MediHelp Internațional se implică în promovarea educației în rândul elevilor

MediHelp Internațional s-a alăturat campaniei #donămpentruviitor din cadrul evenimentului internațional Global Money Week 2019 din săptămâna 25 – 31 martie 2019 și continuă eforturile de a se implica, în mod activ și constant, în activitățile comunității din care face parte. Contribuția companiei va sprijini creșterea fondului de carte disponibil elevilor din București pentru ca aceștia să aibă o șansă în plus la educație.

Susținem această campanie alături de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România, Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări din România și de alte numeroase companii care au decis să se implice. Considerăm că educația reprezintă fundamentul unei vieți sănătoase și investiția în lărgirea oportunităților educaționale ale elevilor este absolut esențială pentru ca aceștia să devină adulți responsabili. Vom contribui la fondul de carte al elevilor întrucât suntem convinși că doar prin educație un copil va avea acces la un viitor mai bun, afirmă Laura Afrasine, Executive Manager MediHelp Internațional.

Global Money Week (GMW) este un eveniment internațional destinat conștientizării importanței educației. În fiecare an, numeroase comunități desfășoară acțiuni de educație financiară dedicate copiilor și elevilor pentru a elabora politici de dezvoltare economică și de a pune la dispoziția populației instrumente destinate remodelării financiare a viitorului.

Din 2012 și până astăzi, prin intermediul campaniei, au fost influențate viețile a 32 de milioane de copii și tineri în 169 de țări de pe Glob, s-au derulat 310,000 de activități și s-au implicat 53,300 de organizații. Anul trecut, peste 80 de organizații din România au ajutat 34,300 de copii în mod direct și 122,250 în mod indirect.

MediHelp Internațional este cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate  cu acoperire internațională din Europa Centrală și de Est și este prezent pe piață de 20 de ani. Cu reprezentanțe în România, Ungaria, Polonia și Bulgaria, MediHelp îmbină, cu succes, asigurarea internațională de sănătate cu asistența medicală, în beneficiului clienților săi.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
Educație, asigurări de sănătate, campanie elevi, campanie #donămpentruviitor


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Alukönigstahl - furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări

Ca în fiecare an, publicația Real Estate Magazine a făcut o selecție a celor mai importanți jucători pe piața de imobiliare. Juriul, format din 9…

Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții

Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul…

Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții

Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.

Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric

Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care…

CradleToCradle - soluția viitorului propusă de Alukönigstahl pentru locuinţe sustenabile și durabile

Sustenabilitatea și durabilitatea sunt elemente cheie în proiectarea unei locuinţe construite pentru viitor, motiv pentru care Alukönigstahl propune soluții moderne și eficiente, având în portofoliu…
Vezi profilul Nomade Communication