#centruldepresă, prima platformă de comunicare online cu servicii personalizate pentru utilizatori și facilități pentru ONG-uri

După mai bine de șapte ani de activitate in domeniul comunicării online, #centruldepresă a fost relansat
într-un format nou, unic în rândul platformelor de comunicare similare. Printre noutățile aduse de #centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori și facilitățile oferite ONG-urilor.

#centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori și facilitățile oferite ONG-urilor.

La finalul unei semnificative perioade de testare și colectare feedback, fondatorii platformei www.centruldepresa.ro propun publicului un format nou de website, reconstruit special pentru a satisface nevoile și așteptările identificate în îndelungul proces de relaționare cu utilizatorii. Astfel, pe baza observațiilor, a sugestiilor și recomandărilor venite, de-a lungul timpului, din partea clienților, a jurnaliștilor, a bloggerilor sau a directorilor de comunicare ai diferitelor companii, membrii echipei #centruldepresă au putut adapta formatul platformei din punct de vedere al funcționalității, punând la dispoziția utilizatorilor săi servicii personalizate de comunicare online.

Pornind de la nevoia permanentă a cititorilor de a fi la curent cu noutățile din diferite domenii și timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresă oferă facilități tehnice astfel încât utilizatorii să își poată defini exclusiv sursele de unde doresc să le fie afișate știri și să caute termenii de interes pentru ei.

Platforma de comunicare #centruldepresă procesează zilnic peste 10.000 de știri din surse în limba română, inclusiv din Republica Moldova, iar în cazul surselor media partenere, pune la dispoziție inclusiv postările acestora de pe rețelele de socializare Facebook și Twitter (după autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informațiile necesare într-un singur loc, în mod personalizat, minimizând timpul alocat informării din mai multe surse:

#centruldepresă s-a născut în urmă cu ceva timp, ca urmare a dorinței mele de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în această țară și nu numai. În prezent, te poți uita pe website-uri care realizează Revista Presei, poți urmări agenții de presă sau televiziuni de știri, poți accesa direct website-urile unor surse, să urmărești secțiunile dedicate ale companiilor emitente ori să primești prin e-mail comunicate de presă. Însă acest lucru înseamnă enorm de mult timp și efort, motiv pentru care, treptat, renunți la informarea proactivă și ajungi să te multumești cu informațiile care îți sunt aduse “sub nas”: știri online, știri Radio/TV sau articole de presă scrisă. Ca urmare, mi-am dorit să creez un loc în care să am toate aceste informații și de unde să aleg eu care informație este relevantă pentru mine”, a declarat Bogdan Tiron-Anton, fondator www.centruldepresa.ro.

În plus, noua platformă de comunicare online și-a propus să ofere ONG-urilor din România o serie de facilități menite să încurajeze schimbul de informații între acestea și societatea civilă: “Ne dorim să susținem societatea civilă. Din acest motiv ONG-urile vor beneficia în platforma noastră de condiții preferențiale, având rezervat ‘un loc în față’, alături de companiile de top din România”, a continuat Bogdan Tiron-Anton.

În prezent, #centruldepresă are peste 2000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primăria Sectorului 1, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Agenția Națională Antidrog și alții.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați www.centruldepresa.ro



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

„Întâlniri Teatrale la Sulina” Teatrul și Școlile Dunărene – O strategie dunăreană Ediția I

Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică Bucureşti, împreună cu Academia de Teatru şi Film „Athanor” din Passau – Germania prezintă proiectul pilot „Întâlniri Teatrale…

Kaufland România își deschide Food Court și inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide…

O noua pozitie in departamentul de comunicare ProTV: Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager

Incepand cu saptamana aceasta, Cristina Stanciulescu s-a alaturat echipei de comunicare Pro TV. Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in…

Arhiepiscopia Romano-Catolică București cere demisia Ministrului Culturii

Arhiepiscopia Romano-Catolică București a solicitat Premierului Mihai Tudose să îl demită pe Lucian Romașcanu din funcția de Ministru al Culturii, după ce acesta a făcut…

Organismele de gestiune colectivă a drepturilor de autor și conexe, UCMR-ADA, UPFR, Credidam, au depus plângere la CNA împotriva campaniei defăimătoare desfășurate de unele posturi de radio împotriva acestora

UCMR-ADA, UPFR și Credidam au solicitat la CNA, printr-o plângere comună depusă în data de 24.07.2017, stoparea campaniei negative pe care unele radiouri precum postul…
Vezi profilul #centruldepresa