19.000 de pasionați de călătorii și-au dat întâlnire la ediția de primăvară a TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI

19.000 de pasionați de călătorii și-au dat întâlnire în weekendul 20 – 23 februarie, la ROMEXPO, la ediția de primăvară a TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI.

Escapade romantice pe plaje îndepărtate și exotice, sejururi all-inclusive în țară și în străinătate, călătorii de aventură sau vacanțe la SPA, oferte pentru vacanța de 1 mai sau de Paște, toate au stat la dispoziția călătorilor cu reduceri substanțiale la TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI I.

343 de agenții și tour-operatori din Africa de Sud, Albania, Bulgaria, Croația, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, Israel, Italia, Maroc, Palestina, Republica Moldova, România, Serbia, Spania, Tunisia, Turcia și Ungaria s-au întrecut în oferte tentante pentru experiențe unice de vacanță. Participările oficiale la târg ale Africii de Sud, Bulgariei, Greciei, Israelului, Republicii Moldova, Marocului, Palestinei și Tunisiei au adus mai aproape de vizitatori savoarea unor destinații care trebuie văzute măcar o dată în viață.

Reprezentanții Consiliilor judeţene din Bistrita, Bihor, Botoșani, Brasov, Buzău, Constanța, Dâmbovița, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mureș, Suceava, Timiș și Tulcea au promovat, ca de fiecare dată, cele mai frumoase zone de atracție turistică din România, iar reprezentanții orașelor Amara, Bistrița, Brașov, Botoșani, Constanța, Eforie, Făgăraș, Geoagiu Băi, Herculane, Hunedoara, Iași, Mangalia, Oradea, Piatra Neamț, Târgoviște, Timișoara și ai comunelor Afumați, Miroslava, Molivisu și Vama Buzăului și-au „asezonat” participarea la eveniment cu produse culinare specifice, alături de cele mai frumoase tradiții și obiceiuri din zona din care provin.

Cele mai căutate oferte de la această ediție a târgului au fost cele pentru vacanța de vară, Grecia, Turcia și Egipt rămânând și anul acesta în topul preferințelor. Agențiile de turism au pregătit vizitatorilor suprize dintre cele mai variate. Călătorii au avut la dispoziție chiar și un mod inedit de plată: magneții de frigider din vacanțele anterioare și au putut beneficia de oferte de cazare în Grecia de la doar un euro / noapte. De asemenea, multe dintre agenții au oferit reduceri de până la 50% pentru orice vacanţă contractată pe durata manifestării.

Cei care nu au putut plăti vacanța mult dorită în integralitate la târg, au avut posibilitatea de a o cumpăra și în rate. Turiștii care au preferat deplasarea cu chartere sau cu autocarul au găsit la eveniment reduceri de până la 50% la transport.

 

Totodată, mulți dintre călători și-au dorit pentru 2020 vacanțe inedite, așa că în cele 4 zile de târg agențiile au primit solicitări pentru destinații precum Africa – Maroc, Tunisia,  Caraibe – Cuba, Republica Dominicană, Oceanul Indian – Maldive, Mauritius, Seychelles, Asia – Bali, Sri Lanka, Vietnam.

 

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României a fost exact așa cum ne-am dorit! Oferte pentru toate buzunarele, circuite lansate în premieră, momente artistice multiculturale și extrem de mulți vizitatori cu apetit pentru călătorii! În mod cert, în ultimii ani românii preferă să călătorească mai mult în afara granițelor, să iasă din zona de confort, să experimenteze, iar agențiile prezente la eveniment au pregătit pentru 2020 pachete de călătorie pentru noi destinații. Într-o eră în care rezervarea vacanțelor pe internet câștigă tot mai mult teren, noi ne propunem – și cred că și reușim – ca la fiecare ediție a Târgului de Turism al României să aducem laolaltă cât mai multe agenții care să prezinte oferte variate, pentru orice buget, care nu se găsesc în mediul online până la debutul târgului. În plus, de fiecare dată Târgul de Turism al României este în ansamblu o sărbătoare cu multe ingrediente, touroperatorii și reprezenții zonelor istorice românești alegând să se promoveze pe durata evenimentului prin momente artistice spectaculoase.” a declarat Mihai Costriș, Director General ROMEXPO, la finalul evenimentului.

 

 Ediția a III-a a Conferinței Târgului de Turism, care a avut ca temă Impactul Social media în turism, a dezvăluit secretele din spatele celor mai de succes creatori de campanii online din domeniul turismului. Conferinta a atras specialiști social media din agenții de turism, agenții de marketing și PR, ghizi de turism, influenceri și bloggeri care au căutat ultimele informații referitoare la cele mai bune strategii de promovare online a serviciilor din industrie. Participarea numeroasă la eveniment a arătat, încă o dată, interesul crescut al PR-iștilor și publicitarilor pentru vizibilitatea crescută în online și social media, mai ales că în România sunt deja peste 11 milioane de utilizatori de Facebook și peste un million de utilizatori de Instagram.

 

TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI este organizat de ROMEXPO, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu: Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural  (ANTREC), Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).

 

Ediția de primăvară a TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI a avut loc împreună cu ROMHOTELExpoziție internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante.

 

Despre ROMEXPO

ROMEXPO S.A., societate comercială cu capital privat, are ca acționar majoritar Camera de Comerț și Industrie a României, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri români.

ROMEXPO susține un viitor fără fum – un parteneriat cu Philip Morris International!

Pentru informaţii destinate presei:

 

Loredana Dogaru-Tulică – PR Specialist ROMEXPO

mailto: pr@romexpo.ro

Tel: 0758/ 039 413 sau +40 21 207.70.00/ int. 1160

 

Oana Netbai – PR Specialist ROMEXPO

mailto: pr@romexpo.ro

Tel: 0758/ 837 759 sau +40 21 207.70.00/ int. 1221



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

FNGCIMM anunta startul pentru implementarea Programului de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii – IMM INVEST ROMANIA

Pentru a preintampina si a lua masuri de diminuare a consecintelor economice generate de pandemia COVID-19 asupra intreprinderilor mici si mijlocii, FNGCIMM anunta demararea, in…

Ingenius Hub lanseaza cercetarea nationala cu privire la impactul COVID-19 asupra economiei romanesti

Companiile, organizatiile non-profit, institutiile publice sau de cercetare sunt invitate sa participe la definirea masurilor pe care guvernul le va lua pentru sustinerea economiei romanesti.…

Licitatia.ro sprijina asociatiile de voluntari in lupta cu Covid 19. Sprijina si tu !

Pandemia creata de raspandirea Virusului Covid-19 a dat peste cap vietile noastre. Tot mai multe spitale „cad” in lupta cu Coronavirusul din lipsa de echipamente…

FNGCIMM calibreaza mecanismele de garantare si comunicare ce vor permite amanarea si esalonarea la plata a dobanzilor la creditele ipotecare ale persoanelor fizice afectate de pandemia COVID-19

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii este direct implicat in mecanismele financiare ce vor operationaliza facilitățile de suspendare și amânare…
Vezi profilul #centruldepresa