Carrefour deschide un nou Carrefour Market în Bistrița iar rețeaua de supermarketuri ajunge la 236 unități la nivel național
24 mai 2018: Grupul Carrefour a deschis astăzi al doilea supermarket Carrefour Market din Bistrița, Market Bistrița Moldovei, ajungând la un număr de 236 de supermarketuri la nivel de rețea. Noul supermarket își așteaptă clienții cu o gamă de peste 13.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale și mai mult de 200 produse bio și dietetice.
Astfel, clienții pot găsi în magazin o sortimentație bogată pe segmentele lactate-brânzeturi, mezeluri, măcelărie, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, produse aperitiv, semi-preparate, produse congelate, băuturi, produse internaţionale, produse bio şi dietetice, pește proaspăt, produse non-alimentare de igienă şi de întreţinerea casei, dar şi o echipă de profesioniști gata să ofere o experiență de cumpărături cât mai plăcută.
Date cheie despre noul Carrefour Market:
- Adresă: Calea Moldovei, nr. 13, oraș Bistrița, județul Bistrița
- Plaja orară de deschidere:
- Luni – Sâmbătă: 7:00 – 22:00
- Duminică: 8:00 – 22:00
- Suprafață magazin: 960 mp
- Locuri parcare gratuite: 180
- Număr case de marcat: 5
- Număr angajați : 16
- Telefon: 0374/338674
- Fax: 0374/338675
- Transport : Maxi Taxi Nr. 2
Gama de servicii a noului supermarket include:
- Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;
- Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay, plata cu mobilul, plăți facturi.
Magazinul Carrefour Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket:
- rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.
- prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete. În acest sens, Carrefour Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!”.
- produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!”: Carrefour Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.
- aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.
- produse bio și dietetice: Carrefour Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi.
- fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.
- profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționează cu o echipă de profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.
Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul Carrefour și pe pagina de Facebook a magazinului.
***
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară (32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 236 supermarketuri (214 magazine ‘Market’ și 22 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’), cât și prin portalul unic www.carrefour.ro . Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț, Galați și Târgu Jiu pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.
Carrefour Market, Bistrita, supermarket
Comunicat publicat de: McCann PR (click pentru a vizualiza profilul)