Syscom Digital îți arată cum să îți adaptezi tehnologic comunicarea de brand într-o lume aflată în continuă mișcare

Succesul campaniilor de marketing în 2018 continuă să fie definit de nivelul de personalizare a comunicării, de viralizare și comunități, dar și de crearea experiențelor originale cu ajutorul noilor device-uri și tehnologii. Brandurile care integrează aceste atribute în comunicarea lor vor avea parte nu doar de atenția, dar și de încrederea consumatorilor.

Noi înțelegem că publicitatea și felul în care se fac vânzările vor fi tot mai puternic influențate de tehnologii și experiențe targetate către consumatori care, la rândul lor, sunt tot mai implicați în relația cu brandurile și caută povești de succes și autenticitate. Totul se învârte în jurul conținutului și a modului în care interacționăm cu userii, iar când acestea sunt construite cu ajutorul celor mai noi device-uri, experiența este una unică, inegalabilă.“, declară Maia Novolan, managing director Syscom Digital, agenție care, combinând instrumente și tehnologii interactive cu mediul digital, implementează în România proiecte unice de consumer interaction și marketing experiențial.

Din recuzita proprie a agenției fac parte multiple device-uri: infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat, diverse booth-uri experiențiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360° și chiar drone.

Unul dintre cele mai apreciate și mai des utilizate device-uri este 3Senser. Conceput pentru afișaj dinamic, device-ul 3Senser se poate personaliza în întregime. Este dotat cu cameră, touchscreen cu cel puțin două atingeri simultane, suflante de aer și imprimantă pentru fotografii în format fizic.

Totemurile 3Senser pot avea diferite forme și utilități și pot integra o serie de componente, în funcție de cerințe. Astfel, se pot adăuga cititoare de coduri de bare, kinect, imprimantă termică, senzori de mișcare, sisteme audio și multe altele. În plus, device-ul generează conținut în format foto, gif, video și slow motion.

Vezi VIDEO: https://bit.ly/2viPU3G

Proiectate pentru a fi expuse în general în zone publice pentru brand engagement, dispozitivele digitale interactive diminuează semnificativ granița dintre digital și real. Prezența numai în online sau numai în offline nu mai reprezintă o opțiune pentru brandurile de astăzi care urmăresc să le ofere consumatorilor experiențe inedite prin care să îi fidelizeze.

Abilitatea de a livra o experiență consistentă pe mai multe canale simultan, interacționând cu consumatorii prin intermediul diferitelor device-uri pe care aceștia le folosesc face astăzi diferența dintre brandurile adaptate și cele rămase în urmă. Cu divizia de Experiential construim în prezent o multitudine de device-uri dedicate interacțiunii dintre consumatori și branduri în magazine, la raft și în spațiile adiacente. Este esențial pentru retaileri și branduri să se folosească de această tendință și să transforme experiența de cumpărare într-una pe cât de user-friendly și eficientă, pe atât de spectaculoasă.”, concluzionează Maia Novolan.

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing.

După numărul de proiecte și cifra de afaceri, Syscom Digital este în prezent unul dintre liderii industriei, derulând proiecte pentru clienți direcți precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timișoreana, Unilever, Ursus, deservind și alte companii și brand-uri prin intermediul agențiilor de publicitate partenere.

Experential by Syscom Digital

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie “ating” consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând instrumente digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d.

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine și în galerii comerciale, aceasta fiind noua direcție în care compania investește.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
Syscom Digital, experiential, marketing , 3Senser


Comunicat publicat de: Syscom Digital (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Syscom Digital

Syscom Digital reinventează marketingul digital din România prin activări neconvenționale și tehnologii inovative

De la datele generate de multiplele device-uri și până la tacticile de promovare online, elementele de marketing care contează astăzi în comunicarea brand-urilor sunt cele…

La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a arătat cum se transformă actul de cumpărare într-o experiență

În cadrul Future Retail Solutions, prima expoziție din România dedicată industriei de retail, agenția specializată în consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol…

Syscom Digital pariază pe marketing experiențial şi derulează în România proiecte în premieră

În ultimii ani, odată cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul tradițional offline prinde noi forme. “Marketerii ştiu că cea mai bună metodă de a…
Vezi profilul Syscom Digital