, Vitantis, Buzău şi Oradea Lotus.

În toate hipermarketurile din țară, clienții vor găsi hainele potrivite pentru o zi friguroasă de iarnă, indiferent dacă optează pentru o variantă clasică de ținută sau doresc un mix îndrăzneț compus din articole în nuanțele sezonului . Astfel, cromatica este una plină de contraste și de surprize, de la pasteluri și culori vii, la tonuri reci de albastru, bleumarin și negru, cu accente de culoare, precum roșu aprins, îmbinate în cele mai diferite combinații.

 

În sezonul rece, confortul și efectul termic al hainelor sunt cele mai importante criterii în funcție de care ne alegem îmbrăcămintea. Plecând de la aceste două lucruri și de la ultimele tendințe de modă, am creat noua colecție TEX by Carrefour, oferind clienților noștri modele cu croială modernă și versatilă: geci călduroase, pufoase, colorate, în multe varietati de modele, cu accent pe nuanțele, la modă, de albastru-negru, pasteluri si culori vii, care merg in cele mai diferite combinatii. Îi invităm pe clinți noștri să descopere gama noastră extra-confortabilă și practică, totul la prețuri accesible, accesând catalogul noii colecții, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

Anul acesta, designerii și-au imaginat pentru sezonul friguros ținute originale, pline de contraste și de surprize, toate aceste atribute regăsindu-se și în piesele vestimentare propuse în colecţia de iarnă TEX.  Vedeta colecției de iarnă este jacheta de fâș, iar stilista Luminița Anghel vă propune lunar jocul MIX & TEX. Din aceasta colectie de iarna recomandă ținute complete, alcatuite cu stil , caldura si chef de viata, 3 ținute pentru femei și 2 ținute pentru bărbați, chiar pe pagina de Facebook TEX.  

 

Vă invitam să urmăriși paginii TEX pe Facebook și să fiți la curent cu ultimele noutăți ale brandului TEX!

***

Despre Carrefour:

 

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 305 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 219 supermarketuri (204 magazine ‘Market’ și 16 magazine’Express Orange’), 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Orange România - cea mai rapidă rețea mobilă din țară conform rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® by Ookla®

Performanţele Orange şi titulatura de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate…

Jean RICHARD DE LATOUR a fost numit CEO al Carrefour România începând cu 1 august

Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții,…

Proiectul MNIT Share se deschide publicului larg

• Proiectul MNIT Share își propune promovarea a două dintre cele mai valoroase colecții românești din patrimoniul MNIT: Fondul personal documentar ”Alexandru Lapedatu” şi Colecția…

Carrefour lansează „Act for Food”, program mondial prin care își accelerează planul de tranziție alimentară

Grupul Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni…

Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

București, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de…
Vezi profilul #centruldepresa