Grupul Carrefour dubleaza numarul magazinelor unde lansează alaturi de Crucea Rosie campania Banca de alimente

București, 20 Aprilie: Pentru al optulea an consecutiv, între 10 Aprilie si 10 Mai, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente si o extinde în 63 de magazine ale grupului Carrefour: 32 de hipermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market, magazine Billa recent remodelate. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

Proiectul umanitar Banca de Alimente a fost lansat de Crucea Roşie Română în anul 2009 ca o soluţie imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri foarte mici. Acesta constă în colectarea de alimente greu perisabile sub formă de donație de la clienții magazinelor partenere și distriburea acestora sub formă de pachete la domiciliul beneficiarilor. Pachetele cu alimente cântăresc, fiecare, cate 12 kg si conţin alimente de baza precum: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau peşte, conserve de legume, biscuiţi şi alte produse alimentare.

Cu sprijinul Carrefour România, proiectul a reușit timp de 8 ani să vină în ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiașe, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate. Beneficiarii sunt bătrâni, familii cu mulţi copii și cu situaţie materială precară, familii monoparentale, copii cu dizabilitaţi proveniţi din familii sărace. Aproximativ 2 500 de voluntari în fiecare an s-au dedicat acestui proiect prin activități de promovare, colectare și distribuire de alimente la domiciliul beneficiarilor.

În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Anul acesta ne-am propus să ne mobilizăm si mai mult, iar împreună cu clienții nostri din peste 60 de magazine ale Grupului Carrefour, ne vom uni intr-un efort comun, ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă. Ne bucura foarte mult faptul ca o data cu lansarea acestei noi campanii, am reusit sa aducem acest proiect frumos in regiuni ale tarii pe care pana acum nu le atingeam, lucru care nu face decat sa ne mareasca sansele de reusita. Alaturi de Crucea Rosie ne dorim sa Hranim un vis: o lumea fara foame”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Astfel, in perioada 10 Aprilie-10 Mai, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine, iar zeci de voluntari de Cruce Roșie din toată țara vor promova campania în rândul clienții magazinelor și ii vor invita să doneze un aliment pentru cei care suferă de foame

Dezvoltarea proiectului Banca de alimente a devenit o necesitate ca urmare a creșterii continue a numărului solicitărilor venite din partea persoanelor vulnerabile. Ne bucură foarte mult decizia Grupului Carrefour de a dubla numarul de magazine in care campania sa poata fi implementata și avem încredere în generozitatea clienților care prin donațiile lor vor contribui la creșterea numărului persoanelor nevoiașe care vor beneficia de donatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roşie Română.

Campania de colectare de alimente se va desfășura timp de o lună și va avea loc în toate cele 63 de magazine (hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market si Billa) din: Bucureşti, Alba, Botoşani, Brăila, Braşov, Buzău, Bacău, Cluj, Constanţa, Drobeta, Focşani, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Slatina, Sfântul Gheorghe, Suceava, Târgu Jiu, Timişoara.

***
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 129 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 74 de magazine Billa.

Contact presă – Carrefour România, Telefon: 0374 124 299 / E-mail: pr_carrefour@carrefour.com
Contact presă – Crucea Roșie Română, Telefon: 0748 238 024 / E-mail: comunicare@crucearosie.ro

Galerie foto:


Comunicat publicat de: #centruldepresa (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

A doua ediție ABSL Business Services Master Program: un efort educațional dedicat viitorilor specialiști din industria serviciilor pentru afaceri

Asociația Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România (ABSL România), în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București (ASE) va continua și în…

TNT va lansa luni sezonul al patrulea al serialului Ultima navă

18 august 2017, Bucureşti: Serialul „Ultima Navă” revine cu o nouă misiune pentru a salva omenirea, pe măsură ce lumea continuă să lupte pentru supraviețuire.…

„Întâlniri Teatrale la Sulina” Teatrul și Școlile Dunărene – O strategie dunăreană Ediția I

Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică Bucureşti, împreună cu Academia de Teatru şi Film „Athanor” din Passau – Germania prezintă proiectul pilot „Întâlniri Teatrale…

Kaufland România își deschide Food Court și inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide…

O noua pozitie in departamentul de comunicare ProTV: Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager

Incepand cu saptamana aceasta, Cristina Stanciulescu s-a alaturat echipei de comunicare Pro TV. Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in…
Vezi profilul #centruldepresa