În luna dedicată femeii, IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC

Martie 2017 – Luna martie este despre frumuseţe, stil, atitudine şi preţuirea valorilor feminine. Simboluri ale generaţiilor trecute și etaloane de stil precum Brigitte Bardot, Marilyn Monroe sau Audrey Hepburn reflectă încă aceste calități și aduc un plus de inspirație în noua campanie de imagine Băneasa Shopping City desfășurată sub mesajul IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC.

Dacă frumoasa actriţă Briggite Bardot ne poate fi un exemplu pentru stilul său elegant, dar totodată simplu, iar Audrey Hepburn ne poate fi model de frumuseţe şi eleganţă deopotrivă, Marilyn Monroe ne poate inspira, la polul opus, cu senzualitatea şi feminitatea caracteristică, ambele reflectate în ţinutele sale provocatoare, care au cucerit prin încredere şi strălucire.

Pe parcursul lunii martie, femeile care iubesc să se exprime autentic vor avea parte de o serie de surprize și experiențe care să le încurajeze manifestarea creativității în dezvoltarea sau susținerea stilului personal, fie că vorbim de unul clasic, modern sau modern classic.

Reinterpretarea și îmbinarea celor două stiluri pot reprezenta o adevărată provocare în contextul atractivității ofertelor exclusiviste și mixului unic de branduri prezente în centrul comercial, însă diversitatea, precum și noile colecții de primăvară cu care Băneasa Shopping City își va întâmpina clientele vor fi o sursă de inspirație atât pentru ținute, cât și pentru atitudine.

Noua campanie încurajează toate doamnele şi domnişoarele să îşi creeze propriul stil fără reţineri, să uite de reguli, întocmai filozofiei de brand exprimate prin îndemnul All In The Name Of Fashion. Şi pentru că Băneasa Shopping City este nu numai un spațiu al fashion-ului, ci şi al experienţelor memorabile, sunteţi aşteptate la cumpărături inspirate pentru a vă manifesta personalitatea şi stilul. Clasic, modern sau modern classic? Tu ce alegi?

 

***

 

 

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Date de contact:
Nume: Alexandra Nedelcu
Functie: PR Executive
Email: alexandra.nedelcu@fcb.ro
Telefon: 0725 354 617




Comunicat publicat de: FCB (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de FCB

NIVEA demarează cea de-a doua etapă a proiectului educațional #LikeYourself

Caravana NIVEA #LikeYourself continuă turul național în licee și în cel de-al doilea semestru al anului școlar 2016-2017. Până în prezent, NIVEA a susținut peste…

Trăiește experiența senzuală a cafelei de lux cu noile capsule Davidoff Café, compatibile cu espressoarele Nespresso®*

Adevărații pasionați de cafea se pot bucura acum de cea mai înaltă calitate și de răsfățul pur al Davidoff Café într-o capsulă. Pentru prima dată,…

Simte cea mai delicata imbratisare cu noua spuma de dus de la NIVEA. Transforma experienta dusului intr-un moment de rasfat suprem!

#Monden   #Bucuresti Vizualizari: 158
In ziua de azi, am devenit adevarate acrobate ale vietii moderne, care executa cu succes exercitii de echilibristica in familie, la locul de munca, in…

NIVEA demarează cea de-a doua etapă a proiectului educațional #LikeYourself

#Cultura / Educatie   #Bucuresti Vizualizari: 151
Peste 17.000 de eleve din aproape 80 de licee din țară au participat în primul semestru la sesiunile caravanei NIVEA #LikeYourself Caravana NIVEA #LikeYourself continuă…
Vezi profilul FCB