Story District
Tweet| Prezentare companie | Evenimente publicate | Conferinte anuntate |
Comunicate Story District
Mobilizare pentru reciclare în Brașov! Armata Selectării Atente a Plasticului, ASAP România, transformă deșeurile în artă, la Forumul Orașelor Verzi
Pentru a doua oară consecutiv la Forumul Orașelor Verzi (FOV), Armata Selectării Atente a Plasticului, ASAP, programul Fundației The Institute, mobilizează toți brașovenii la reciclat,…
Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor
Kaufland a devenit cel mai activ brand în digital în timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la…
Cât dau româncele pe haine? Una din patru cliente The Outfit cheltuiește peste 350 de lei pe o rochie
Medic, avocată sau economistă, în vârstă de 37 de ani, stabilită într-un oraș mare, cu un program foarte încărcat. Preferă culorile neutre și îi place…
Fenomenul Social Media și sănătatea dentară. Ce vor oamenii să afle de la dr. Alexandra Mircea, cel mai urmărit medic din România
Cu o comunitate totală de aproape 1 milion de persoane pe toate rețelele sociale, dr. Alexandra Mircea este, fără dubiu, cel mai urmărit medic român…
Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute
Până să ajungă în stomac, dragostea trece inevitabil prin portofel. Realist vorbind, baza relațiilor din 2022 sunt banii. De aici apar toate certurile, tensiunile sau…
