Carrefour și Crucea Roșie au ajutat aproximativ 18.000 de familii din cele 41 de judeţe ale tării prin Programul Banca de Alimente

#Social #Bucuresti Vizualizari: 274

Pentru al șaptelea an consecutiv, între 1 şi 30 noiembrie, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente în toate hipermarketurile din țară. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

Alimentele colectate în magazine vor fi preluate de către voluntarii Crucii Roșii, care se vor ocupa de creearea de pachete și distribuirea lor. Un pachet cu alimente are 12 kg și conține: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau pește, conserve de legume și alte produse sau alimente greu perisabile. De asemenea, în weekend-uri, voluntarii Crucii Roșii vor fi prezenți în magazine, atât pentru a-i îndemna pe clienții magazinelor să doneze alimente în containerele special amenajate dupa casele de marcat, cât și pentru a oferi mai multe detalii cu privire la această inițiativă.

 

La nivel național, programul ”Banca de Alimente” va avea loc în toate cele 18 orașe în care sunt prezente hipermarketurile Carrefour: București, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Suceava, Tîrgu-Jiu şi Timişoara. Până acum, clienții  Carrefour România au donat aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate județele țării.

 

”În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Prin acesta ne-am propus să ne mobilizăm, împreună cu clienții magazinului nostru într-un efort comun ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă, mai ales acum, în pragul sărbătorilor de iarnă.”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

La nivel internațional, proiectul este coordonat de Fundația Carrefour și va fi derulat simultan în 10 țări ale grupului Carrefour, precum Argentina, Belgia, Brazilia, Franța, Italia, Polonia, Spania, China, Taiwan și România.

 

“In urmă cu șapte ani, Crucea Roșie Română lansa programul Banca de Alimente pentru a veni în sprijinul persoanelor pentru care o masă luată în fiecare zi era un deziderat. Astăzi obiectivul nostru este același: ne dorim să strângem cât mai multe alimente pentru a oferi o masă zilnică celor care nu-și pot procura singuri hrana. Mulțumim partenerului nostru Carrefour România care ne-a susținut în mod constant de la începutul acestui proiect”, a declarant Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roșie.

Fiecare contribuție poate aduce un zâmbet pe chipul unei persoane defavorizate, de aceea vă așteptăm până la sfârșitul lunii noiembrie în toate hipermarketurile Carrefour, pentru a vă alătura campaniei „Banca de Alimente” a Crucii Roșii.

 

 

***

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 282 de magazine dintre care 31 hipermarketuri ‘Carrefour’, 111 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 de magazine Billa.

 

Despre Crucea Roșie Română

Societatea Naţională de Cruce Roşie din România este o organizaţie umanitară membră a Federaţiei Internaţionale de Cruce Roşie şi Semiluna Rosie, auxiliară autorităţii publice în probleme umanitare şi abilitată prin lege să asigure asistenţă umanitară în caz de dezastre şi să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile.Umanitatea, Imparţialitatea, Neutralitatea, Independenţa, Voluntariatul, Unitatea şi Universalitatea sunt Principiile Fundamentale ale Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie pe care Crucea Roşie Română se bazează în acţiunile sale de 139 de ani. În anul 2014, Crucea Roşie Română a spijinit la nivel naţional, prin proiectele pe care le-a desfăşurat, un număr de 450 000 de familii şi persoane singure. Mai multe informatii pe: www.crucearosie.ro

 

Despre Banca de Alimente a Crucii Roșii Române

Banca de Alimente a fost lansată ca o soluție imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri reduse. Proiectul presupune colectarea de alimente greu perisabile în magazinele partenere ale Băncii de Alimente, stocarea lor in depozitele Crucii Roșii și apoi distribuirea acestora către persoanele vulnerabile. In cei 6 ani de activitate, 39 933 de familii nevoiașe au fost ajutate cu aproximativ  500 de tone de alimente. Un pachet cu alimente cântărește 12 kg și conține: ulei, zahăr, faină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau pește, conserve de legume și alte produse alimentare greu perisabile.

 

 

 

Contact presă Carrefour România

Carrefour România: +40 212 06 74 00 / E-mail: pr_carrefour@carrefour.com

 

Contact presă Crucea Roşie Română

Nadia Lazăr, 0748 238 024 / E-mail: comunicare@crucearosie.ro

Date de contact:
Email: pr_carrefour@carrefour.com




Comunicat publicat de: Administrator (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Organismele de gestiune colectivă a drepturilor de autor și conexe, UCMR-ADA, UPFR, Credidam, au depus plângere la CNA împotriva campaniei defăimătoare desfășurate de unele posturi de radio împotriva acestora

UCMR-ADA, UPFR și Credidam au solicitat la CNA, printr-o plângere comună depusă în data de 24.07.2017, stoparea campaniei negative pe care unele radiouri precum postul…

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul doi al anului 2017, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% faţă de perioada…

CEHOV/KORDONSKY. LABORATOR DE TEATRU. ,PRIMUL MARE EVENIMENT DIN CADRUL FNT 2017

Festivalul Național de Teatru și Centrul de Cercetare și Creație Teatrală „Ion Sava” organizează Cehov|Kordonsky. Laborator de teatru susținut de regizorul Yuri Kordonsky în România.

Premieră: Kaufland România își transformă acoperișurile, parcările și exteriorul magazinelor în grădini urbane pentru comunitate

București, 17 iulie 2017 – Kaufland România reinventează conceptul de hipermarket și lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al…
Vezi profilul Administrator