#centruldepresă, prima platformă de comunicare online cu servicii personalizate pentru utilizatori și facilități pentru ONG-uri

După mai bine de șapte ani de activitate in domeniul comunicării online, #centruldepresă a fost relansat
într-un format nou, unic în rândul platformelor de comunicare similare. Printre noutățile aduse de #centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori și facilitățile oferite ONG-urilor.

#centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori și facilitățile oferite ONG-urilor.

La finalul unei semnificative perioade de testare și colectare feedback, fondatorii platformei www.centruldepresa.ro propun publicului un format nou de website, reconstruit special pentru a satisface nevoile și așteptările identificate în îndelungul proces de relaționare cu utilizatorii. Astfel, pe baza observațiilor, a sugestiilor și recomandărilor venite, de-a lungul timpului, din partea clienților, a jurnaliștilor, a bloggerilor sau a directorilor de comunicare ai diferitelor companii, membrii echipei #centruldepresă au putut adapta formatul platformei din punct de vedere al funcționalității, punând la dispoziția utilizatorilor săi servicii personalizate de comunicare online.

Pornind de la nevoia permanentă a cititorilor de a fi la curent cu noutățile din diferite domenii și timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresă oferă facilități tehnice astfel încât utilizatorii să își poată defini exclusiv sursele de unde doresc să le fie afișate știri și să caute termenii de interes pentru ei.

Platforma de comunicare #centruldepresă procesează zilnic peste 10.000 de știri din surse în limba română, inclusiv din Republica Moldova, iar în cazul surselor media partenere, pune la dispoziție inclusiv postările acestora de pe rețelele de socializare Facebook și Twitter (după autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informațiile necesare într-un singur loc, în mod personalizat, minimizând timpul alocat informării din mai multe surse:

#centruldepresă s-a născut în urmă cu ceva timp, ca urmare a dorinței mele de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în această țară și nu numai. În prezent, te poți uita pe website-uri care realizează Revista Presei, poți urmări agenții de presă sau televiziuni de știri, poți accesa direct website-urile unor surse, să urmărești secțiunile dedicate ale companiilor emitente ori să primești prin e-mail comunicate de presă. Însă acest lucru înseamnă enorm de mult timp și efort, motiv pentru care, treptat, renunți la informarea proactivă și ajungi să te multumești cu informațiile care îți sunt aduse “sub nas”: știri online, știri Radio/TV sau articole de presă scrisă. Ca urmare, mi-am dorit să creez un loc în care să am toate aceste informații și de unde să aleg eu care informație este relevantă pentru mine”, a declarat Bogdan Tiron-Anton, fondator www.centruldepresa.ro.

În plus, noua platformă de comunicare online și-a propus să ofere ONG-urilor din România o serie de facilități menite să încurajeze schimbul de informații între acestea și societatea civilă: “Ne dorim să susținem societatea civilă. Din acest motiv ONG-urile vor beneficia în platforma noastră de condiții preferențiale, având rezervat ‘un loc în față’, alături de companiile de top din România”, a continuat Bogdan Tiron-Anton.

În prezent, #centruldepresă are peste 2000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primăria Sectorului 1, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Agenția Națională Antidrog și alții.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați www.centruldepresa.ro



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

FNGCIMM calibreaza mecanismele de garantare si comunicare ce vor permite amanarea si esalonarea la plata a dobanzilor la creditele ipotecare ale persoanelor fizice afectate de pandemia COVID-19

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii este direct implicat in mecanismele financiare ce vor operationaliza facilitățile de suspendare și amânare…

În lupta cu coronavirus, Auchan și Leroy Merlin invită mediul de afaceri să participe la amenajarea unei prime unități pre-spitalicești în București-Ilfov

Leroy Merlin și Auchan Retail România, cu suportul Guvernului României, coordonează realizarea unui proiect multi-partener, deschis, în slujba sistemului medical

Eroii din prima linie au nevoie de sprijinul nostru! Yellow.Menu și Impetum Group inițiază campania #FarfuriiLaDatorie, oferind gratuit o masă caldă pentru personalul medical din Capitală

Yellow.Menu și Impetum Group vin în sprijinul celor din prima linie, cărora nu le putem mulțumi îndeajuns, personalului medical și auxiliar din spitale, și demarează…

Piața de Real Estate din România dă semne de maturizare. Ce înseamnă asta pentru retail, industrial & logistics, office & residential

Pe 27 martie 2020, BusinessMark a organizat la București ediția aniversară a evenimentului „Real Estate & Construction Forum”, în cadrul căreia s-au abordat cele mai…

Participă ca expozant la BIO LIFE & STYLE 2020 – evenimentul care promovează un stil de viață sănătos și sustenabil

Interesul oamenilor pentru sănătate şi pentru produsele naturale nu este o practică recentă, dar a început să devină o preocupare generalizată în țara noastră. Românii…
Vezi profilul #centruldepresa