Julius Meinl extinde conceptul ‘The Originals’ prin lansarea unui nou sortiment de cafea de origini

Julius Meinl extinde linia de produs „The Originals’’ prin lansarea ediției limitate Vietnam Whisky Barrel. Cultivat și preparat în Vietnam, microlotul este maturat în butoaie infuzate cu Whisky Single Malt, aroma boabelor de cafea Arabica oferind o experiență exclusivă.

Gustul amărui al ciocolatei negre, aciditatea fină a drupelor și aroma de whisky se îmbină într-o experiență memorabilă, de înaltă calitate.

Vietnam Whisky Barrel reflectă cultura și personalitatea unică a țării sale de origine și este cel mai recent sortiment pe care Julius Meinl îl adaugă în conceptul „The Originals”.  Pe lângă inovare, brandul continuă să sprijine proiectele de protejare a speciilor sălbatice pe cale de dispariție din țările din care provin boabele de cafea „The Originals”. Astfel că Julius Meinl va dona 1 euro Fondului Mondial pentru Faună Sălbatică din Vietnam pentru fiecare pachet de cafea vândut.

Fondurile colectate vor fi utilizate pentru a ajuta la programele de conservare și pentru a sprijini animale precum Bivolul de apă vietnamez, a cărei imagine se regăsește pe pachetele de cafea.

„Ne dorim să oferim iubitorilor de cafea experiențe noi și de calitate, astfel încât am adus pe piața din România boabele de cafea arabica maturate în butoaie de stejar infuzate cu whisky. Noul sortiment oferă un gust echilibrat, dar în acelși timp intens datorită originii cafelei și a modului de păstrare, ceea ce rezultă într-o experiență de degustare exclusivă. În același timp, ne bucurăm că putem continua campaniile de protejare a animalelor din țările de proveniență a boabelor de cafea, în cazul de față fiind vorba de Vietnam”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Prin gama „The Originals”, Julius Meinl oferă restaurantelor și cafenelelor posibilitatea de a oferi clienților o cafea de specialitate. Iubitorii de cafea se pot răsfăța în aceste locuri cu o experiență de degustare bogată, aromată provenită din boabe de cafea prăjite manual.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

 

Julius Meinl în cifre

  • Peste 1000 de angajați la nivel mondial;
  • Înființată în 1862
  • Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
  • Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și Dubai
  • Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
  • Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
  • Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro

 


Alte comunicate publicate de Heist Industries

Sondaj Julius Meinl: 13 miliarde de întâlniri ratate în 2020 din cauza pandemiei

Potrivit studiului realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa, aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale nu au mai avut loc în 2020 din…

Subway lansează produse în varianta XL cu porție dublă de proteine

Subway își extinde meniul prin lansarea variantei XL pentru două dintre produsele sale premium, wrap și salată XL. Beneficiul major de care consumatorii se pot…

Takeaway.com va fi partener oficial al UEFA Champions League

Takeaway.com, parte a Just Eat Takeaway.com, una dintre cele mai mari platforme online din lume de livrat mâncare, a semnat ca partener oficial al UEFA…

Asirom folosește inteligența artificială pentru inspecția de risc a poliței CASCO

Asirom introduce inteligența artificială în sistemul de evaluare a avariilor pentru produsul de asigurare auto CASCO. Asirom VIG este prima companie din România și una…

Asirom celebrează 30 de ani de activitate

Asirom VIG a împlinit anul acesta 30 de ani de la înființare, fiind cea mai longevivă companie de asigurări din România. Compania marchează această aniversare…
Vezi profilul Heist Industries