LEROY MERLIN lansează noua campanie “1001 Proiecte Împreună”

Campania de comunicare pune accent pe timpul de calitate petrecut în familie și implică angajați din cadrul LEROY MERLIN

Un studiu realizat în România arată că 6 din 10 copii simt nevoia să petreacă mai mult timp cu părinții. Pornind de la această realitate, psihologii le recomandă părinților să îi implice pe copii în activitățile casnice. Astfel, Leroy Merlin se poziționează ca un brand apropiat și empatic, care întărește relațiile din cadrul familiei prin proiecte de bricolaj.

În premieră pentru retailerul francez de bricolaj, protagoniștii campaniei “1001 Proiecte Împreună” nu sunt actori profesioniști, ci chiar colegi din cadrul companiei și copiii acestora.

În urma unui casting intern, au fost selectați angajați din companie care să redea cât mai bine personajele campaniei. Membrii echipei Leroy Merlin s-au bucurat de experiența unui casting real, care a ținut cont de spontaneitatea, lejeritatea și dezinvoltura lor în fața camerei de filmat.

Campania poartă semnătura Ogilvy România și a fost filmată cu ajutorul Casei de Productie 1 Off și a regizorului Dan Ardelean.

 

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local – Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi alte companii de renume.

LEROY MERLIN este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud și aproape 88.000 de colaboratori. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.  În România funcționează 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Licitatia.ro sprijina asociatiile de voluntari in lupta cu Covid 19. Sprijina si tu !

Pandemia creata de raspandirea Virusului Covid-19 a dat peste cap vietile noastre. Tot mai multe spitale „cad” in lupta cu Coronavirusul din lipsa de echipamente…

FNGCIMM calibreaza mecanismele de garantare si comunicare ce vor permite amanarea si esalonarea la plata a dobanzilor la creditele ipotecare ale persoanelor fizice afectate de pandemia COVID-19

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii este direct implicat in mecanismele financiare ce vor operationaliza facilitățile de suspendare și amânare…

În lupta cu coronavirus, Auchan și Leroy Merlin invită mediul de afaceri să participe la amenajarea unei prime unități pre-spitalicești în București-Ilfov

Leroy Merlin și Auchan Retail România, cu suportul Guvernului României, coordonează realizarea unui proiect multi-partener, deschis, în slujba sistemului medical

Eroii din prima linie au nevoie de sprijinul nostru! Yellow.Menu și Impetum Group inițiază campania #FarfuriiLaDatorie, oferind gratuit o masă caldă pentru personalul medical din Capitală

Yellow.Menu și Impetum Group vin în sprijinul celor din prima linie, cărora nu le putem mulțumi îndeajuns, personalului medical și auxiliar din spitale, și demarează…
Vezi profilul #centruldepresa