Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

București, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea în top regăsim Gerovital, urmat de Dorna. Top 10 este completat de Arctic, Dero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia și Dedeman.
Aflată la a noua ediţie, conferința BrandRo, organizată de Revista Biz, prezintă rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research în 2018.

Ediția din acest an a studiului denotă multă coerență, cu un top 10 foarte stabil, care confirmă direcțiile din anii anteriori, apele minerale fiind în continuare în creștere. Cele mai notabile schimbări vin din zona categoriei de băuturi alcoolice, în special pe segmentul berii, unde mărcile românești au reușit anul acesta să se facă remarcate și să avanseze consistent în top.

Top 100 cele mai puternice branduri românești măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Studiul integral se regăsește în suplimentul editorial „100 cele mai puternice branduri românești”, disponibil în ediție tipărită. Costul de achiziție este 35 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 60 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda la adresa de mail lelia.petrescu@revistabiz.ro.

 

*****

Despre Biz Agency

Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

 

Despre Unlock Market Research

Unlock este o companie de consumer know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc, înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni, categorii și branduri care să contribuie la creșterea clienților pentru care lucrează. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoașterea acesteia dincolo de România, Unlock coordonând în prezent cercetări internaționale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic în numeroase cazuri de Effie, cei mai mulți dintre clienții săi fiind de altfel și premiați. La sfârșitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repoziționare și schimbare de logo, transformându-se în agenție de consumer know-how integrat (cercetare de piață, data mining, poziționare de brand, insight generation, consumer trends & innovation).

Galerie foto:


Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Antibiotice Iași - rezultate economico-financiare în primele 9 luni 2018: majorare cu 5% a profitului net și cu 3% a veniturilor din vânzări

În primele 9 luni ale anului 2018, compania Antibiotice a realizat un plus de 3% la veniturile din vânzări și un profit net în creștere…

Antibioticele Mileniului III – dezbatere cu participare internațională

Vineri, 9 noiembrie, Antibiotice SA a lansat programul de responsabilitate socială Antibioticele Mileniului III, prin reunirea la Muzeul Național Cotroceni a unor experți internaționali și…

Ultimele zile în care te mai poți înscrie la Zilele Biz!

Festivalul de business al României începe săptămâna viitoare, între 12-16 Noiembrie la ARCUB Gabroveni. Evenimentul va aduce pe scenă liderii celor mai dinamice domenii de…

Țuca Zbârcea & Asociații reușește suspendarea executării unui ordin ANAF cu impact în industria de petrol și gaze naturale

Echipa de avocați Țuca Zbârcea & Asociații a reprezentat o importantă companie petrolieră de gaze naturale, care comercializează produse energetice în sistem angro.

Tarifele de referință pentru polițele RCA

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) publică tarifele de referinţă pentru poliţele auto obligatorii (RCA), conform prevederilor Legii nr. 132/2017 şi a Normei nr. 22/2017 privind…
Vezi profilul #centruldepresa