Asirom celebrează 30 de ani de activitate

Asirom VIG a împlinit anul acesta 30 de ani de la înființare, fiind cea mai longevivă companie de asigurări din România. Compania marchează această aniversare prin campania „30 de gesturi pentru 30 de ani”.

Asirom VIG împlinește anul acesta trei decenii de la înființare, devenind astfel cea mai longevivă companie de asigurări din România. Aniversarea va fi marcată printr-o campanie care celebrează atât istoria companiei, cât și trecerea brandului într-o nouă eră, cea a digitalizării.

Campania aniversară  este denumită simbolic „30 de gesturi pentru 30 de ani” și va cuprinde evenimente dedicate clienților, angajaților și partenerilor ce au fost alături de Asirom în acești 30 de ani. Vor fi rememorate povești  de succes pe care Asirom le-a construit alături de antreprenorii români și și se vor pune bazele unor experiențe viitoare, împreună.

„Am evoluat timp de 30 de ani. Asirom a ținut mereu pasul cu vremurile, ne-am schimbat atunci când contextul a cerut-o, ne-am reinventat, ne-am adaptat la nevoile clienților, iar în tot acest timp le-am fost mereu alături. Suntem mândri de istoria celor trei decenii, suntem recunoscători milioanelor de clienți care ne-au ales, precum și angajaților care au ridicat compania. Această aniversare o dedicăm lucrurilor simple, făcute cu pasiune, serviciilor sigure, construite pe experiența anilor și generațiilor Asirom. Analizăm trecutul și privim încrezători către viitor. De altfel, acesta este și mesajul pe care vrem să îl transmitem „Motivați de trecut, inspirați de viitor”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom.

Asirom a reprezentat o adevărată școală pentru industria asigurărilor din România. Generațiile care au pus bazele domeniului de asigurări din România și-au început cariera în Asirom, contribuind la formarea  liderilor și profesioniștilor actuali din industrie.

Digitalizarea proceselor și a operațiunilor prin folosirea inteligenței artificiale este una dintre inovațiile aduse în piață de Asirom care va fi adoptată ulterior de întreaga industrie. Asirom este prima companie care a implementat folosirea roboților în procesele sale esențiale, crescând astfel eficiența și diminuând considerabil riscul de eroare umană. Pornind de la digitalizarea proceselor interne, Asirom a creat primul flux complet digital pentru serviciul de daune și a transformat Inspecția de Risc dintr-un serviciu realizat de către agentul de vânzare, într-un proces simplu și rapid, realizat 100% online de către client, cu ajutorul unei aplicații bazate pe Inteligență Artificială.

Anticipând nevoia de comunicare rapidă, simplă și sigură, Asirom a introdus, în premieră, folosirea chatbot-ilor, atât în procesul de achiziționare a unei asigurări, cât și pentru comunicarea permanentă cu clienții.

„În cei 30 de ani de activitate, am fost alături de milioane de clienți din toate zonele țării oferindu-le protecție și ajutor atunci când au avut nevoie. Am susținut companiile, dar și pe micii antreprenori și am oferit tot timpul soluții prin care dezvoltarea afacerilor să rămână în focusul principal al acestora, preluând noi riscurile la care sunt supuși zi de zi.
Asirom a fost și rămâne un formator al multor generații de profesioniști în asigurări, o companie care a fost tot timpul aproape și a contribuit la creșterea nivelului de educație financiară al consumatorilor de asigurări. Ne propunem să păstrăm și pe viitor această tradiție, să asimilăm inovația în tot ceea ce facem, în folosul clienților și al partenerilor noștri și să asigurăm servicii de un înalt nivel de profesionalism”, a spus Bogdan Zamfirescu, Membru al Directoratului Responsabil de Vânzări.

Asirom deține în prezent un portofoliu de aproximativ 500.000 de clienți și oferă o gamă variată de produse, ce adresează atât asigurările generale, cât de viață, venind în întâmpinarea clienților prin pachete personalizate ce cuprind asigurări auto, de bunuri, produse dedicate angajaților sau întreprinderilor mici și mijlocii.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Asirom, 30 de ani, aniversare, Asirom 30 de ani


Comunicat publicat de: Heist Industries (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Heist Industries

Subway lansează un nou meniu de inspirație italiană

Subway introduce noi produse inspirate din bucătăria italiană în meniul său. Supreme Pizza Wrap, Chicken Pizziola Sub, Margherita Toastie și Pepperoni Sub Ciabatta sunt deliciile…

DPD și R-CREATE anunță prima soluție integrată de ambalaje returnabile din piața românească

DPD și R-CREATE oferă magazinelor online prima soluție integrată de ambalaje returnabile din piața românească.

Sondaj Julius Meinl: 13 miliarde de întâlniri ratate în 2020 din cauza pandemiei

Potrivit studiului realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa, aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale nu au mai avut loc în 2020 din…

Subway lansează produse în varianta XL cu porție dublă de proteine

Subway își extinde meniul prin lansarea variantei XL pentru două dintre produsele sale premium, wrap și salată XL. Beneficiul major de care consumatorii se pot…

Takeaway.com va fi partener oficial al UEFA Champions League

Takeaway.com, parte a Just Eat Takeaway.com, una dintre cele mai mari platforme online din lume de livrat mâncare, a semnat ca partener oficial al UEFA…
Vezi profilul Heist Industries