Carrefour România: garantat scăderea TVA-ului la 19% se regăseşte în preţul plătit, începând cu 1 ianuarie 2017

Clienţii vor regăsi TVA-ul scăzut la 19% în preţul plătit la casele de marcat, începând cu 1 ianuarie 2017 pentru categoriile de produse precum: băuturile alcoolice, detergentii, cosmeticele şi produsele de curaţat, florile şi plantele neconsumabile, precum şi toate produsele nealimentare (cu exceptia celor care au deja TVA de 5%).
Începând cu 1 ianuarie 2017, clienții Carrefour vor beneficia de această scădere în toate magazinele grupului Carrefour din ţară: hipermarketurile Carrefour, supermaketurile Market și Billa, magazinele de proximitate Express si Contact şi magazinul on line: Carrefour Online (www.carrefour-online.ro).
‘Ne cerem scuze anticipat clienţilor noştri, însă datorită faptului că în magazine sunt peste 30.000 de etichete de schimbat şi această schimbare se va face treptat. Este posibil ca aceştia să găsească pentru încă cateva zile la raft, etichete cu TVA-ul de 20%, deşi preţul plătit va fi garantat cel mai mic, cu TVA de 19%. O modalitate extrem de rapidă şi la indemână de verificare a preţului este prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, care prin scanarea codului de bare a produsului, afişeaza preţul care va fi plătit efectiv la casă, în acest caz, cel cu TVA scăzut la 19%.”, declară Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.

***
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 292 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 119 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

Tinerii din Sectorul 2 spun „Noi. Împreună.” prin teatru, arta care unește o generație

Treizeci de tineri selectați în cadrul proiectului „Noi. Împreună.” au dat viață unor spectacole originale, create pe baza propriilor experiențe și emoții, transformate prin artă…

Gala Premiilor de Excelență: o sărbătoare a performanței, pasiunii și dăruirii în educație

Universitatea Româno-Americană a organizat, ca în fiecare an, Gala Premiilor de Excelență, un eveniment emblematic dedicat performanței academice, pasiunii pentru educație și angajamentului față de…

Goldbach Consulting formează o nouă generație de experți în dezvoltare durabilă: peste 1.200 de noi profesioniști în cinci regiuni din țară

Peste 1.200 de funcționari publici din cinci regiuni ale țării au finalizat programul național de formare în dezvoltare durabilă, coordonat de Goldbach Consulting, parte a…

Lansarea platformei și inițiativei curatoriale „Praxis! Emergent Curators’ Days”

Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca anunță cu bucurie lansarea platformei și inițiativei curatoriale „Praxis! Emergent Curators’ Days”, a cărei primă ediție se va…

ANA Hotels redefinește luxul în industria ospitalității prin redeschiderea emblematicului The English Bar, a restaurantului JORJ și a SPA -lui din cadrul InterContinental Athénée Palace Bucharest

Ana Hotels anunță finalizarea lucrărilor de modernizare a spațiilor iconice din cadrul hotelului InterContinental Athénée Palace Bucharest, marcând un nou capitol în istoria sa.
Vezi profilul #centruldepresa