Ekol a inaugurat Terminalul Ro-Ro Yalova, cea mai mare investiție portuară a sa și cea de-a 63-a poartă maritimă a Turciei

Ekol a finalizat Terminalul Ro-Ro Yalova, o sursă de inovație și inspirație pentru industrie.
După doi ani de construcție și proceduri legale, Terminalul este acum funcțional, menit să ajute companiile care efectueaza importuri/exporturi către Turcia, fiind totodată un hub pentru alte destinații, precum Orientul Mijlociu.

Investiția inițială s-a ridicat la valoarea de 40 de milioane €. Marți, 3 Octombrie, primele vehicule au ajuns deja in port, cu ocazia realizării primului export, iar prima călătorie Ro-Ro a început miercuri, pe 4 Octombrie. Nava Ro-Ro, QEZBAN, ce aparține de Alternative Transport, a pornit deja către Trieste, Italia. Ceremonia oficială de inaugurare a Terminalului Ro-Ro Yalova va avea loc în zilele următoare.

Construit în Yalova Topçular pe o suprafață de 80,000 de metri pătrați și cu o capacitate de 500 de remorci, Terminalul Ro-Ro Yalova are un doc cu 2 rampe, X-Ray, un birou vamal, un laborator, birouri de agenții, facilități sociale pentru șoferi,  o zonă de depozitare pe termen scurt de 16 000 de metri pătrați și un depozit ADR.

Materialele cancerigene vor fi testate în laboratoarele din Terminalul Yalova, deschizând calea către exportul de textile și produse din piele, încălțăminte, produse staționare și jucării. Departamentul care va analiza produsele alimentare pentru import și export va deveni operațional până la finalul acestui an. Începând cu luna Noiembrie, vehiculele prin care se vor efectua exporturi vor utiliza stațiile de benzină fără a plăti taxa specială de consum.

Terminalul Ro-Ro Yalova va ține departe de traficul din Istanbul peste 100,000 de remorci, punând, astfel, capăt densității traficului din Haydarpașa și, totodată, va ușura traficul în direcția Harem- Üsküdar, pe partea anatoliană. Terminalul va determina înlăturarea ineficiențelor operaționale cauzate de timpul pierdut în traficul urban. Până acum, Ekol și-a desfășurat toate operațiunile externe din Portul Haydarpașa. Din acest moment, însă, operațiunile vor fi continuate din Terminalul Ro-Ro Yalova.

Cu ocazia finalizării celui mai modern terminal din Turcia și Europa, Terminalul Ro-Ro Yalova, Ahmet Musul, Chairman Ekol, a declarat: “Această investiție a fost realizată în zona cea mai relevantă din punct de vedere logistic din Turcia și va sprijini eforturile tuturor exportatorilor noștri, în special din Industria Auto. Toate investițiile noastre au contribuit atât la dezvoltarea companiei noastre, cât și la dezvoltarea întregii industrii. Acest lucru ne ajută să furnizăm soluții din ce în ce mai bune, bazate pe calitate și profit. Ca o companie lider și model de urmat în rândul competitorilor noștri din Turcia și nu numai, ne continuăm drumul cu determinare, la viteză maximă.”

Terminalul Ro-Ro Yalova va îmbunătăți eficiența operațiunilor, ajutând producătorii, dar și transportatorii să economisească timp și resurse financiare. Totodată, va contribui semnificativ la protecția mediului. Reducând timpul de transport pe cale rutieră, vom economisi 1.5 milioane de litri de combustibil și 4 milioane de kilometri de drum rutier, vom reduce emisiile de dioxid de carbon cu până la 3.7 milioane de kilograme și deșeurile periculoase cu până la 12,000 de kilograme.

 

Despre Ekol:

Ekol, companie de logistică integrată, înființată în 1990, oferă cele mai înalte servicii de transport internațional de marfă, depozitare, distribuție internă, comerț international, servicii vamale, precum și servicii de supply chain management în filialele sale din 15 țări.

Modelul de afaceri Ekol este susținut de acea inspirație tehnologică care îmbină mintea, inima și conștiința, oferind în același timp, în mod constant clienților săi soluții integrate, interconectate și inovatoare. Ekol este întotdeauna cu un pas înainte și niciodată nu stabilește ceva ca fiind suficient de bine. Această abordare ne ajută să ne respectăm angajamentele față de clienții noștri și creează beneficii de mediu, financiare și sociale.

Ekol este unul dintre cei mai mari furnizorii de servicii logistice din Europa, cu centre de distribuţie de 1,000 000 de metri pătrați suprafață de depozitare în Turcia, Germania, Italia, Grecia, Franța, Ucraina, Bosnia-Herțegovina, România, Ungaria, Spania, Polonia, Cehia, Bulgaria, Iran și Slovenia, folosind resurse proprii, precum 6 nave RO-RO48 block-trains pe săptămână și 5.500 de vehicule.

În îndeplinirea promisiunilor sale, cea mai mare putere a Ekol derivă din forța de muncă și puternica rețea de distribuție. O echipă multinațională cu peste 6.500 de membri este dedicată în totalitate pentru a oferi servicii impecabile și satisfacție clienților, jucând, astfel,  un rol vital în povestea de succes  Ekol.

 

Pentru întrebări, vă rugăm contactați:

 

Bogna Blasiak, Corporate Communication Manager Ekol Europa,

bogna.blasiak@ekol.com /  0048 663 298 004

Popescu Diana, Corporate Communication Ekol Romania

diana.popescu@ekol.com / 0040 736 107 000



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

VIITORUL POLITICII DE COEZIUNE DUPĂ ANUL 2020 Parlamentul European, Bruxelles

Agenţia pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov (ADRBI), cu sprijinul doamnei europarlamentar Ana-Claudia Ţapardel, organizează in data de 17 octombrie 2017, la Parlamentul European din Bruxelles, un…

Comunicat de presă Ministerul Mediului

Viceprim-ministrul, ministrul Mediului, Grațiela-Leocadia GAVRILESCU, participă luni, 16 octombrie 2017, la conferința internațională Fenomene meteo extreme și sisteme de avertizare timpurie în contextul managementului riscului…

Top cele mai performante agenţii de PR 2017

Miercuri, 11 Octombrie, în cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2017, un studiu…

Expoziţie cu obiecte de design cehoslovac găsite în România

Expoziţia Made in CZ / Found in RO care va avea loc la Teatrul Naţional din Bucureşti prezintă obiecte de origine cehoslovacă şi cehă pentru…

Bilanțul a 10 ani de pensii private obligatorii în România: 38 miliarde de lei acumulate, 7 milioane de contributori, 7 miliarde de lei câștig net în conturi

Pilonul II de Pensii în România împlinește un deceniu de existență în România, timp în care a dovedit că protejează contribuțiile participanților și le aduce…
Vezi profilul #centruldepresa