Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

București 14 martie 2017: Carrefour a deschis pe 1 martie Market Liberty Mall, primul magazin Billa remodelat şi redeschis sub brandul Market de la data preluării pe 29 iunie 2016 a celor 86 de magazine Billa în România, devenind primul operator de supermarketuri din Romania ca prezență geografică, întărindu-și oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Astfel, Carrefour a prezentat azi, 14 martie, în cadrul unei conferințe de presă, noul concept de supermarket bazat pe 5 axe principale: prețuri mai mici la sute de produse; gamă mai largă de produse atât food, cât și non-food; layout și ambianță ameliorate în magazine; servicii noi pentru clienți și angajați.

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe.

Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți.

Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapă, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravană de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toată țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour Romania.

 

„După caravana vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a venit acum momentul celei de-a patra etape în care rezultatele calatoriei noastre s-au materializat și întreaga noastră activitate este sincronizată și integrată. Un astfel de rezultat îl reprezintă primul magazin Billa remodelat și redeschis sub brandul Market, Market Liberty Mall, iar până la finalul anului 2017 toate magazinele vor fi remodelate. Suntem încrezatori ca noul concept de supermarket va raspunde nevoilor și necesităților clienților noștri și astfel să putem oferi acestora tot ce este mai bun din Billa și din Market, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

Noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:

 

  1. Prețuri mai mici la sute de produse

Noul Market propune clientilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpărături și mai avantajoase, clienții sunt invitați să caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.

 

  1. Mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food

De exemplu, la Market Liberty Mall sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460  food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, băcănie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.

 

  1. Layout și ambianță ameliorate în magazine

Noul concept de supermarket oferă clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpărături, acces usor către toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.

 

  1. Servicii noi pentru clienți

La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile la casele de marcat și la standul de SUPER SERVICII: loz in plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncărcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.

 

Mai mult, clienții noștri se vor bucura de aceleasi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpărături. Odată cu Card Plus, clienții vor primi și 3 minicarduri detașabile pe care le vor putea oferi altor membri ai familiei, pentru ca aceasta să se bucure de aceleași avantaje. În plus, cu Card Plus, clienţii vor avea parte de cadouri cu ocazia zilei de naştere și de ziua numelui, dar și prilejul de a cumpara peste 400 de produse, mai ieftin, în fiecare lună.

 

De asemenea, pentru ca și la Market să venim în întâmpinarea tuturor clienților, mari și mici, a fost introdusa în magazin casa familiei, pentru familii cu copii. De acum cumpărăturile se pot transforma în experiențe unice și la Market, la casa unde o casiera prietenoasă va încuraja copii să așeze produsele pe bandă. La această casă nu se gasesc dulciuri, tocmai pentru a încuraja un stil aliementar sănătos.

 

  1. Angajații

Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la întelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasa relație retailer-client, iar pe de altă parte, la descoperirea unor trasături și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au – competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regăsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.

 

„Încă de la început ne-am angajat că vom integra toți angajații BILLA care vor dori să rămână lângă noi.

Chiar campania noastră de comunicare de la toate remodelarile BILLA în Market vor avea ca vedete principale angajații de la BILLA care vor deveni angajați MARKET!, a adaugat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

 

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 118 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 85 de magazine Billa.

Date de contact:
Email: pr_carrefour@carrefour.com


Galerie foto:


Comunicat publicat de: Administrator (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

CEHOV/KORDONSKY. LABORATOR DE TEATRU. ,PRIMUL MARE EVENIMENT DIN CADRUL FNT 2017

Festivalul Național de Teatru și Centrul de Cercetare și Creație Teatrală „Ion Sava” organizează Cehov|Kordonsky. Laborator de teatru susținut de regizorul Yuri Kordonsky în România.

Premieră: Kaufland România își transformă acoperișurile, parcările și exteriorul magazinelor în grădini urbane pentru comunitate

București, 17 iulie 2017 – Kaufland România reinventează conceptul de hipermarket și lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al…

Încep înscrierile la Bursele Europa FM - JTI

JTI Romania și Radio Europa FM anunță cea de-a XIII-a ediţie a Burselor Europa FM. Pasionații de jurnalism vor lucra în echipa Europa FM și…

Problemele IMM-urilor românești, în dezbatere la Palatul CCIB

Astăzi, la Palatul Camerei de Comerț și Industrie a Municipiului București a avut loc conferința „Rolul IMM în dezvoltarea economiei din România”. Evenimentul a fost…
Vezi profilul Administrator