Întâlnire cu ambasadorii binelui la Zilele Biz

Impactul marketingului social, importanţa educaţiei pentru viitorul la care visăm cu toţii, intervenţii inspiraţionale şi o dezbatere mai mult decât necesară despre bani şi relaţia dintre companii şi ONG-uri!

CSR-ul a fost mereu ziua binelui în cadrul Zilelor Biz. Şi în acest an continuăm tradiţia de a aduce în prim plan cele mai noi tendinţe şi evoluţii din acest domeniu.

Evenimentul se deschide cu o dezbatere provocatoare, despre bani şi relaţia dintre ONG-uri şi companii, despre finanţare şi raportare. Invitaţii din partea ONG-urilor sunt Alina Kasprovski, Director Executiv, Fundaţia Comunitară Bucureşti şi Gabriel Solomon, Preşedinte Fondator, Asociaţia People for Sport România. În colţul companiilor, vor fi Fundaţia Orange şi UrsusBreweries.

Dezbaterea va fi moderată de Radu Atanasiu, profesor de gândire critică la programele de Executive MBA şi de Fast Track Management (Bucureşti şi Cluj) ale IDEA Business School/MSM România, la programul de MBA al Maastricht School of Management.

Guest speaker-ul ediţiei este Melaniei Medeleanu care va vorbi despre puterea pasiunii în faţa piedicilor întâlnite la tot pasul şi despre responsabilitate socială, despre implicare și despre curaj.

 

O sesiune specială este dedicată uneia dintre cele mai puternice tendinţe din acest an, investitiilee  în educaţie, indiferent că vorbim de copii sau adulţi. Companiile au multe de spus în această privinţă. Dintre invitaţii sesiunii amintim pe Simona Penescu, Program Manager, Fundaţia Orange, Virginia Oţel, Communication Leader, Garanti Bank România, Dana Dobrescu, Communication Manager, Unilever South Central Europe dar şi Cristian Roman, Asociaţia Taxiul cu bomboane.

 

Detalii despre vorbitorii şi temele zilei găsiţi pe http://zilelebiz.ro/zile/joi/

 

Despre Zilele Biz

De 16 ani, Zilele Biz este cel mai relevant eveniment business-to-business din România!
Conferința maraton de cinci zile prezinta cinci domenii de business  Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media & Marketing.

Audiența este specializată pe fiecare zi, reunind manageri, antreprenori, specialiști în comunicare, consultanți, investitori, reprezentanți ai oficialităților și ONG-urilor și reprezentanți ai presei.
Cu fiecare ediție, Zilele Biz se diferențiază de celelalte evenimente din piață prin invitați și conținut de calitate și invitați care înteleg că o prezentare bună nu inseamna un “profil de companie”.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Membrii comitetului executiv al Asociatiei Europene de Chirurgie Endoscopica in vizita la Tiriac Collection

Membrii comitetului executiv al Asociatiei Europene de Chirurgie Endoscopica (EAES), aflati in Romania pentru o intalnire importanta de strategie a dezvoltarii chirurgiei endoscopice si robotice…

Copiii din echipele de hochei Skoda si Simona Halep au participat la primul turneu de hochei derulat in afara Romaniei, de la debutul pandemiei

Echipele de hochei Skoda si Simona Halep, incadrate la categoriile de varsta U8 si U10, au performat in perioada 9-19 septembrie in cadrul unui turneu…

BrandRO 2021: Top 50 cele mai puternice branduri românești

Anul 2021 vine cu o premieră în studiul BrandRO: Arctic și Borsec ocupă locul 1 în clasamentul celor mai puternice brandurilor românești. Următoarele două poziții…

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri își consolidează poziția la nivel european, pentru a promova și susține interesele antreprenorilor și ale mediului de afaceri din România

Evoluția FNGCIMM din ultima perioadă, influențată în principal de implementarea programului IMM INVEST ROMANIA și a Subprogramului AGRO INVEST, promovate de către Guvernul României în…

Eco-distracție la Ana Hotels Poiana Brașov

La Ana Hotels Poiana Brașov, ne distrăm creativ și responsabil. Copii de toate vârstele sunt așteptați alături de părinții lor la Kids Club pentru a…
Vezi profilul #centruldepresa