MediHelp Internațional își propune o creștere a vânzărilor cu 20% în 2020

MediHelp Internațional, unul dintre cei mai importanți furnizori de asigurări private de sănătate din Europa Centrală și de Est, are drept obiective pentru 2020 creșterea vânzărilor asigurărilor medicale private cu 20% și implementarea unei strategii de vânzare online a acestora, în contextul în care interesul românilor este tot mai crescut pentru astfel de beneficii.

Popularitatea tot mai mare de care se bucură asigurările medicale private în România are la bază creșterea nivelului de familiarizare cu avantajele oferite precum și dorința de a avea grijă de sănătate pentru o viață mai bună. Așadar, înțelegerea beneficiilor și creșterea nivelului de trai permit românilor să opteze pentru cele mai potrivite servicii, care le garantează metode inovatoare de tratament și proceduri performante de diagnosticare.

În anul 2019, piața asigurărilor de sănătate a înregistrat o creștere semnificativă de 20%, ceea ce ne arată faptul că românii sunt cu adevărat interesați de serviciile medicale de calitate. Astfel, unul dintre obiectivele noastre în 2020 este de a menține acest ritm de creștere și de a găsi modalități cât mai accesibile prin care să le oferim celor interesați posibilitatea de a accesa astfel de produse. Un prim pas în această direcție este implementarea unui sistem online de vânzare a planurilor de asigurare medicală privată, spune Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional.

În egală măsură, MediHelp Internațional oferă acces la doctori de renume mondial prin intermediul asigurărilor pe care le promovează. Astfel, beneficiarii unei asigurări de sănătate au posibilitatea de a programa un consult medical cu un medic specialist din orice parte a lumii. Pacientul este examinat în confortul propriei locuințe, la ora aleasă de acesta, consultul realizându-se telefonic sau video. La final, acesta primește un raport medical și recomandări pentru pașii următori din procesul de diagnosticare și tratament.

Opțiunea de testare genetică se bazează pe analiza unei probe de salivă, în funcție de care pacientul primește rezultatul. În urma acestei analize, el beneficiază de un tratament personalizat, conceput în funcție de structura sa genetică. Cu ajutorul platformei de second opinion, MediHelp Internațional dorește să ofere persoanelor asigurate garanția unui diagnostic corect.

Evoluția constantă a pieței asigurărilor medicale și a nevoilor specifice ale românilor ne permit să dezvoltăm noi modalități de a oferi cele mai eficiente instrumente care garantează un tratament de calitate. MediHelp Internațional își adaptează serviciile la noile standarde tehnologice și pune la dispoziția clienților săi unele dintre cele mai moderne mecanisme de diagnosticare și tratament, completează Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
asigurare medicala internationala, asigurare privata de sanatate, asigurare medicala privata, asigurare privata MediHelp, vanzare online


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Alukönigstahl - furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări

Ca în fiecare an, publicația Real Estate Magazine a făcut o selecție a celor mai importanți jucători pe piața de imobiliare. Juriul, format din 9…

Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții

Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul…

Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții

Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.

Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric

Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care…

CradleToCradle - soluția viitorului propusă de Alukönigstahl pentru locuinţe sustenabile și durabile

Sustenabilitatea și durabilitatea sunt elemente cheie în proiectarea unei locuinţe construite pentru viitor, motiv pentru care Alukönigstahl propune soluții moderne și eficiente, având în portofoliu…
Vezi profilul Nomade Communication