Takeaway.com va fi partener oficial al UEFA Champions League

Takeaway.com, parte a Just Eat Takeaway.com, una dintre cele mai mari platforme online din lume de livrat mâncare, a semnat ca partener oficial al UEFA pentru o gamă largă de competiții de fotbal UEFA, inclusiv UEFA Champions League masculin și feminin, UEFA Europa League, UEFA EURO feminin și masculin, precum și competiții de tineret și futsal.

Parteneriatul pe termen lung vine în completarea actualului parteneriat al companiei cu UEFA EURO 2020, astfel că Just Eat Takeaway.com sprijină în total douăsprezece competiții și evenimente UEFA.

„Just Eat Takeaway.com este un lider de piață în domeniul lor și am fost încântați când s-au alăturat ca partener UEFA pentru Campionatul European UEFA la sfârșitul anului 2019„, a declarat Guy-Laurent Epstein, director de marketing UEFA.  „Această ultimă înțelegere de a fi parteneri în 11 competiții UEFA, inclusiv UEFA Champions League, UEFA Europa League, Europa Conference League și toate competițiile feminine, arată angajamentul lor de a sprijini fotbalul din Europa la toate nivelurile, în timp ce cu expertiza lor digitală, Just Eat Takeaway.com va oferi fanilor o modalitate ușoară și fără probleme de a comanda mâncare, în timp ce urmăresc cele mai mari staruri ale fotbalului european concurând în unul dintre cele mai importante concursuri de cluburi și echipe naționale din lume.

„Este un moment atât de potrivit de a fi conectat cu fotbalul feminin, care este în creștere într-un ritm incredibil și suntem încântați să îi avem pe Just Eat Takeaway.com alături de noi pentru următorii patru ani”, a declarat Nadine Kessler, șefa UEFA a fotbalului feminin. 

„Strategia noastră este aceea de a asocia brandurile noastre premium cu cele mai premium evenimente sportive de pe planetă”, a declarat Jitse  Groen, CEO și fondator al Just Eat Takeaway.com. „Este deosebit de important pentru noi să sponsorizăm atât turneele feminine, cât și cele masculine. Brandul nostru este pentru toată lumea, iar sportul ar trebui să fie la fel. Împărțim aceste credințe și obiective cu UEFA”. Just Eat Takeaway.com, în România cunoscută sub numele de Takeaway.com, este o companie globală online de livrat mâncare, care conectează consumatorii și restaurantele, activ pe 23 de piețe din întreaga lume. Împreună cu restaurantele partenere, facem comenzile de mâncare să fie cât mai rapide, ușoare și plăcute, în timp ce creăm experiențe pozitive și memorabile. Parteneriatul cu UEFA este o oportunitate unică de a interacționa cu fanii fotbalului în momentul în care se bucură de mâncarea lor preferată, în timpul competițiilor de fotbal.

Acest parteneriat este unul dintre cele mai cuprinzătoare din istoria UEFA și va oferi Just Eat Takeaway.com o expunere de brand cu ajutorul panourilor LED în întreg perimetrul de joc, pe fundalurile pentru interviurile mass-media și sponsorizare difuzată, dar și oportunități exclusive de activare la fața locului. De asemenea, în parteneriat sunt incluse sponsorizările pentru UEFA Champions League și expunerea mărcii premium în timpul celor 282 de meciuri din UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League pe sezon, începând cu sezonul 2021/22 până în sezonul 2023/24. Parteneriatul pentru competițiile feminine UEFA va dura 4 ani, până în 2025.

Lista completă a evenimentelor și concursurilor incluse în parteneriat:

  • UEFA Champions League
  • UEFA EURO Feminin
  • UEFA Champions League Feminin
  • UEFA Europa League
  • UEFA Europa Conference League
  • UEFA Super Cup
  • UEFA Youth League
  • UEFA Futsal Champions League
  • UEFA Futsal Feminin
  • Campionatului European de fotbal feminin sub-17 UEFA
  • Campionatului European de fotbal feminin sub-19 UEFA

Anunțat anterior:

  • UEFA EURO 2020
Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
takeaway.com, UEFA


Comunicat publicat de: Heist Industries (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Heist Industries

Sondaj Julius Meinl: 13 miliarde de întâlniri ratate în 2020 din cauza pandemiei

Potrivit studiului realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa, aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale nu au mai avut loc în 2020 din…

Subway lansează produse în varianta XL cu porție dublă de proteine

Subway își extinde meniul prin lansarea variantei XL pentru două dintre produsele sale premium, wrap și salată XL. Beneficiul major de care consumatorii se pot…

Julius Meinl extinde conceptul ‘The Originals’ prin lansarea unui nou sortiment de cafea de origini

Julius Meinl extinde linia de produs „The Originals’’ prin lansarea ediției limitate Vietnam Whisky Barrel. Cultivat și preparat în Vietnam, microlotul este maturat în butoaie…

Asirom folosește inteligența artificială pentru inspecția de risc a poliței CASCO

Asirom introduce inteligența artificială în sistemul de evaluare a avariilor pentru produsul de asigurare auto CASCO. Asirom VIG este prima companie din România și una…

Asirom celebrează 30 de ani de activitate

Asirom VIG a împlinit anul acesta 30 de ani de la înființare, fiind cea mai longevivă companie de asigurări din România. Compania marchează această aniversare…
Vezi profilul Heist Industries