Bonami ajustează prognoza creșterii și se extinde

După agrearea unui plan inițial pentru 2021, ce prevedea o țintă de 77 milioane de euro în vânzări și menținerea aceluiași nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România.

Pavel Vopařil, CEO Bonami a explicat: „ După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creștem semnificativ mai repede, oamenii au înțeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese și scaune, online, în siguranță.”

 

În ceea ce privește piața din România, Bonami a  înregistrat o creștere de 50% YoY în primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidențiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile și mobilierul pentru grădină au crescut în importanță, și datorită faptului că Bonami a  introdus propria marcă, ce garantează design excelent, materiale de calitate la prețuri accesibile și disponibilitate în stoc.

 

Vopařil a precizat: „ Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârșitul anului aș dori să oferim sute. Anul următor vom avem în jur de o mie. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre. Știm ce vor clienții și ce îi interesează, de ceea putem face estimări pentru viitor. În prezent oferim în principal textile și mobilier de grădină, dar vom adăuga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile mărci.

 

Pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare, ce au ca scop crearea unei experiențe de cumpărături îmbunătățite pentru clienții români: optimizarea site-ului web și a metodelor de livrare. În funcție de evoluția pandemiei și a restricțiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locații.

 

Pe de altă parte, extinderea internațională a companiei va continua anul acesta: Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și Țările Baltice.’’ , a mai menționat Pavel Vopařil.

 

Grupul Miton, din care Bonami face parte, renumit pentru lansarea și vânzarea cu succes a unor companii  precum Slevomat, Heureka, sau Restu, este mulțumit de rezultatele Bonami.

Unul din cei șase parteneri Miton și fondator Bonami, Václav Štrupl, a afirmat: „Bonami ne face foarte fericiți – nu numai prin creșterea rapidă, vânzări și profitabilitate, ci și prin energia pe care Pavel Vopařil o insuflă. Aceasta în ciuda complicațiilor actuale asociate cu pandemia. Personal, sunt sigur că nu aș fi condus compania mai bine în această etapă și ce și-ar putea dori mai mult un fondator, decât să găsească un lider atât de competent și versatil „.



Comunicat publicat de: #centruldepresa (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de #centruldepresa

COMUNICAT DE PRESĂ

FNGCIMM invită instituțiile de credit, instituțiile financiare nebancare, precum și sucursalele acestora din străinătate care desfășoară activități de finanțare a operațiunilor de factoring pe teritoriul…

COMUNICAT DE PRESA

FNGCIMM invită operatorii de leasing financiar să se înscrie în ediția 2021 a Programului Guvernamental IMM LEASING DE ECHIPAMENTE și UTILAJE. Perioada de înscriere este…

Biz Good News aniversează un an de la lansare

Revista Biz, vocea originală și profesionistă a presei de business românești, aniversează un an de când oferă cititorilor newsletterul Biz Good News și acces la…

BD BUSINESS OPPORTUNITY GENERATING SERVICES SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor”

BD BUSINESS OPPORTUNITY GENERATING SERVICES SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” proiect nr RUE M2-3441 înscris în cadrul…

La Ana Hotels Europa, îți poți recăpăta sănătatea și întări sistemul imunitar

Perioada pe care am parcurs-o ne-a învățat că sănătatea și forța vitală sunt esențiale, iar cele două ne oferă în prezent cea mai mare libertate…
Vezi profilul #centruldepresa