Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul doi al anului 2017, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut. Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile și a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente. La 30 iunie 2017, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.080.000 clienți, menținând constant numărul de abonați, comparativ cu primul trimestru al anului.

Investiție în inovație și facilitarea accesului la servicii și produse noi 

În trimestrul al doilea din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, menținându-se ritmul de creștere din trimestrul precedent. La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulți comparativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. Această tendință crescătoare este susținută de investițiile continue  în rețeaua 4G, atât la nivel de dezvoltare a tehnologiei, cât și de extindere a acoperirii, Orange devenind primul operator cu acoperire 4G 100% la nivel urban.

Un alt factor ce a contribuit la creșterea traficului și a numărului de utilizatori 4G au fost vânzările accelerate de smartphone-uri 4G  care au înregistrat o creștere de 15%. În egală măsură, dispozitivele conectate la smartphone au menținut un ritm accelerat de creștere de 151% în prima jumătate a anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Această tendință s-a observat și pentru Smart Home, unde adopția serviciului a crescut de patru ori în primul semestru din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, ca răspuns la apetența clienților pentru servicii inovatoare, Orange a îmbogățit lista terminalelor compatibile cu serviciile Apel 4G și Apel Wi-Fi, ajungând la peste 20 de dispozitive disponibile in portofoliu.

În luna iunie, Orange a aniversat 20 de ani de prezență în România și a sărbătorit loialitatea clienților prin acordarea a 20 GB pe lună, timp de două luni în cea mai extinsă rețea 4G. Cu acest prilej, au fost acordați aproximativ 40.000 TB de date mobile. Tot pentru a marca momentul aniversar, Orange a susținut  o  demonstrație a funcționalității 5G, punând în valoare beneficiile concrete aduse de vitezele de acces mult mai mari ale noii tehnologii și latențele semnificativ reduse ale acesteia. Demonstrația a putut fi urmărită prin intermediul primei transmisii live 360˚ 3D din România, stream-ul fiind redat în timp real în căști VR, cu ajutorul rețelei 4G și al soluțiilor Wi-Fi Orange.

Experiență completă de conectivitate cu Orange Home și serviciile TV conexe

La 30 iunie 2017, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 351.000 clienți, în creștere cu 15,3% față de aceeași perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau 124.000 de abonați la finalul trimestrului 2.

Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,3 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru din 2017, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în prima jumatate a anului 2017 a crescut cu 83% față de primele 6 luni ale anului 2016, pe fondul îmbunătățirii experienței de utilizare a aplicației si al interesului deja confirmat pentru consumul de servicii video pe dispozitive mobile.

Apetit crescut pentru aplicații mobile

La finalul primelor 6 luni din an, aplicația „Contul meu Orange” a înregistrat o creștere de aproximativ 50% a utilizatorilor activi față de finalul anului 2016, ca urmare a creșterii interesului pentru serviciile din zona digitală.

Prima jumătate a anului 2017 a fost marcată de aniversarea a 20 de ani de prezență în România. Sunt două decenii în care compania a crescut odată cu piața și în care, deseori, a dat tonul în materie de inovație, ascultând de fiecare dată nevoile clienților. Performanța noastră a fost strâns legată de felul în care am reușit să răspundem acestor nevoi. Astfel, rezultatele obținute în acest semestru susțin dezvoltarea viitoarelor servicii și inovații, prin intermediul cărora vom continua să oferim românilor conectivitate extinsă și servicii digitale adaptate așteptărilor acestora” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

„Întâlniri Teatrale la Sulina” Teatrul și Școlile Dunărene – O strategie dunăreană Ediția I

Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică Bucureşti, împreună cu Academia de Teatru şi Film „Athanor” din Passau – Germania prezintă proiectul pilot „Întâlniri Teatrale…

Kaufland România își deschide Food Court și inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide…

O noua pozitie in departamentul de comunicare ProTV: Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager

Incepand cu saptamana aceasta, Cristina Stanciulescu s-a alaturat echipei de comunicare Pro TV. Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in…

Arhiepiscopia Romano-Catolică București cere demisia Ministrului Culturii

Arhiepiscopia Romano-Catolică București a solicitat Premierului Mihai Tudose să îl demită pe Lucian Romașcanu din funcția de Ministru al Culturii, după ce acesta a făcut…

Organismele de gestiune colectivă a drepturilor de autor și conexe, UCMR-ADA, UPFR, Credidam, au depus plângere la CNA împotriva campaniei defăimătoare desfășurate de unele posturi de radio împotriva acestora

UCMR-ADA, UPFR și Credidam au solicitat la CNA, printr-o plângere comună depusă în data de 24.07.2017, stoparea campaniei negative pe care unele radiouri precum postul…
Vezi profilul #centruldepresa