Divizia de Interactive Retail a agenției Syscom Digital, singura companie românească prezentă la Retail Expo, Londra mai 2019

La începutul lunii mai, agenția Syscom Digital specializată în proiecte complexe de consumer interaction şi customer experience, a participat în premieră la Retail Expo, cel mai mare eveniment de retail din Marea Britanie, care s-a desfăşurat pe 1 și 2 mai 2019 în Londra. Syscom Digital a fost singura companie românească specializată în crearea de dispozitive de retail interactiv care şi-a prezentat soluțiile la expoziția internațională. Întregul set de dispozitive, soluții inovative, aplicații și experiențe pentru consumatori au fost pregătite in-house de divizia Interactive Retail by Syscom Digital.

Agenția Syscom Digital are o abordare personalizată pentru fiecare situație și obiectiv în parte, atât pe componenta de retail interactiv, cât și pe cea de marketing experiential, folosindu-se de diferite instrumente din recuzita proprie cum ar fi: infochioşcuri special concepute pentru afişajul dinamic cu conţinut personalizat, rafturi inteligente pentru interacțiunea cu produsele, diverse booth-uri experienţiale senzoriale pentru product display, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecţii interactive ce permit utilizatorilor să interacţioneze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzaţiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, carusel foto 90° şi 360° etc. www.syscomdigital.co.uk 

Pentru echipa noastră Interactive Retail by Syscom Digital, participarea la eveniment a fost o confirmare a faptului că poziționarea noastră este una corectă, și, mai mult, aflată pe un trend ascendent pe o piață în care serviciile de consumer interaction sunt tot mai solicitate de către companii și branduri. Răspunsul din partea celor care ne-au vizitat standul reprezintă o validare a eforturilor noastre susținute din ultima perioadă. Transformarea experienței de cumpărare într-una interactivă pentru consumatori devine tot mai mult un must-have pentru retaileri, pentru că aceștia își doresc clienți care să se bucure de o experiență plăcută, în așa fel încât să revină în magazin chiar și atunci când nu au neapărat de gând să facă o achiziție. Tehnologia a evoluat așa de mult și va continua să o facă; azi vorbim despre și vedem podele și wall-uri interactive, in-store display-uri prin intermediul cărora clienții interacționează cu produsele așa cum nu au mai făcut-o până acum, booth-uri multimedia și multe altele.”, a declarat Maia Novolan, managing director Syscom Digital.

Dispozitivele Syscom Digital sunt o combinaţie de inovaţie tehnologică şi mecanisme de marketing, care îmbină omogen online-ul cu offline-ul, perfecte pentru a face călătoria utilizatorului la fel de ușoară ca trezirea de dimineaţă în tranzitul său de pe Internet în retail sau invers. În acelaşi timp, dispozitivele create de agenție combină diferite scenarii, astfel încât rutina să fie, de la bun început, scoasă din discuţie.

Despre Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing.

După numărul de proiecte și cifra de afaceri, Syscom Digital este în prezent unul dintre liderii industriei, derulând proiecte pentru clienți direcți precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timișoreana, Unilever, Ursus, deservind și alte companii și branduri prin intermediul agențiilor de publicitate partenere.

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie „ating” consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând instrumente digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d.

Din 2016 Syscom Digital a dezvoltat o divizie specializată pe proiecte inovative de Experiential Marketing, iar din 2018 noua divizie de Interactive Retail lansează agenția pe plan internațional prin device-urile sale unice. Agenția gestionează proiecte, online cât și offline la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine și în galerii comerciale, aceasta fiind noua direcție în care compania investește.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
marketing, digital marketing, marketing experiential, retail, interactiv, consumer experience


Comunicat publicat de: Syscom Digital (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Syscom Digital

La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitală a activărilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

Iubitori de muzică, oameni de toate vârstele şi cu ocupaţii diverse, influenceri – precum și cele mai iubite branduri care au dorit să interacționeze cu…

Syscom Digital îți arată cum să îți adaptezi tehnologic comunicarea de brand într-o lume aflată în continuă mișcare

Succesul campaniilor de marketing în 2018 continuă să fie definit de nivelul de personalizare a comunicării, de viralizare și comunități, dar și de crearea experiențelor…

Syscom Digital reinventează marketingul digital din România prin activări neconvenționale și tehnologii inovative

De la datele generate de multiplele device-uri și până la tacticile de promovare online, elementele de marketing care contează astăzi în comunicarea brand-urilor sunt cele…

La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a arătat cum se transformă actul de cumpărare într-o experiență

În cadrul Future Retail Solutions, prima expoziție din România dedicată industriei de retail, agenția specializată în consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol…

Syscom Digital pariază pe marketing experiențial şi derulează în România proiecte în premieră

În ultimii ani, odată cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul tradițional offline prinde noi forme. “Marketerii ştiu că cea mai bună metodă de a…
Vezi profilul Syscom Digital