Camera de Comerț Britanico-Română marchează primele 6 luni de activitate cu o petrecere de vară în stil britanic

Camera de Comerț Britanico-Română (BRCC) a găzduit evenimentul său anual de celebrare a relațiilor de afaceri bilaterale în ziua de joi, 11 iulie, la Hotelul Caro, București.

În acest an, mai mult de 120 de oameni de afaceri de top și prieteni ai BRCC au luat parte la discuțiile despre succesul comercial al ultimelor șase luni și noile oportunități de business care apar odată cu îndepărtarea problemelor datorate incertitudinii pe care a adus-o Brexit.

Felicitând România pentru Președinția sa exemplară a Consiliului Uniunii Europene, Președintele BRCC, Neil McGregor, a deschis seara evidențiind faptul că această realizare poate constitui o rampă de lansare pentru intensificarea legăturilor comerciale dintre Regatul Unit și România. Întregul eveniment a fost moderat de către Colin Lovering – Vice-Președinte BRCC.

După încheierea discursurilor, membrii Camerei și invitații au avut șansa de a se bucura din plin de o petrecere a cărei temă centrală a fost golful și a cărei ambianță a fost îmbogățită de cocktail-urile puse la dispoziție de Stalinskaya, de vinul oferit de Domeniul Bogdan și de berea Ursus.

Consiliul de conducere al BRCC mulțumește Hotelului Caro pentru ospitalitate, sponsorilor pentru divertisment, COS, companiei Marks and Spencer pentru prezentarea de modă, companiilor altexpress.ro, Centrul de Limbi Străine A Best și partenerilor media ai serii, DeBizz. Mulțumirile sunt adresate, de asemenea, și celor de la APAN Top Selection, Chris Filip, Commons, Greek Gourmet Shop, Happy Forever by Andreea, Medicover România, Nomade Communication, Prolive Cosmetics, and Pullman Bucharest World Trade Centre pentru furnizarea premiilor tombolei. Atmosfera a fost destinsă, de asemenea, de interpreta la vioară electrică Graziella, echipa de dans FiveGym și cântărețul John Romanu.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
business, internationalizare, summer garden party, oameni de afaceri, eveniment business


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Campaniile de print sporesc eficiența campaniilor online

Tendințele de consum ale cumpărătorilor devin din ce în ce mai complexe, iar exigențele lor se răsfrâng asupra strategiilor de comunicare ale companiilor. Aceste schimbări…

Atilla Dér este numit Corporate Sales Director al MediHelp International

MediHelp International – cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate din Europa Centrală și de Est anunță numirea lui Atilla Dér în funcția…

Poți preveni îmbolnăvirea familiei tale cu doar 14 euro pe zi

Afecțiunile medicale au un puternic impact în viața fiecărei persoane. Evoluția medicinei și a tehnologiei din domeniu oferă control asupra acestor momente sensibile, prin dezvoltarea…

Printul facilitează difuzarea noilor tendințe de consum în rândul publicului

Românii se aliniază standardelor occidentale de trai, fapt care a dus la schimbarea obiceiurilor de consum. Din ce în ce mai multe studii de piață…

O familie cu patru membri poate beneficia de asigurare medicală privată cu doar 14 euro pe zi

Piața asigurărilor private de sănătate se află pe trend ascendent datorită accesibilității în raport cu nivelul de trai al populației. Tot mai mulți români conștientizează…
Vezi profilul Nomade Communication