Coca-Cola HBC România lansează prima campanie integrată de employer branding

București, 27 septembrie 2018 – Coca-Cola HBC România, liderul industriei de băuturi din România, lansează prima campanie integrată de employer branding, sub sloganul „Oamenii sunt ingredientul nostru secret”. Comunicarea campaniei de employer branding se concentrează pe promovarea reușitelor și a diversității angajaţilor, ca parte integrantă și indispensabilă a companiei.

Suntem o familie ambițioasă, care vine în sprijinul membrilor săi – fiecare victorie este a noastră, a tuturor, și se datorează fiecăruia dintre cei peste 1.500 de colegi. Suntem mândri de succesul echipelor noastre, de angajamentele noastre de sustenabilitate și diversitate, și de sprijinul pe care îl oferim comunităților în care trăim și muncim. Campania sărbătorește însăși filosofia Coca-Cola HBC România: fiecare membru al echipei este ingredientul care ne consolidează poziția în piață”, a declarat Mihaela Ioniță, Country HR Manager Coca‑Cola HBC România.

Această campanie pune sub lumina reflectoarelor poveștile angajaților, performanța și implicarea acestora și își propune să descopere noi talente. Campania va fi susținută de proiecte punctuale și o nouă identitate vizuală, pentru a prezenta poveștile angajaților      Coca-Cola HBC România.

Campania de emplyer branding va beneficia de o comunicare amplă, atat internă, cât și externă, inclusiv pe pagina de Facebook, Cariere Coca-Cola HBC România, și pe noul cont de Instagram, care vor prezenta oamenii, valorile şi poveştile din spatele Coca-Cola HBC România.

Despre CocaCola HBC România

Coca‑Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca‑Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca‑Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca‑Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.

Coca‑Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial, cât și european) și este totodată inclusă în FTSE4 Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca‑Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca‑Cola România (filială a The Coca‑Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca‑Cola Hellenic denumit Coca‑Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca‑Cola sub licența The Coca‑Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro.

Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Coca-Cola HBC România, Mihaela Ioniță, employer branding


Comunicat publicat de: McCann PR (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de McCann PR

Carrefour România obține titlul GUINNESS WORLD RECORDS la secțiunea Longest line of pie slices

București, 4 octombrie 2018 – Carrefour România a doborât recordul GUINNESS WORLD RECORDS™ pentru secțiunea Longest line of pie slices, cu o plăcintă care măsoară…

Artista Alexandra Nechita este noul Ambasador al Brandului FUZETEA

București, 14 iunie 2018 – Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FUZETEA ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine,…

Carrefour deschide un nou Carrefour Market în Bistrița iar rețeaua de supermarketuri ajunge la 236 unități la nivel național

24 mai 2018: Grupul Carrefour a deschis astăzi al doilea supermarket Carrefour Market din Bistrița, Market Bistrița Moldovei, ajungând la un număr de 236 de…

Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro: Supermarket Online, Carrefour & Partenerii (marketplace), magazinul mărcii proprii TEX, oportunități de carieră și inițiative corporate Peste 150.000 de produse, precizie și discreție în livrare, pros

București, 17 mai 2018 – Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro, un concept nou, în continuă dezvoltare care regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul…

City Insurance câștigă în instanță împotriva deciziilor abuzive ale Autorității Italiene de Supraveghere a Asigurărilor

În data de 11 aprilie 2018, Instanța Supremă de Drept Administrativ a Republicii Italiene (Consilio Di Stato) a dispus anularea deciziei I.V.A.S.S (Autoritatea de Supraveghere…
Vezi profilul McCann PR