Geometry Global Bucharest prezintă „The Cart Crash”

Cu toții avem pe acasă câteva sticle de bere, păstrate în caz că vine cineva în vizită în weekend și se lasă cu o petrecere neașteptată. Dar ce te faci când musafirii tăi vin cu mașina și n-ar vrea să o lase la tine în fața blocului?

În România, aproximativ 20% din accidente au loc din cauza consumului de alcool la volan. Iar de multe ori, în spatele acestor povești, stă neglijența – ,,lasă că am băut doar o bere”, ,,pot să conduc 2 minute până acasă”, ,,am mâncat înainte, nici măcăr nu mă simt amețit”. Nimeni nu se gândește că lui sau celor dragi li se poate întâmpla ceva rău.

Ca să fii sigur că prietenii care au venit la tine cu mașina ajung cu bine înapoi acasă, data viitoare când organizezi o petrecere, poate ar fi bine să ai în frigider și câteva doze de bere cu 0.0 alcool.

Pornind de la acest gând, Geometry Global Bucharest a explorat un moment-cheie: cel în care suntem la cumpărături. Agenția a dramatizat momentul acesta într-o activare instore inedita prin care și-a propus să le amintească consumatorilor de importanța de a fi responsabili, chiar și în rolul de ,,gazdă”.

Astfel, echipa Geometry Global Bucharest a apelat la o execuție simplă, dar de impact: oamenii au gasit într-un hypermarket Carrefour din București cărucioare de cumpărături ,,deformate”, ca și cum au fost părtașe la un accident auto. Inițiativa a fost dezvoltată pentru Golden Brau 0.0% alcool, sub numele ,,The Cart Crash”.

Echipa Geometry Global:

Mihai Fetcu – Creative Director
Bogdan Dinu – Art Director
Ioana Ichim – Copywriter
Simona Costea – Client Service Director
Manuela Fulga – Senior Account Manager
Adriana Staicu – Account Director
Dorina Sandu – DTP Manager
Ionut Iacobache – Production Manager



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Orange România - cea mai rapidă rețea mobilă din țară conform rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® by Ookla®

Performanţele Orange şi titulatura de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate…

Jean RICHARD DE LATOUR a fost numit CEO al Carrefour România începând cu 1 august

Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții,…

Proiectul MNIT Share se deschide publicului larg

• Proiectul MNIT Share își propune promovarea a două dintre cele mai valoroase colecții românești din patrimoniul MNIT: Fondul personal documentar ”Alexandru Lapedatu” şi Colecția…

Carrefour lansează „Act for Food”, program mondial prin care își accelerează planul de tranziție alimentară

Grupul Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni…

Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

București, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de…
Vezi profilul #centruldepresa