Creșterea competitivității din industria asigurărilor private de sănătate

Specialiști ai pieței asigurărilor private de sănătate din SUA semnalează faptul că această industrie înregistrează un grad crescut de competitivitate. Trendul se datorează companiilor recent apărute, dar și comportamentului cumpărătorilor care este influențat, printre altele, și de valoarea unui plan de asigurare.

În egală măsură, dezvoltarea tehnologiei și dorința oamenilor de a desfășura cât mai multe activități online aduce schimbări semnificative în maniera de accesare a unei asigurări private de sănătate. Acesta este unul dintre motivele pentru care sunt mai înclinați să lucreze cu o companie de asigurări care poate executa online cât mai multe proceduri și care are o experiență relevantă în domeniu.

În cazul MediHelp Internațional (România), vânzările asigurărilor private de sănătate au crescut cu peste 90% în primul trimestru din 2018. Acest procent, în comparație cu rata medie de creștere din piață, se datorează faptului că MediHelp Internațional promovează doar această linie de business, având expertiză în planuri de asigurare medicală cu acoperire internațională. De asemenea, creșterea este influențată și de concretizarea planurilor și a bugetelor investite în anul anterior.” explică Alexandra Gardan, Director de Dezvoltare, MediHelp Internațional.

De cealaltă parte, Leemore S. Dafny în Harvard Business Review arată faptul că un nivel ridicat al competitivității într-un anumit sector de activitate atrage beneficii importante și prețuri mai accesibile. De asemenea, un alt efect este apariția unui comportament loial față de compania aleasă, atitudine întâlnită în rândul persoanelor fizice și juridice.

Perioada medie în care clienții noștri aleg să rămână alături de noi este de 7 ani, iar în fiecare an peste 80% își reînnoiască polița de asigurare de sănătate. Acest lucru se datorează faptului că, printr-o asigurare medicală obținută prin intermediul MediHelp Internațional, clientul are libertatea de a alege orice medic, spital sau clinică de renume mondial. Astfel, asiguratul nu se limitează la furnizorii medicali locali pentru investigații și analize sau chiar pentru afecțiuni grave, precum intervenții chirurgicale complexe, transplant de organe, tratament pentru cancer etc. explică Elena Ciobanu, Director Operațiuni, MediHelp Internațional.

În concluzie, este importantă evaluarea cât mai precisă a creșterii gradului de competitivitate în acest sector de activitate deoarece va atrage numeroase consecințe atât pentru asigurați, cât și pentru toate categoriile de parteneri de interes.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
industria asigurărilor private de sănătate, creștere competitivitate, MediHelp Internațional


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional acoperă costurile asociate îmbolnăvirii cu COVID-19

Asigurarea privată de sănătate MediHelp Internațional, oferită în parteneriat cu Generali Global Health, nu suferă modificări ale acoperirii în situația îmbolnăvirii cu Coronavirus, deși pandemiile…

Prin intermediul MediHelp Internațional ai noi oportunități de diagnosticare la distanță

În ultimii ani, domeniul medical a devenit tot mai dinamic, oferind pacienților șansa de a beneficia de oportunități inovatoare de diagnosticare și tratament. Evoluția și…

Nomade Communication deschide un nou birou în Bulgaria

Nomade Communication își extinde portofoliul de clienți în afara țării și deschide un nou birou în Plovdiv, Bulgaria.

Supreme Council of European Business a organizat evenimentul „Business & Competitive Intelligence”

Supreme Council of European Business a organizat în data de 31 ianuarie 2020 primul eveniment de afaceri din acest an, la Grand Hotel Continental. Întâlnirea…

Printul – canalul de comunicare în care consumatorii au încredere

Cel mai recent studiu de piață Nielsen arată faptul că, pentru consumatori, canalele tradiționale de comunicare rămân sursa cu cel mai ridicat grad de încredere…
Vezi profilul Nomade Communication