Cupa Tymbark Junior, competiție ce a avut la start 118.000 de copii participanți, a ajuns la faza pe localitate

#Social #Sport #Bucuresti Vizualizari: 370

Cupa Tymbark Junior stabilește un nou record la numărul de elevi înscriși într-o competiție de fotbal pentru copii: peste 118.000 de elevi din întreaga țară, cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, au intrat în competiția pentru câștigarea marelui trofeu. Este pentru prima dată când un turneu de fotbal dedicat copiilor capătă o asemenea amploare în România. La jumătatea lunii ianuarie s-a dat startul fazei pe localitate, elevi din toată țara, fete și băieți, continuând lupta pentru trofeu. Cupa Tymbark Junior se desfășoară la nivel național și este organizată de Federația Română de Fotbal în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice. Partenerul oficial al competiției este Tymbark Maspex România prin brandul Tymbark.

După încheierea etapei pe localitate, elevii se întrec în faza județeană, care se va desfășura în luna martie, apoi în faza zonală și în finalele Cupei Tymbark Junior.

Recordul la numărul de echipe înscrise este deținut de București cu 1.563 de echipe, însumând un total de 15.768 de elevi. Capitala este urmată de județul Dâmbovița, cu 1.200 de echipe însumând 12.508 de elevi și de județul Vrancea cu 882 de echipe însumând 8.864 de elevi jucători. La mică distanță urmează județele Dolj, Iași, Neamț.

“Rezultatele de până acum ale acestui proiect confirmă nu doar succesul inițiativei și cel organizatoric, ci întăresc o convingere care fundamentează activitatea noastră: fotbalul și performanța au viitor în România, depinde doar de noi să asigurăm cele mai bune contexte competiționale și instituționale pentru copiii noștri talentați”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.

„Mă bucur că previziunile Federației Române de Fotbal privind numărul de elevi înscriși în Cupa Tymbark Junior au devenit realitate. Este important ca mesajul și susținerea noastră pentru practicarea fotbalului și a sportului în general să ajungă la cât mai mulți copii. Considerăm că, prin sport, copiii se pot dezvolta sănătos și li se pot crea caractere frumoase. Tocmai de aceea Tymbark susține această inițiativă și dorește tuturor elevilor mult succes în competiție”, a declarat Krzysztof Grabowski, Președinte Tymbark Maspex România.

Cupa Tymbark Junior are două componente, una pentru echipele de băieți și una pentru echipele de fete, și este structurată pe grupe de vârstă, după cum urmează: grupa de vârstă U8 – în care se pot înscrie elevii din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a, grupa de vârstă U10 – în care se pot înscrie elevii din clasele a III-a și a IV-a și grupa de vârstă U12 – în care se pot înscrie elevii din clasele a V-a și a VI-a. În cadrul etapei zonale (băieți și fete), meciurile se vor disputa în 8 zone geografice ale României. Meciurile vor fi programate astfel încât să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.

”Cupa Tymbark Junior reprezintă o ocazie extraordinară pentru cei mici de a-și pune în practică pasiunea într-o competiție adevărată care le oferă șanse reale pentru a fi remarcați, dincolo de orele de sport din școli. Este o modalitate prin care își pot confirma talentul, testa limitele și cizela spiritul de competiție, atât de important în traseul unui campion”, a declarat Petrică Bărbieru, profesor Educație Fizică, Școala Gimnazială nr. 162, București.

Campionatul de fotbal Cupa Tymbark are o experienţă de 17 ani, fiind organizat în Polonia de către Federația Poloneză de Fotbal. Din 2007, sponsorul principal al tuneului este brandul Tymbark, parte a Grupului Maspex Wadowice. Turneul se desfăşoară în Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea şcolii pe stadion!” şi este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, însumând, în cei 17 ani de când se desfășoară, peste 1,5 milioane de copii participanţi din toată țara, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. La cea mai recentă ediţie a turneului, finalizată în luna mai 2016, au participat peste 320.000 de elevi din clasele primare (fete şi băieţi) din toată Polonia.

Despre Tymbark Maspex România
Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa din România şi un portofoliu vast de produse, compania Tymbark Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate.

În prezent, Tymbark Maspex România deţine pe piaţă branduri cunoscute: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri dulci şi sărate – Salatini, Salatini Junior, Rollini d’Oro, Hatz, fiind lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccinno şi sărăţele.

Începând cu luna martie 2016, odată cu finalizarea procedurilor de preluare a companiei Rio Bucovina – unul dintre cei mai mari mari producători de apă minerală naturală din România – portofoliul companiei s-a extins spre un nou segment de piață: apă minerală naturală plată şi carbogazificată.

Piaţa de desfacere pentru Tymbark Maspex România este reprezentată atât de România, cât şi de principalele țări în care sunt exportate produsele: POLONIA, Bulgaria, Moldova, Spania, Cipru, Germania, Serbia, Italia, Marea Britanie, Ţarile Arabe.



Comunicat publicat de: Administrator (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul doi al anului 2017, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% faţă de perioada…

CEHOV/KORDONSKY. LABORATOR DE TEATRU. ,PRIMUL MARE EVENIMENT DIN CADRUL FNT 2017

Festivalul Național de Teatru și Centrul de Cercetare și Creație Teatrală „Ion Sava” organizează Cehov|Kordonsky. Laborator de teatru susținut de regizorul Yuri Kordonsky în România.

Premieră: Kaufland România își transformă acoperișurile, parcările și exteriorul magazinelor în grădini urbane pentru comunitate

București, 17 iulie 2017 – Kaufland România reinventează conceptul de hipermarket și lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al…

Încep înscrierile la Bursele Europa FM - JTI

JTI Romania și Radio Europa FM anunță cea de-a XIII-a ediţie a Burselor Europa FM. Pasionații de jurnalism vor lucra în echipa Europa FM și…
Vezi profilul Administrator