Carrefour și Bucharest Running Club, parteneriat pentru o viață sănătoasă

București, 3 aprilie 2018: Carrefour își anunță parteneriatul cu Bucharest Running Club, o competiție de amploare, care promovează mișcarea și stilul de viață sănătos, organizată în trei faze: Bucharest 10K & Family Run, Bucharest Half Marathon și Marathon.

În primul weekend din aprilie, Carrefour a susținut competiția Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment și Cursa Familiilor, cu produse sănătoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai mișcării în aer liber, profesioniști și amatori, copii și adulți.

Participanții și-au putut reîncărca gratuit bateriile la punctele de refreshment aflate pe traseul competițiilor 10K & Family Run, iar la healthy corner au găsit o varietate mare de produse bio, de la fructe uscate și proaspete, și până la ingrediente cu care și-au preparat sucuri naturale, salate și sandvișuri gustoase și sănătoase.

Mă bucur să văd că există un interes tot mai mare pentru astfel de competiții, inclusiv în rândul colegilor mei. La eveniment au participat 60 de colegi și clienți Carrefour, care au beneficiat de invitații din partea noastră. Susținem alegerile sănătoase prin parteneriate strategice, dar mai ales prin promovarea produselor de calitate către consumatorii noștri. Aceste acțiuni sunt parte integrantă a planului de transformare a grupului Carrefour, având ca obiectiv să devenim liderul schimbării în alimentație”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Bucharest 10K & Family Run este primul eveniment din seria organizată de Bucharest Running Club și sponsorizat de Carrefour România. Următoarele competiții sunt Bucharest Half-Marathon, care va avea loc în perioada 12-13 mai, și Bucharest Marathon, pe 13-14 octombrie.

Carrefour România își consolidează, astfel, direcția de promovare a zonei gourmet food și le propune consumatorilor experiențe variate, noi modalități de a face cunoștință cu gama de produse într-un context diferit, adaptat specificului fiecărui eveniment.

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar si soluții pentru comenzi de mâncare precum aplicația Gurmandio, prima aplicație creată de un retailer care oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată.

Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.



Cuvinte cheie:
carrefour, sanatate, miscare, inovatie, retail


Comunicat publicat de: McCann PR (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de McCann PR

Coca-Cola HBC România lansează prima campanie integrată de employer branding

București, 27 septembrie 2018 – Coca-Cola HBC România, liderul industriei de băuturi din România, lansează prima campanie integrată de employer branding, sub sloganul „Oamenii sunt…

Carrefour România obține titlul GUINNESS WORLD RECORDS la secțiunea Longest line of pie slices

București, 4 octombrie 2018 – Carrefour România a doborât recordul GUINNESS WORLD RECORDS™ pentru secțiunea Longest line of pie slices, cu o plăcintă care măsoară…

Artista Alexandra Nechita este noul Ambasador al Brandului FUZETEA

București, 14 iunie 2018 – Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FUZETEA ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine,…

Carrefour deschide un nou Carrefour Market în Bistrița iar rețeaua de supermarketuri ajunge la 236 unități la nivel național

24 mai 2018: Grupul Carrefour a deschis astăzi al doilea supermarket Carrefour Market din Bistrița, Market Bistrița Moldovei, ajungând la un număr de 236 de…

Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro: Supermarket Online, Carrefour & Partenerii (marketplace), magazinul mărcii proprii TEX, oportunități de carieră și inițiative corporate Peste 150.000 de produse, precizie și discreție în livrare, pros

București, 17 mai 2018 – Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro, un concept nou, în continuă dezvoltare care regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul…
Vezi profilul McCann PR