Mystery Shopper – ce este si cum poate ajuta businessul tau

Clientii misteriosi sau asa zisii mystery shopper sunt personajele centrale din cercetarile de marketing cu acelasi nume. Ele pot aduce beneficii considerabile business-urilor care apeleaza la acest tip de cercetare. Vezi mai multe detalii!

Un mystery shopper este un client misterios, mai exact persoana centrala care realizeaza cercetarile de piata cu acelasi nume. Acest tip de cercetare poate atrage beneficii considerabile afacerilor prin datele pretioase pe care un mystery shopper le culege de la angajati.

Cercetarea de tip mystery shopping

Acest timp de cercetare este dedicat business-urilor care lucreaza direct cu clientii si care doresc sa verifice performantele angajatilor in relatia cu clientii sau potentialii clienti. Acest aspect este esential pentru un astfel de business pentru ca doar asa iti poti evalua intr-un mod obiectiv angajatii si iti poti da seama unde trebuie plusat pentru a dezvolta relatia cu clientii.

Chiar daca multe persoane cred la prima vedere ca este vorba de o metoda de verificare a angajatilor slab performanti si concedierea acestora, lucrurile nu stau chiar asa. Companiile serioase care cunosc puterea angajatilor vor incerca sa blocheze aceste persoane slab performante pe alte posturi sau le pot oferii programe de training prin care pot dobandii competentele necesare jobului.

In cadrul acestui tip de cercetare concluziile trase din datele culese de mystery shopper pot duce la avansari in pozitie, cresteri salariale si alte beneficii, in cazul in care se dovedeste ca un angajat performeaza bine pe pozitia pe care o ocupa.

Firmele care ofera cercetari de tip mystery shopping

Capitala este locul in care intalnim cele mai multe companii care activeaza in domeniul cercetarilor de piata. In cazul in care doresti sa apelezi la un mystery shopper in Bucuresti este important sa stii ca exista firme de cercetari care se adreseaza tuturor tipurilor de businessuri, de la mici, pana la multinationale.

Preturile unei cercetari de mystery shopping depinde de mai multe aspecte precum numarul persoanelor care urmeaza sa fie intervievate de mystery shopper, numarul de aspecte pe care persoana desemnata trebuie sa le observe la angajati, dar si modul de raportare al informatiilor.

Galerie foto:


Cuvinte cheie:
mystery shopper, mystery shopper bucuresti, mystery shopping, clienti misteriosi


Comunicat publicat de: Digiteria (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Digiteria

Cu ce se ocupa medicul hematolog si de ce are nevoie de un analizor hematologie

Hematologia este o ramaura extrem de importanta din medicina. Tehnologia a adus pentru acest domeniu o multime de analizoare profesionale, care pot in mai putin…

Care sunt cele mai bune practici de kinetoterapie – exercitii pentru coloana

Kinetoterapia este considerata cea mai benefica tehnica din recuperarea medicala. Vezi care este aplicabilitatea kinetoterapiei in exercitiile pentru coloana!

Avantajele colaborarii cu firme de aparatura medicala din Romania

Piata de aparatura medicala de specialitate a crescut foarte mult si acum gasim cele mai performante echipamente chiar la noi in tara. Avantajele sunt nenumarate,…

Combaterea rozatoarelor prin intermediul firmelor DDD

Soarecii si Sobolanii sau intr-un cuvant rozatoarele sunt raspunzatoare pentru multe daune atat materiale, dar si daune aspura sanatatea oamenilor. Combatearea acestora poate fi o…

De ce sa apelezi la o firma de dezinsectie autorizata

Firmele de dezinsectie autorizate aduc numeroase beneficii, inclus beneficii care tin de eficienta si rapiditate. Vezi mai multe detalii!
Vezi profilul Digiteria