Printul facilitează difuzarea noilor tendințe de consum în rândul publicului

Românii se aliniază standardelor occidentale de trai, fapt care a dus la schimbarea obiceiurilor de consum. Din ce în ce mai multe studii de piață arată faptul că românii adoptă un stil de viață mai sănătos, axat pe practicarea sportului sau pe alimentația sănătoasă.

Românii se aliniază standardelor occidentale de trai, fapt care a dus la schimbarea  obiceiurilor de consum. Din ce în ce mai multe studii de piață arată faptul că românii adoptă un stil de viață mai sănătos, axat pe practicarea sportului sau pe alimentația sănătoasă.

Alimentația, practicarea unui sport și găsirea unor noi hobby-uri sunt elemente centrale care definesc grija românilor față de propria sănătate. Acest trend se definește în contextul creșterii nivelului de trai și al conștientizării efectelor negative pe care le au asupra corpului unele produse alimentare, stresul sau lipsa odihnei. Astfel, tot mai mulți consumatori caută surse de informare în care pot avea încredere, care să îi ajute în menținerea unei alimentații echilibrate și a unui stil de viață sănătos.

Materialele printate joacă un rol important în amplificarea acestui fenomen potrivit statisticilor, care susțin faptul că 44% dintre români folosesc cărțile și revistele drept surse de informare, conform unui studiu recent. De asemenea, 4 din 10 români consideră presa ca fiind o sursă de încredere și își ghidează acțiunile în baza informațiilor din aceste surse.

Observăm o tendință de creștere a numărului publicațiilor tipărite care au în centrul activității lor comunicarea informațiilor legate de lifestyle sau sănătate. Această piață emergentă demonstrează interesul mare al românilor pentru informații menite să îi ajute să rămână sănătoși și care le oferă alternative la ritmul alert al vieții. În acest caz, rolul unui integrator de print este ca, prin intermediul unui proiect de print, să susțină atât companiile care se implică în promovarea unui stil de viață sănătos, cât și a publicațiilor de profil care vin în sprijinul oamenilor.

Este cert faptul că, alături de sfatul specialiștilor, printul constituie o sursă relevantă de informare, ceea ce demonstrează faptul că oamenii tind să treacă de la mediul digital spre informația aflată în format tipărit”, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.

Schimbările la nivelul obiceiurilor de consum ale publicului generează nevoia de adaptare a mai multor industrii influențate de noile tendințe ale consumatorilor. Printul constituie un canal de comunicare extrem de folositor prin care o companie poate crea o relație directă și omogenă cu segmentele sale de public țintă.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
integrator de print, materiale printate, surse de informare tiparite, informatii despre sanatate, ziare si reviste lifestyle


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Supreme Council of European Business a organizat evenimentul internațional „Doing Business in Bulgaria”

Supreme Council of European Business și Bulgarian National Council of European Business au organizat vineri, 29 noiembrie 2019, evenimentul „Doing Business in Bulgaria”, în cadrul…

Wild Code School pregătește generețiile viitoare de web developeri

Wild Code School a lansat și pe piața din România cursuri care pregătesc următoarele generații de web developeri. Școala oferă cursuri pentru dezvoltarea aptitudinilor digitale…

MediHelp International lansează Planul Light de acoperire pentru cancer

MediHelp Internațional, cel mai mare furnizor de asigurări de sănătate din Europa Centrală și de Est, lansează Planul Light pentru acoperire în cazul diagnosticării cu…

Direct Booking a început campania de Black Friday

Direct Booking.ro, mall-ul de vacanță la un click distanță, a început campania de reduceri Black Friday la vacanțele pe litoralul din România, Bulgaria, Grecia și…

Nomade Communication – al doilea an consecutiv în Top PR România

Nomade Communication este pentru a doua oară consecutiv în Top PR România, ca dovadă a activității dinamice a agenției și a capacității de a se…
Vezi profilul Nomade Communication