Printul - prima opțiune de promovare la deschiderea unui nou magazin

La nivel național se dezvoltă un nou trend al magazinelor de prezentare sau de vânzare care aparțin brandurilor din industria mobilei, designului interior și nu numai. Această nouă direcție se datorează cererii mari venite din partea cumpărătorilor, care își doresc case cu un design personalizat și completat de piese de mobilier făcute la comandă sau care corespund noilor curente în domeniu.

Deschiderea magazinelor oferă cumpărătorilor o varietate de opțiuni de cumpărare, însă, în acest context, pentru producători și distribuitori, atragerea publicului țintă poate fi o misiune mai dificilă. În acest sens, brandurile investesc în activități de promovare în online și offline menite să contribuie la construirea unei identități vizibile, care să corespundă cerințelor clienților. Aceste branduri aleg să comunice cu publicul țintă înainte deschiderii magazinelor, cu scopul de a penetra piața și de a stabili un dialog cu posibilii clienți.

„Tot mai multe companii lansează campanii de promovare înainte de a deschide oficial un magazin într-un oraș, iar unul dintre motive este dorința de a iniția o discuție cu posibilii clienți și de a-și marca prezența în comunitate. Știm că planurile de renovare se stabilesc pe o perioadă mai lungă, iar implementarea acestora durează. În acest sens, producătorii derulează campanii de advertising prin care își promovează produsele, înainte de a deschide magazinul, astfel încât să își mărească șansele de a fi o opțiune pentru cumpărători”, explică Călin Pascu Manager General, Agenția de Print.       

Companiile aleg canale de comunicare din online și offline pentru a asigura o diseminare uniformă la nivel național a informațiilor. Astfel, acestea aleg printul sub forma cataloagelor de prezentare, flyere, materiale autocolante, bannere, vouchere și nu numai. „Brandurile aleg să folosească printul atunci când deschid noi magazine sau showroom-uri de prezentare pentru a completa strategia din online. În egală măsură, această acțiune este implementată cu scopul de a ajunge la prospecții la care, în mod normal, nu ar avea acces prin intermediul canalelor din online, fie pentru că aceștia ignoră sau nu au încredere în aceste forme de promovare, fie pentru că nu sunt activi pe rețelele sociale, completează Călin Pascu Manager General, Agenția de Print.

Campaniile de print marketing sunt eficiente datorită faptului că ajută la construirea unei punți între branduri și publicul țintă. În ceea ce privește lansarea campaniei de promovare înaintea deschiderii oficiale, aceasta are succes prin faptul că trezește interes și mărește șansele de a-l convinge pe cumpărător să se informeze despre produse, și să decidă să facă o achiziție din magazinul offline sau online.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
print management, integrator de print, magazine de prezentare, showroom-uri, campanie de print marketing


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Mihaela Cocîrță devine Managing Partner al Nomade Communication

Mihaela Cocîrță a devenit, începând cu luna iunie, Managing Partner pentru agenția de Comunicare și PR Nomade Communication și a preluat Divizia de Creație. Schimbarea…

MediHelp Internațional susține Directiva IDD și noile standarde internaționale din industria asigurărilor private

Directiva europeană privind Distribuția în Asigurări – IDD (Insurance Distribution Directive) a intrat în vigoare la 1 octombrie 2018 și a generat o serie de…

Eficientizarea proceselor de business cu ajutorul unui integrator de print

Implementarea campaniilor integrate de marketing, care se desfășoară pe mai multe canale de comunicare, necesită implicarea unui număr semnificativ de departamente, ai căror membrii trebuie…

Camera de Comerț Britanico-Română deschide un nou capitol în istoria sa

Camera de Comerț Britanico-Română a deschis un nou capitol în istoria sa. Data de 16 aprilie a marcat deschiderea noului birou, la Commons Romană, București,…

Supreme Council of European Business susține dezvoltarea afacerilor la nivel internațional

Supreme Council of European Business (SCEB) este o asociație a oamenilor de afaceri la nivel internațional, care are drept obiectiv dezvoltarea oportunităților de business în…
Vezi profilul Nomade Communication