Advertoriale SEO pentru promovarea oricarei afaceri
Cheia succesului pentru orice afacere este sa ajunga la un numar cat mai mare de potentiali clienti si ulterior sa transforme acesti potentiali clienti in cumparatori sau consumatori. Insa pentru a ajunge la potentiali clienti orice business are nevoie de vizibilitate si de notorietate. Este aproape imposibil ca o afacere sa creasca atata timp cat aceasta nu investeste constant in promovare.
Promovare online prin advertoriale SEO
Astazi exista foarte multe variante prin care o afacere poate sa isi promoveze produsele, serviciile sau brand-ul. Cu toate ca foarte multe afaceri isi concentreaza atentia preponderent sau exclusiv pe promovarea prin intermediul retelelor de socializare precum Facebook, Instagram, TikTok sau Twitter, trebuie spus ca exista un procent semnificativ de persoane care folosesc foarte putin astfel de medii online. In schimb exista persoane care aleg sa se informeze din alte surse precum platformele de stiri online, website-urile specializate pe anumite domenii sau diferite bloguri generaliste sau bloguri pe anumite nise.
Fara doar si poate ca promovarea online este astazi esentiala pentru a putea atinge succesul in orice domeniu de activitate. Daca pana acum nu ai folosit alte metode de promovare cu exceptia retelelor de socializare, trebuie sa stii ca specialistii in marketing online recomanda publicitatea prin intermediul materialelor de tip advertorial sau chiar prin campanii de advertoriale SEO.
Caracteristicile advertorialelor
Pentru cei mai putin familiarizati cu termenii specifici in domeniul marketing-ului online este foarte probabil ca notiunea de advertoriale sa nu iti spuna prea multe. Insa cu siguranta ca ai citit multe astfel de materiale de promovare, fara ca macar sa realizezi ca era vorba despre un material avand ca scop publicitatea pentru un produs, serviciu sau brand. Revenind, trebuie spus ca un advertorial este un text care adesea este insotit de cateva imagini, textul avand scopul de a promova o afacere.
Cu toate ca scopul principal al advertorialelor este acela de a face publicitate, trebuie spus ca abordarea nu este una directa in ceea ce priveste promovarea. In cadrul unor advertoriale sunt prezentate utilizatorilor din mediul online informatii si detalii relevante, utile, concludente si informative care privesc beneficiile pe care un serviciu sau un produs la ofera. Cu siguranta ca de multe ori ai cautat pe Google diferite produse sau servicii pentru a rezolva o anumita problema sau pentru a acoperi o anumita nevoie.
Aceste cautari ne indruma spre anumite pagini in functie de cuvintele folosite in cautarea noastra. In cadrul unor advertoriale SEO sunt folosite astfel de cuvinte cheie, cuvinte identificate de specialistii in tehnicile de optimizare a textelor pentru motoarele de cautare. Practic prin identificarea cuvintelor cheie relevante pentru afacerea ta, fiecare campanie de advertoriale se adreseaza grupurilor tinta vizate de catre business-ul tau prin produsele sau serviciile oferite. Ulterior intreg textul unui advertorial este conceput in jurul acestor cuvinte cheie, astfel incat la indexarea textului de catre Google aceste materiale de promovare sa apara in primele pagini ale motoarelor de cautare.
Dincolo de identificarea corecta a cuvintelor cheie reprezentative pentru orice business, specialistii in advertoriale SEO vor avea grija sa redacteze continut relevant, informativ si corect din punct de vedere gramatical. In cadrul fiecarui advertorial sunt inserate 2-3 link-uri catre website-ul afacerii promovate. In acest mod cititorii care parcurg respectivul material pentru a gasi informatii utile pentru nevoile lor vor putea sa ajunga direct pe site-ul business-ului tau. De aici mai este doar un singur pas pana cand cititorii respectivului material se vor transforma in cumparatori pentru produsele sau serviciile oferite de afacerea ta.
Servicii de content writing si promovare prin advertoriale
In conditiile in care doresti sa cresti autoritatea si vizibilitatea website-ului afacerii tale, cu siguranta ca serviciile de content writing si de promovare online prin advertoriale SEO trebuie sa se regaseasca in strategia de marketing a afacerii tale. In acest sens este indicat sa apelezi la profesionistii in content writing pentru a avea siguranta ca vei beneficia de advertoriale redactate pe baza cuvintelor cheie relevante pentru business-ul tau, dar si de un text usor lizibil si informativ, astfel incat sa captezi atentia cititorilor.
In acelasi timp, odata ce vei apela la servicii de content writing vei putea beneficia si de publicarea advertorialelor pe platforme online si bloguri cu autoritate in randul motoarelor de cautare si cu vizibilitate prin intermediul unui trafic foarte numeros. Toate acestea vor contribui la cresterea traficului pe site-ul afacerii tale si vor creste sansele de a aduce vanzari mai mari si implicit de a creste profiturile afacerii.
Promovarea prin intermediul advertorialelor se poate dovedi o solutie pe termen mediu si lung. Daca investitia in promovarea pe social media iti poate aduce rezultate imediate, insa este nevoie de o investitie constanta, atunci cand alegi advertorialele ca si metoda de promovare vei putea atrage clienti chiar si peste 6,12 sau 24 de luni, aceste materiale de promovare fiind prezente in mediul online pentru multi ani de zile si putand fi accesate de un numar mare de cititori.
Daca pana acum nu ai apelat la advertoriale pentru promovarea afacerii tale, poti sa ai in vedere si aceasta metoda pentru a-ti face afacerea mai vizibila si mai cunoscuta in randul potentialilor clienti. Pentru a beneficia de astfel de servicii de content writing atat pentru website-ul afacerii tale, cat si pentru advertoriale, poti solicita o oferta personalizata aici.
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.
advertoriale, advertorial, SEO, advertoriale SEO, marketing online, promovare online
Comunicat publicat de: Artugyan Laurentiu-Flavius PFA (click pentru a vizualiza profilul)