Românii – tot mai interesați de serviciile medicale private

Interesul tot mai crescut al românilor pentru serviciile medicale la cele mai înalte standarde transformă mediul de sănătate privat într-o alternativă din ce în ce mai atractivă. Nivelul profesional al medicilor, condițiile de igienă, gradul mai mare de control asupra procesului medical sau timpul redus de așteptare reprezintă câțiva dintre factorii determinanți în alegerea celei mai bune opțiuni de tratament. Încrederea în specialiștii din spitalele și clinicile private a crescut considerabil, iar români, în raport cu anii anteriori, se bucură de accesibilitate la cei mai buni doctori și la cele mai noi tehnologii.

Printre elementele care favorizează evoluția pozitivă a atitudinii publicului din România în raport cu serviciile medicale private regăsim, în principal, creșterea nivelului de trai. Încă de la începutul anului 2019, piața asigurărilor de sănătate a înregistrat o creștere de aproape 20%. Acest lucru demonstrează faptul că românii se adaptează constant tendințelor de consum din Europa Occidentală și pun accent pe prevenție, în detrimentul tratării bolii după apariția simptomelor. Companiile prin intermediul cărora pot fi accesate asigurări private de sănătate, precum MediHelp Internațional, pun la dispoziție planuri tot mai diverse și mai relevante, adaptate unor nevoi specifice, oferindu-le oamenilor un instrument financiar accesibil prin care să beneficieze de cele mai bune servicii medicale în cadrul sistemului privat de sănătate.

Creșterea interesului românilor pentru serviciile medicale private are la bază conștientizarea faptului că, fără o stare bună de sănătate, o persoană nu poate avea o calitate a vieții ridicată. De aceea, accesul rapid la servicii medicale de prevenție fac asigurările de sănătate private un instrument extrem de atractiv, spune Elena Ciobanu, Director Operațional al MediHelp Internațional.

În ciuda creșterii semnificative a interesului față de serviciile medicale private, există decalaje importante la nivelul țării. Astfel, există clivajul dintre persoanele tinere și cele în vârstă, urmat de diferența marcată de clivajul dintre mediul urban și cel rural. Tinerii din marile orașe beneficiază într-o proporție covârșitor mai mare de serviciile private, acest lucru fiind facilitat și de includerea de către companii a asigurărilor medicale private în pachetele extra salariale.

Suntem conștienți de faptul că, pentru unele persoane, posibilitatea de a beneficia de o asigurare de sănătate privată este încă o provocare. De aceea, MediHelp Internațional încearcă mereu să își adapteze planurile de asigurare pentru a le face cât mai accesibile, oferind tuturor șansa de a alege servicii medicale de calitate. Depunem, de asemenea, eforturi constante pentru a prezenta unui public cât mai larg beneficiile asigurărilor medicale pentru că, în ciuda creșterilor considerabile din ultimii ani, avantajele pe care acestea le furnizează nu sunt cunoscute de către o mare parte dintre români, completează Elena Ciobanu, Director Operațional al MediHelp Internațional.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
asigurare medicala internationala, asigurare de sanatate privata, servicii medicale private, asigurare medicala, asigurare privata MediHelp International


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Alukönigstahl - furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări

Ca în fiecare an, publicația Real Estate Magazine a făcut o selecție a celor mai importanți jucători pe piața de imobiliare. Juriul, format din 9…

Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții

Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul…

Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții

Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.

Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric

Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care…

CradleToCradle - soluția viitorului propusă de Alukönigstahl pentru locuinţe sustenabile și durabile

Sustenabilitatea și durabilitatea sunt elemente cheie în proiectarea unei locuinţe construite pentru viitor, motiv pentru care Alukönigstahl propune soluții moderne și eficiente, având în portofoliu…
Vezi profilul Nomade Communication