Kaufland România își deschide Food Court și inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

În interior, zona de Food Court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top. Foarte curând va deschide aici o unitate și marea franciză americană de restaurante SUBWAY. Separat, în galerie rămân disponibile două puncte nonfood – farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.

Spațiul are un design nou, complet modernizat, care îmbină soluțiile de iluminare cu materiale și elemente naturale, pentru a oferi zonei de luat masa o atmosferă caldă și primitoare.

În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere moderne, special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării.

Demersul face parte din procesul inițiat de Kaufland de reinventare a experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket.

Acest pas este startul pentru <<mall-urile>> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

Acesta nu este singurul proiect lansat de companie pentru inovarea experienței de cumpărături. Recent, Kaufland România a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile și exteriorul parcărilor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate. De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata.

În cadrul demersului „Noul Tu Trăiește Fresh”,  Kaufland și-a propus să lanseze inițiative noi, pe tot parcursul anului, care să încurajeze dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail.


Alte comunicate publicate de #centruldepresa

VIITORUL POLITICII DE COEZIUNE DUPĂ ANUL 2020 Parlamentul European, Bruxelles

Agenţia pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov (ADRBI), cu sprijinul doamnei europarlamentar Ana-Claudia Ţapardel, organizează in data de 17 octombrie 2017, la Parlamentul European din Bruxelles, un…

Comunicat de presă Ministerul Mediului

Viceprim-ministrul, ministrul Mediului, Grațiela-Leocadia GAVRILESCU, participă luni, 16 octombrie 2017, la conferința internațională Fenomene meteo extreme și sisteme de avertizare timpurie în contextul managementului riscului…

Top cele mai performante agenţii de PR 2017

Miercuri, 11 Octombrie, în cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2017, un studiu…

Expoziţie cu obiecte de design cehoslovac găsite în România

Expoziţia Made in CZ / Found in RO care va avea loc la Teatrul Naţional din Bucureşti prezintă obiecte de origine cehoslovacă şi cehă pentru…

Bilanțul a 10 ani de pensii private obligatorii în România: 38 miliarde de lei acumulate, 7 milioane de contributori, 7 miliarde de lei câștig net în conturi

Pilonul II de Pensii în România împlinește un deceniu de existență în România, timp în care a dovedit că protejează contribuțiile participanților și le aduce…
Vezi profilul #centruldepresa