BrandRO 2021: Top 50 cele mai puternice branduri românești

Anul 2021 vine cu o premieră în studiul BrandRO: Arctic și Borsec ocupă locul 1 în clasamentul celor mai puternice brandurilor românești. Următoarele două poziții sunt ocupate de eMag și Gerovital.
Clasamentul BrandRO include și Dorna, Aqua Carpatica, Dorna și Farmec.

Revista Biz a prezentat astăzi BrandRo 2021, clasamentul celor mai puternice 50 de branduri românești, realizat de Unlock Research.

De 12 ani, Biz analizează cele mai puternice branduri românești și evoluția lor anuală. După o perioadă dificilă, precum cea curentă, importanța unui brand puternic a făcut diferența în fața consumatorilor. Iar cele mai puternice 50 de branduri din România reușesc an de an să își întărească poziția prin consecvență, creativitate, inovație, tehnologie și strategie.

 

„Ne bucurăm să vedem cum, de la an la an, avem branduri românești care devin tot mai puternice. Analiza pe care o facem de 12 ani alături de Unlock Market Research ne arată companiile și oamenii care știu cum să-și impună brandul în fața consumatorilor, dar și cât de importante sunt investițiile constante și strategice în branding. Doar așa poți ajunge printre cele mai puternice branduri românești.”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.

 

Din studiu au reieșit informații despre comportamentul românilor. Se pare că în 2021 consumatorii sunt mai conectați cu ei si cu ceilalți, mai calmi și mai răbdători, mai asumați și mai puțin critici comparativ cu anii anteriori.

Astfel că, în relația cu brandurile, dacă anul trecut nevoia principală a românilor era ca mărcile să îi susțină, anul acesta dinamica dintre ei și marci este diferită: Nu mai au nevoie ca mărcile să le acopere un minus, ci vor ca acestea să le dea un plus.

 

„În acest moment consumatorii gândesc din ce în ce mai constructiv, iar mărcile ar trebui să capitalizeze această oportunitate. Mărcile românești pot încerca să se conecteze mai bine la realitatea oamenilor și să îi ajute să transforme ceea ce a fost inițial o pozitivitate forțată, într-un «normal». Să susțină și să amplifice această direcție constructivă, astfel încât să poată crește împreună mai departe.”, spune Alexandra Cojocaru, Quantitative Research Manager, Unlock Research.

 

Mai multe informații despre topul Brand Ro și metodologia studiului puteți afla aici https://www.revistabiz.ro/brandro-2021-top-50-cele-mai-puternice-branduri-romanesti/

 

Partenerii care au susținut evenimentul BrandRo 2021, au fost: Banca Transilvania, Farmec, Borsec și Arctic.

 

 

***

Despre Revista Biz

Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

 

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.

 

www.revistabiz.ro

 

Despre Unlock Research

 

Unlock Research este o companie de know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și marketing cultural, centrată pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii și branduri care să contribuie la creșterea business-urilor clienților pentru care lucrează.

 

www.unlock-research.com



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

McCann PR a devenit agenția de comunicare a McDonald’s România

McCann PR a preluat comunicarea pentru McDonald’s România, lider al pieței restaurantelor, cu 89 de restaurante în 27 de orașe din țară. Agenția se va…

Ana Maria Mihăescu, fost manager regional IFC: „Gradul de sustenabilitate al unei companii este direct conectat cu gradul de educație a tuturor angajaților”

Într-o companie, sustenabilitatea este direct proporțională cu gradul de educație a tuturor angajaților, consideră Ana Maria Mihăescu, fost manager regional IFC, divizia de investiţii a…

COMUNICAT DE PRESA

Asociatia “Centrul de Consultanta si Management al Proiectelor” EUROPROJECT (CCMP EUROPROJECT), în parteneriat cu Blocul National Sindical si Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT), a…

Azi a mai murit un sat. Timpul nu mai are răbdare

De peste o lună comunitatea oamenilor de afaceri din România este în panică. Am avut răbdare ca politicienii să rezolve criza politică și să se…

Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova introduce NAVETA CULTURALĂ pentru cea mai recenta producţie a regizorului Radu Afrim – spectacolul câine cu om. câine fără om

Cea mai recentă premieră a Teatrului Național „Marin Sorescu” din Craiova, spectacolul câine cu om. câine fără om, în regia lui Radu Afrim, va putea…
Vezi profilul #centruldepresa