La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitală a activărilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

Iubitori de muzică, oameni de toate vârstele şi cu ocupaţii diverse, influenceri – precum și cele mai iubite branduri care au dorit să interacționeze cu ei – s-au adunat sute de mii la festivalurile de muzică din această vară. Cei care merg la concerte sunt mai dispuși să cumpere produse de la brandurile care sunt parte din experiența lor muzicală de festival. Acest lucru transformă evenimentele muzicale în playground-ul perfect pentru companiile care doresc o conexiune reală cu publicul vizat, la o scară foarte mare. Cu cât mai originală experiența, cu atât mai bine, deoarece participanții transmit mai departe euforia în feed-urile de social media și amplificarea este masivă.

Pentru a se diferenția și a crea o experiență memorabilă pentru comunitățile participante, brandurile au folosit tactici cât mai creative, mizând pe interacțiune și personalizare la cel mai înalt nivel. Neversea, Electric Castle, Untold, Summer Well, Afterhills – festivalurile verii au avut parte de cele mai engaging activări de brand anul acesta cu ajutorul dispozitivelor și aplicațiilor implementate și dezvoltate de agenția de marketing interactiv și consumer interaction Syscom Digital, prin divizia sa Experiential Marketing.

Vezi Video: https://www.youtube.com/watch?v=_UopSzeGatU&feature=youtu.be

Explorarea zonei de experiențial a fost o preocupare constantă a participanților la activarea Raiffeisen organizata de catre agentia de brand. În spațiul dedicat, a fost amplasat un Touch Totem Display; prin intermediul unei aplicații, participanții au răzuit digital cardul de pe ecran și în acest fel au aflat ce premiu au câștigat. Interesul pentru activare a fost mare, ținând cont că insula Raiffeisen a fost permanent vizitată în toate zilele de festival și ecranul totemului a reprezentat permanent mediu de interacțiune.

Drumul către Electric Castle a fost măsurat în premii oferite de OMV. O activare de tip  slot machine digital concepută de către agenția de brand și pusă în practică din punct de vedere tehnic de către Syscom Digital, i-a purtat pe cei prezenți în trecut, oferindu-le șansa de a câștiga un premiu tuturor celor care au alimentat de la benzinăriile OMV în drum spre festival. Și astfel energia pozitivă a prins viteză printre participanți.

La Neversea și la Untold, câștigătorilor de la campaniile promoționale derulate în 2019 prin intermediul aplicației mobile CokeScan, li s-a permis accesul la evenimente prin scanarea codurilor câștigătoare cu ajutorul unei alte aplicații de tip enterprise dezvoltată pentru redempție și acces la evenimente. Aplicația de end-user CokeScan, realizată de către Syscom Digital este o aplicație AR și de content video 360, având în componență și modul de înscriere în loreria publicitară cu premii. Proiectul în sine a fost unul complex, cuprinzând mai multe componente avansate: platforma mobilă deservită de cele două aplicații (end-user CokeScan şi enterprise), un website, o flotă de tablete şi telefoanele mobile ale participanților. Coke Prize a fost instalată pe tablete distribuite la cele două festivaluri. Fiind conectate la baza centrală de date a campaniei, dispozitivele au livrat organizatorilor, în timp real, date relevante de trafic şi de stoc management.

În cadrul festivalului Summer Well, Syscom Digital a dezvoltat și implementat un proiect original dedicat exclusiv brandului Colorista de la L’Oréal Paris. Dispozitivul 3Senser Interactive Booth este un echipament digital futurist care generează senzații, determină reacții și emoții și duce astfel comunicarea brandului și interacțiunea cu consumatorii la un nivel mai profund, transformând întreaga experiență senzorială într-una cu adevărat memorabilă. Proiectul a avut toate ingredientele și componentele pentru o activare de interactive de succes, dispozitivul fiind conceput pentru afișare dinamică, preluare de imagini video, imprimantă foto integrată real-time, touchscreen, senzori și suflante de aer pentru senzații speciale.

Experiența a fost finalizată prin conținut foto în format fizic, gif, video, în format slow sau fast motion, potrivite pentru publicul țintă și spre a fi distribuite. Pentru a încuraja tranziția experienței și în online, pe rețelele de social media, unde consumatorii brandului sunt activi, aplicația a integrat un instrument automat SMS (agenția Syscom Digital fiind și agregator autorizat al operatorilor de telefonie mobilă din România) și e-mail, în așa fel încât utilizatorii au primit instant, pe lângă fotografia imprimată la fața locului, și un link către conținutul realizat în timpul activării, pe care îl puteau distribui pe rețelele de socializare.

E bine să te lași condus de puțin entuziasm, mai ales dacă te afli la un festival ca Afterhills sau SummerWell și ajungi să intri în contact cu noul Mercedes X-Class. Totemul digital interactiv cu touch a atras un public numeros pe scena activării organizata de către agenția de brand, iar participanții au plecat de acolo cu senzația de afinitate și aspiratie la noul model fabricat de Mercedes, dar și cu premii atractive.

Festivalurile sunt un adevărat hotspot pentru activări de brand cât mai creative. Și pentru că nouă ne place creativitatea, dar și tehnologia pe care o înțelegem foarte bine și avem tot ce ne trebuie ca să o implementăm fără cusur, anul acesta, mai mult ca oricând, ne-am implicat în dezvoltarea și punerea în practică a multor activări la festivalurile de muzică. Când brandurile devin parte integrantă a atmosferei de festival, comunicarea nu este doar mai plăcută, dar și rezultatele sunt mai bune, iar obiectivele sunt realizate cu ușurință, de la ridicarea nivelului de awareness până la vânzarea propriu-zisă de la raft, când cumpărătorul revine în magazin. Dispozitivele noastre au acționat ca generator de engagement la fața locului, dar și cu continuitate în social media, ca mijloc de interacțiune între brand și consumatori, dar și ca vehicule de colectare a datelor. Cel mai mult ne-am dorit să creăm o experiențe inedite și de neuitat pentru participanți și, din feedback-urile primite de la aceștia, dar si de la clienții și agențiile partenere, suntem siguri că am reușit.”, a declarat Maia Novolan, managing director Syscom Digital.


Alte comunicate publicate de Syscom Digital

10 ani de Syscom Digital, 10 ani de proiecte îndrăznețe

Syscom Digital a înregistrat o creștere constantă pe piața marketingului digital, proiectele derulate de-a lungul timpului au crescut constant în amploare, clienții ocazionali s-au transformat…

Syscom Digital oferă în prezent soluții de retail pentru viitor

În perioada 9-11 octombrie 2019, la Romexpo, în cadrul Expo Shop, eveniment dedicat activităților de retail și noutăților tehnologice apărute în domeniu, au fost prezentate…

Divizia de Interactive Retail a agenției Syscom Digital, singura companie românească prezentă la Retail Expo, Londra mai 2019

La începutul lunii mai, agenția Syscom Digital specializată în proiecte complexe de consumer interaction şi customer experience, a participat în premieră la Retail Expo, cel…

Syscom Digital îți arată cum să îți adaptezi tehnologic comunicarea de brand într-o lume aflată în continuă mișcare

Succesul campaniilor de marketing în 2018 continuă să fie definit de nivelul de personalizare a comunicării, de viralizare și comunități, dar și de crearea experiențelor…

Syscom Digital reinventează marketingul digital din România prin activări neconvenționale și tehnologii inovative

De la datele generate de multiplele device-uri și până la tacticile de promovare online, elementele de marketing care contează astăzi în comunicarea brand-urilor sunt cele…
Vezi profilul Syscom Digital