Creșterea competitivității din industria asigurărilor private de sănătate

Specialiști ai pieței asigurărilor private de sănătate din SUA semnalează faptul că această industrie înregistrează un grad crescut de competitivitate. Trendul se datorează companiilor recent apărute, dar și comportamentului cumpărătorilor care este influențat, printre altele, și de valoarea unui plan de asigurare.

În egală măsură, dezvoltarea tehnologiei și dorința oamenilor de a desfășura cât mai multe activități online aduce schimbări semnificative în maniera de accesare a unei asigurări private de sănătate. Acesta este unul dintre motivele pentru care sunt mai înclinați să lucreze cu o companie de asigurări care poate executa online cât mai multe proceduri și care are o experiență relevantă în domeniu.

În cazul MediHelp Internațional (România), vânzările asigurărilor private de sănătate au crescut cu peste 90% în primul trimestru din 2018. Acest procent, în comparație cu rata medie de creștere din piață, se datorează faptului că MediHelp Internațional promovează doar această linie de business, având expertiză în planuri de asigurare medicală cu acoperire internațională. De asemenea, creșterea este influențată și de concretizarea planurilor și a bugetelor investite în anul anterior.” explică Alexandra Gardan, Director de Dezvoltare, MediHelp Internațional.

De cealaltă parte, Leemore S. Dafny în Harvard Business Review arată faptul că un nivel ridicat al competitivității într-un anumit sector de activitate atrage beneficii importante și prețuri mai accesibile. De asemenea, un alt efect este apariția unui comportament loial față de compania aleasă, atitudine întâlnită în rândul persoanelor fizice și juridice.

Perioada medie în care clienții noștri aleg să rămână alături de noi este de 7 ani, iar în fiecare an peste 80% își reînnoiască polița de asigurare de sănătate. Acest lucru se datorează faptului că, printr-o asigurare medicală obținută prin intermediul MediHelp Internațional, clientul are libertatea de a alege orice medic, spital sau clinică de renume mondial. Astfel, asiguratul nu se limitează la furnizorii medicali locali pentru investigații și analize sau chiar pentru afecțiuni grave, precum intervenții chirurgicale complexe, transplant de organe, tratament pentru cancer etc. explică Elena Ciobanu, Director Operațiuni, MediHelp Internațional.

În concluzie, este importantă evaluarea cât mai precisă a creșterii gradului de competitivitate în acest sector de activitate deoarece va atrage numeroase consecințe atât pentru asigurați, cât și pentru toate categoriile de parteneri de interes.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
industria asigurărilor private de sănătate, creștere competitivitate, MediHelp Internațional


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Impactul negativ al scăderii populației din România este redus de asigurările medicale private

Potrivit celor mai recente statistici ONU, în perioada 2017 – 2050, populația României va scădea cu 17%. Conform Institutului Național de Statistică, la 1 ianuarie…

Companiile din retail și FMCG se extind în orașe mici și mijlocii

Cele mai recente cercetări scot în evidență faptul că, în primele două trimestre din 2018, una dintre tendințele din domeniul imobiliar este intrarea lanțurilor de…

Companii britanice prezente la eveniment de referință pentru industria DIY

Camera de Comerț Britanico – Română (BRCC) împreună cu Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord în România și British Home Enhancement…

Românii trebuie să aibă acces la servicii medicale la cele mai înalte standarde

Conform raportului de asistență primară realizat de către CNAS, peste 17 mil. de români sunt înscriși pe listele medicilor de familie (77,02 % din populația…

Print management în native advertising

Publicațiile de specialitate estimează faptul că, până la finalul anului, agențiile de publicitate vor investi peste 30 mld. de dolari în native advertising, reprezentând peste…
Vezi profilul Nomade Communication