Supreme Council of European Business a organizat evenimentul „Business & Competitive Intelligence”

Supreme Council of European Business a organizat în data de 31 ianuarie 2020 primul eveniment de afaceri din acest an, la Grand Hotel Continental. Întâlnirea a avut ca principale puncte de discuție Business & Competitive Intelligence și modul în care aceste două instrumente cresc eficiența deciziilor de business.

Gradul de competitivitate al unui business rezultă din capacitatea liderilor de a dezvolta o strategie complexă pe termen lung. O astfel de strategie trebuie să aibă în vedere atât interpretarea datelor interne generate de deciziile implementate anterior, cât și analiza pieței pe care compania activează. În același timp, înțelegerea modului în care competitorii direcți acționează în cadrul acestei piețe oferă un avantaj strategic semnificativ. De aceea, participanții la eveniment au avut parte de o prezentare amplă asupra modului în care adoptarea unor strategii de Business & Competitive Intelligence transformă dinamica decizională și cresc competitivitatea prin îmbunătățirea proceselor interne, a productivității sau prin reducerea pierderilor.

Indiferent dacă ne referim la globalizare, evoluția tehnologică sau la deficitul forței de muncă, provocările pe care  oamenii de afaceri le înfruntă astăzi sunt complexe.  Așteptările pe care consumatorii le au de la companii se schimbă, de asemenea. De aceea, Supreme Council of European Business a organizat evenimentul „Business & Competitive Intelligence” pentru a le oferi membrilor organizației insight-urile necesare pentru a înțelege mai bine dinamica actuală a mediului internațional de afaceri. Adoptarea instrumentelor de Business & Competitive Intelligence în practicile companiilor pe care le reprezintă pot aduce noi oportunități de dezvoltare și de aceea am considerat acest subiect unul important, care trebuie dezbătut, spune Mehmet Sumeroglu, Chairman al Supreme Council of European Business.

Speakerii evenimentului au fost Emil Hedeșiu, consultant în Competitive Intelligence în afaceri și management și Barbu Mihăescu, Senior Advisor al Swiss Mattig Management Partners și consultant pentru Camera de Comerț Elveția – România. Printre participanți s-au numărat reprezentanți ai Ambasadei Federației Ruse în România, companii membre ale Camerei de Comerț Elveția-România, companii din Bulgaria care au format o delegație organizată de către conducerea Bulgarian National Council of European Business.

Evenimentul s-a bucurat de acoperirea media a Ziarului Bursa.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
business intelligence, competitive intelligence, organizatie internationala de afaceri, Supreme Council of European Business, eveniment business


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Supreme Council of European Business și Camera de Comerț Româno-Britanică au organizat primul eveniment online comun

Supreme Council of European Business (SCEB) și Camera de Comerț Româno-Britanică (BRCC) au organizat primul eveniment comun al acestui an, în mediul online. Data de…

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional acoperă costurile asociate îmbolnăvirii cu COVID-19

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional, oferită în parteneriat cu Generali Global Health, nu suferă modificări ale acoperirii în situația îmbolnăvirii cu Coronavirus, deși pandemiile…

Prin intermediul MediHelp Internațional ai noi oportunități de diagnosticare la distanță

În ultimii ani, domeniul medical a devenit tot mai dinamic, oferind pacienților șansa de a beneficia de oportunități inovatoare de diagnosticare și tratament. Evoluția și…

Nomade Communication deschide un nou birou în Bulgaria

Nomade Communication își extinde portofoliul de clienți în afara țării și deschide un nou birou în Plovdiv, Bulgaria.

Printul – canalul de comunicare în care consumatorii au încredere

Cel mai recent studiu de piață Nielsen arată faptul că, pentru consumatori, canalele tradiționale de comunicare rămân sursa cu cel mai ridicat grad de încredere…
Vezi profilul Nomade Communication