Direct Booking a început campania de Black Friday

Direct Booking.ro, mall-ul de vacanță la un click distanță, a început campania de reduceri Black Friday la vacanțele pe litoralul din România, Bulgaria, Grecia și Turcia, oferind clienților săi posibilitatea de a participa la concursul organizat de Black Friday, al cărui premiu este un sejur gratuit într-o stațiune din Grecia.

Site-ul companiei afișează până pe 30 noiembrie mii de oferte cu până la 40% discount, pentru sejururi în toate destinațiile favorite românilor, inclusiv Egipt sau Republica Dominicană. Astfel, cei care rezervă din timp vacanța pentru vara 2020, vor beneficia de prețuri mai bune și vor putea participa la concursul publicat pe website și pe pagina oficială de Facebook.

În perioada de Black Friday, DirectBooking pune la dispoziția turiștilor sejururi pe măsura tuturor bugetelor, pentru care pot fi folosite inclusiv vouchere de vacanță. Bugetul alocat unui concediu petrecut pe litoralul românesc începe de la 1200 lei, pentru doi adulți, cu mic dejun inclus. În funcție de hotelul ales, turiștii pot primi o plimbare cu gondola venețiană din Portul Tomis, Constanța.

Pachetul pentru doi adulți, care optează pentru un sejur în Grecia, cu transport individual și mic dejun, începe de la 500 de euro, iar pentru un sejur în Turcia, care are inclus transportul  cu avionul și regim all inclusive, ofertele încep de la 950 de euro. Acesta diferă în funcție de facilitățile dorite, de tipul transportului și de numărul de persoane.

Până pe 30 noiembrie 2019, DirectBooking.ro oferă clienților săi sejururi de 7 nopți în Bulgaria, în regim all inclusive, de la 400 euro, pentru doi adulți, unele dintre pachete având inclus transportul cu autocarul. O simplă căutare pe website-ul agenției va scoate la iveală numeroase opțiuni pentru o vacanță de vis în doi sau împreună cu familia, indiferent de bugetul disponibil.

„Campania de Black Friday a ajuns la un nivel de maturitate, în principal datorită creșterilor salariale și modificărilor comportamentului de consum al românilor. Aceștia doresc să își programeze în avans vacanțele, beneficiind astfel de timp pentru alegerea destinației și identificarea celei mai bune oferte”, spune Dorel Vlad, Manager General Direct Booking.ro.

Direct Booking este o agenție de turism tour operatoare cu peste 9 ani de experiență în domeniu, care pune la dispoziția clienților săi o gamă completă de pachete turistice care includ atât transport charter avion și / sau autocar, cât și pachete cu transport individual. Turiștii pot căuta online vacanța, simplu și rapid, printr-un motor de căutare intuitiv și pot găsi vacanța visată în destinații precum: Grecia, Bulgaria, Turcia, România, Croația, Muntenegru, Spania, Egipt și Republica Dominicană. În 2018, peste 350.000 de turiști au călătorit cu Direct Booking.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
Black Friday, vacante 2020, direct booking, vacante litoral romanesc, vacante Bulgaria, vacante Grecia, vacante Turcia


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional acoperă costurile asociate îmbolnăvirii cu COVID-19

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional, oferită în parteneriat cu Generali Global Health, nu suferă modificări ale acoperirii în situația îmbolnăvirii cu Coronavirus, deși pandemiile…

Prin intermediul MediHelp Internațional ai noi oportunități de diagnosticare la distanță

În ultimii ani, domeniul medical a devenit tot mai dinamic, oferind pacienților șansa de a beneficia de oportunități inovatoare de diagnosticare și tratament. Evoluția și…

Nomade Communication deschide un nou birou în Bulgaria

Nomade Communication își extinde portofoliul de clienți în afara țării și deschide un nou birou în Plovdiv, Bulgaria.

Supreme Council of European Business a organizat evenimentul „Business & Competitive Intelligence”

Supreme Council of European Business a organizat în data de 31 ianuarie 2020 primul eveniment de afaceri din acest an, la Grand Hotel Continental. Întâlnirea…

Printul – canalul de comunicare în care consumatorii au încredere

Cel mai recent studiu de piață Nielsen arată faptul că, pentru consumatori, canalele tradiționale de comunicare rămân sursa cu cel mai ridicat grad de încredere…
Vezi profilul Nomade Communication