Lecţiile celor mai puternici lideri ai mediului de business

Care este portretul liderului de astăzi, cum poţi ajunge CEO de la simplu angajat şi ce presupune o carieră internaţională, ce nu te învaţă niciun MBA şi cum gândeşte un CEO!

De 16 ani, Ziua de Managementi, este locul de întâlnire al celor ce ţin destinele companiilor în mâini. Programul şi invitaţii din aceată zi îşi propun să poarte invitaţii într-o călătorie care promite să inspire şi să ofere o serie de lecţii preţioase de la unii dintre cei mai puternici lideri ai mediului de business.

Despre ce presupune o carieră internaţională şi leadership fără graniţe va vorbi Angela Creţu, fost CEO al AVON în Rusia şi Turcia.

Portretul liderului de succes va prinde contur cu ajutorul unui studiu exclusiv pe care îl va prezenta Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR Consulting de la care vom afla care sunt valorile în care cred liderii şi care sunt principalele provocări pe care le întâmpină. La finalul prezentării, MKOR a pregătit şi un instrument concret pe care îl va pune la dispoziţia participanţilor.

Chiar dacă aţi terminat un MBA sau luaţi în calcul să va înrolaţi în viitor într-un astfel de program, atunci veţi dori să nu lipsiţi de la cea de-a doua sesiune a conferinţei, „Ce nu veţi învăţa niciodată la un MBA”, în care top manageri, experţi în executive-search şi lideri de succes care au absolvit cursurile unor renumite şcoli de business vor vorbi despre lecţiile de leadership şi management pe care nu le-au învăţat din cărţi, ci prin practică, dar şi despre cum poate vă ajută în carieră un MBA.

Ziua se va încheia tot în forţă, cu concluziile primei ediţii a experiementului „Biz CEO Exchange”, prin care zece top manageri şi antreprenori renumiţi şi-au schimbat, pentru o zi, compania la care lucrează şi au venit la conducerea altei mari organizaţii din România. Din această sesiune veţi afla, de la unii dintre cei mai puternici CEO din ţară, ce au învăţat din această experienţă, care au fost provocările de care s-au lovit când au preluat pentru o zi frâiele unei alte companii şi ce idei au luat naştere în urma schimbului de lideri. Vor povesti despre propriile experienţe Fady Chreich, CEO al Regina Maria, Felix Tătaru, Preşedinte GMP Group, Shachar Shaine, Preşedinte URBB, Liudmila Climoc, CEO al Orange România şi Radu Timiş, fondator Cris-Tim.

 

Detalii despre vorbitorii şi temele zilei găsiţi pe http://zilelebiz.ro/zile/miercuri/

 

Despre Zilele Biz

De 16 ani, Zilele Biz este cel mai relevant eveniment business-to-business din România!
Conferința maraton de cinci zile prezinta cinci domenii de business  Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media & Marketing.

Audiența este specializată pe fiecare zi, reunind manageri, antreprenori, specialiști în comunicare, consultanți, investitori, reprezentanți ai oficialităților și ONG-urilor și reprezentanți ai presei.

Cu fiecare ediție, Zilele Biz se diferențiază de celelalte evenimente din piață prin invitați și conținut de calitate și invitați care înteleg că o prezentare bună nu inseamna un “profil de companie”.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Orange România - cea mai rapidă rețea mobilă din țară conform rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® by Ookla®

Performanţele Orange şi titulatura de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate…

Jean RICHARD DE LATOUR a fost numit CEO al Carrefour România începând cu 1 august

Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții,…

Proiectul MNIT Share se deschide publicului larg

• Proiectul MNIT Share își propune promovarea a două dintre cele mai valoroase colecții românești din patrimoniul MNIT: Fondul personal documentar ”Alexandru Lapedatu” şi Colecția…

Carrefour lansează „Act for Food”, program mondial prin care își accelerează planul de tranziție alimentară

Grupul Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni…

Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

București, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de…
Vezi profilul #centruldepresa