Kaufland România își deschide Food Court și inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

În interior, zona de Food Court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top. Foarte curând va deschide aici o unitate și marea franciză americană de restaurante SUBWAY. Separat, în galerie rămân disponibile două puncte nonfood – farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.

Spațiul are un design nou, complet modernizat, care îmbină soluțiile de iluminare cu materiale și elemente naturale, pentru a oferi zonei de luat masa o atmosferă caldă și primitoare.

În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere moderne, special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării.

Demersul face parte din procesul inițiat de Kaufland de reinventare a experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket.

Acest pas este startul pentru <<mall-urile>> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

Acesta nu este singurul proiect lansat de companie pentru inovarea experienței de cumpărături. Recent, Kaufland România a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile și exteriorul parcărilor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate. De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata.

În cadrul demersului „Noul Tu Trăiește Fresh”,  Kaufland și-a propus să lanseze inițiative noi, pe tot parcursul anului, care să încurajeze dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail.


Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Participarea domnului Ion Cîmpeanu, Secretar de Stat, la Summit-ul One Planet

În data de 12 decembrie 2017, a avut loc la Paris Summit-ul One Planet, organizat la inițiativa Republicii Franceze, cu scopul de a marca un…

Compania Antibiotice premiată la Gala ANEIR pentru calitatea produsului Nistatină - standard de referință la nivel mondial

Marți, 12 decembrie 2017, compania farmaceutică Antibiotice a primit Trofeul ANEIR de excelență pentru produsul Nistatină, care în acest an a devenit standard de referință…

Administrația Națională de Meteorologie, promotor al achizițiilor publice ecologice

Din anul 2016, Ministerul Mediului participă, în calitate de partener alături de regiunile Basilicata, Sardinia, Lazio și Fundația Ecosistemi din Italia, la implemenatarea proiectului ”GPPbest…

Mediul antreprenorial din România aniversează 30 de ediții Business Days

Platforma de afaceri Business Days aniversează ediția cu numărul 30 în luna decembrie, la București, cu ocazia celui mai important eveniment de afaceri al anului,…

Sunshine Digital și Prora, parteneriat pentru servicii complete de comunicare

Agenția de servicii digitale integrate Sunshine Digital și agenția de comunicare Prora anunță astăzi un parteneriat prin care își completează reciproc aria de servicii pe…
Vezi profilul #centruldepresa