Informare privind inchiderea hipermarketului Carrefour Vitantis

Începând cu data de 15 ianuarie, hipermarketul Carrefour situat în Vitantis Shopping Center se va închide. După o analiză atentă și fundamentată, am agreat împreună cu partenerul nostru, Revetas Capital, să închidem hipermarketul Carrefour din Vitantis Shopping Center, având în vedere schimbarea mediului de piață și a preferințelor clienților noștri din zona aferentă, pe parcursul celor 10 ani de operare.

Pentru Carrefour este esențial să vină în întâmpinarea nevoilor și a intereselor clienților săi, în considerarea celor mai înalte standarde, întreaga strategie de dezvoltare fiind ancorată în această direcție.

Dorim să îi mulțumim pe această cale partenerului nostru, Revetas Capital, pentru tot suportul acordat pe parcursul colaborării noastre.

Pe de altă parte, suntem conștienți de îngrijorarea pe care această decizie a adus-o în rândul angajaților Carrefour Vitantis și a familiilor lor, motiv pentru care a fost demarat imediat un set de acțiuni de informare și de sprijin, comunicate la nivel intern prin intermediul Directorului de Magazin și al Președintelui Sindicatului Salariaților Carrefour.

Astfel, fiecărui angajat i s-a oferit posibilitatea de a alege noi puncte de lucru în care ar dori să activeze – magazin, sediu sau depozit – luând în calcul criterii precum proximitatea față de casă sau traseul până la muncă, pentru cei din afara Bucureștiului. În momentul de față, toți angajații hipermarketului Carrefour Vitantis s-au transferat sau urmează să fie transferați în punctele de lucru care au reprezentat prima lor opțiune, pe postul pe care și l-au dorit.

Rămâne o prioritate pentru noi să dezvoltăm și să investim local, așa cum am făcut în cei peste 17 ani de când suntem prezenți în România, în 2017 deschizând peste 26 de supermarketuri si 1 nou hipermarket în Râmnicu Vâlcea și devenind al 3-lea angajator din România cu peste 17.000 de colaboratori.

În plus, grupul Carrefour oferă clienților săi în România multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 317 magazine din țară: hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online Carrefour Online – www.carrefour-online.ro dar și prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play sau App Store, de unde clienții pot face cumpăraturi online din peste 35.000 de produse la preț de hipermarket și pe care le primesc acasă în 90 de minute. BRINGO este disponibil în 4 orașe din țară: Iași, Cluj, Constanța și București.

De asemenea, Carrefour pune la dispoziția clienților mijloace inovatoare de plată, precum aplicația Carrefour Pay, prin intermediul căreia se pot verifica preţurile din magazin, cu telefonul mobil, sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar și aplicația My Carrefour care oferă clienților posibilitatea de a vizualiza promoţiile, catalogul, orarul magazinelor Carrefour, de a crea lista de cumpărături şi de a scana produsele din listă.

Anul trecut, Carrefour a terminat remodelarea şi rebrandingul celor 85 de magazine Billa, transformate în supermarketuri Market și a integrat cu succes cei aproximativ 3.000 angajați ai rețelei.

Grupul Carrefour continuă să vină în întâmpinarea nevoilor clienților cu noi deschideri de magazine și să respecte angajamentul ferm față de consumatorul român – oferirea celor mai mici prețuri, mereu.

Astfel, Carrefour mulțumește vizitatorilor hipermarketului situat în Vitantis Shopping Center și îi invită, începând cu 15 ianuarie, să își facă în continuare cumpărăturile din alte magazine ale rețelei, aflate în proximitate, așteptându-i la Carrefour Berceni, Carrefour Park Lake, Carrefour Online și prin intermediul aplicației BRINGO care le aduce acasă, în 90 de minute, peste 35.000 de produse la preț de hipermarket.

 

***

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numãrul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagã, oferindu-le o gamã largã de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numãrã 317 magazine dintre care 33 hipermarketuri ‘Carrefour’, 231 supermarketuri (212 magazine ‘Market’ si 19 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

De asemenea, Carrefour pune la dispoziția clienților platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play sau App Store, care le aduce acasă, în 90 de minute, peste 35.000 de produse la preț de hipermarket. BRINGO este disponibil în 4 orașe din țară: Iași, Cluj, Constanța și București.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

NEW DRAMA Concurs de dramaturgie pentru adolescenți Ediția a IV-a

Primăria Capitalei prin Teatrul EXCELSIOR organizează în perioada ianuarie – iunie 2018 cea de-a patra ediție a Concursului de Dramaturgie NEW DRAMA, dedicat adolescenților cu…

Întâlnire între ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, și ministrul Afacerilor Externe olandez, Halbe Zijlstra

Ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, s-a aflat luni, 8 ianuarie 2018, la Haga, pentru a discuta cu ministrul Afacerilor Externe al Regatului Ţărilor…

Participarea domnului Ion Cîmpeanu, Secretar de Stat, la Summit-ul One Planet

În data de 12 decembrie 2017, a avut loc la Paris Summit-ul One Planet, organizat la inițiativa Republicii Franceze, cu scopul de a marca un…

Compania Antibiotice premiată la Gala ANEIR pentru calitatea produsului Nistatină - standard de referință la nivel mondial

Marți, 12 decembrie 2017, compania farmaceutică Antibiotice a primit Trofeul ANEIR de excelență pentru produsul Nistatină, care în acest an a devenit standard de referință…

Administrația Națională de Meteorologie, promotor al achizițiilor publice ecologice

Din anul 2016, Ministerul Mediului participă, în calitate de partener alături de regiunile Basilicata, Sardinia, Lazio și Fundația Ecosistemi din Italia, la implemenatarea proiectului ”GPPbest…
Vezi profilul #centruldepresa