MediHelp Internațional lansează campania „Tu ai un partener de încredere pentru sănătatea ta?”

MediHelp Internațional derulează în perioada iulie – septembrie 2018, o campania de conștientizare Tu ai un partener de încredere pentru sănătatea ta? pentru a semnala necesitatea unei vieți sănătoase. Scopul acțiunii este acela de a atrage atenția românilor asupra importanței stării lor de sănătate și asupra investiției necesare în procesul de prevenire a afecțiunilor medicale.

Conceptul campaniei este unul inedit și își propune să informeze românii cu privire la faptul că, pe tot parcursul vieții, au nevoie de un partener de încredere pentru a fi cât mai sănătoși. Promovarea în capitală se realizează cu ajutorul câtorva biciclete inscripționate cu un mesaj din partea MediHelp Internațional și prin intermediul unor echipe de promoteri care îl fac cunoscut prin centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei, pe Bulevardul Aviatorilor, Șoseaua Nordului, Bulevardul Kiseleff, dar și prin parcul Kiseleff sau Grădina Icoanei și Piața Charles de Gaulle. Pe parcursul traseului, promoterii oferă persoanelor interesate flayere cu informații suplimentare despre asigurările private de sănătate, alături de un mic dar.

Credem cu tărie în faptul că fiecare persoană trebuie să cunoască și să înțeleagă toate opțiunile de care dispune atunci când este vorba despre sănătatea proprie sau a unui membru al familiei. De aceea, din dorința de a fi mai aproape de oameni și de a-i ajuta în efortul de a găsi un partener de încredere pentru sănătatea lor, am conceput o campanie de informare creativă prin care să facem cunoscute asigurările private de sănătate. În felul acesta, oricine este interesat, poate afla mai multe informații despre beneficiile unei asigurări medicale cu acoperire internațională, fie că discutăm despre acțiuni de prevenție, fie că este vorba despre investigații medicale complexe și tratamente efectuate în România sau în alte țări din Europa sau din lume, arată Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional.

O asigurare privată de sănătate prin intermediul MediHelp Internațional înglobează serviciile medicale accesibile atât prin Casa de Asigurări de Sănătate, cât și prin abonamente medicale, fiind mult mai mult decât o simplă asigurare de călătorie sau un card european de sănătate. Plata primei de asigurare oferă accesul la servicii medicale la cele mai înalte standarde, în clinici sau spitale private din România și din străinătate, inclusiv: consultații, investigații, imagistică, internări, operații și nașteri.

De asemenea, această asigurare oferă acces la servicii medicale, cum ar fi: consultațiile multidisciplinare, analizele de laborator și alte teste de diagnosticare (ex. EKG), imagistică (RMN, CT, scanare PET), fizioterapie și tratarea afecțiunilor cronice. În egală măsură, sunt acoperite spitalizarea și intervențiile chirurgicale, inclusiv complicațiile și tratamentele pentru bolile agresive precum: cancerul, transplantul de organe, de țesuturi sau de celule, în limita planului ales.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
asigurare privata de sanatate,asigurare de sanatate,asigurare medicala


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Alukönigstahl - furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări

Ca în fiecare an, publicația Real Estate Magazine a făcut o selecție a celor mai importanți jucători pe piața de imobiliare. Juriul, format din 9…

Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții

Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul…

Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții

Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.

Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric

Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care…

CradleToCradle - soluția viitorului propusă de Alukönigstahl pentru locuinţe sustenabile și durabile

Sustenabilitatea și durabilitatea sunt elemente cheie în proiectarea unei locuinţe construite pentru viitor, motiv pentru care Alukönigstahl propune soluții moderne și eficiente, având în portofoliu…
Vezi profilul Nomade Communication