Asigurările de sănătate conving generația Millennials să se angajeze

Specialiștii în asigurări și în recrutare susțin faptul că generația Millennials consideră necesar ca în oferta de muncă să fie integrat un pachet extra-salarial care să conțină o serie de beneficii importante, cum ar fi: flexibilitatea orelor de program, posibilitatea de a lucra de acasă, abonamente la sălile de fitness, training-uri gratuite și, mai ales, asigurări private de sănătate.

Schimbarea de perspectivă este cu atât mai mare cu cât generația X este dispusă să lucreze peste program, să accepte condiții de muncă sub așteptări și să nu aibă cerințe suplimentare de la angajatori. În comparație, generația Y se informează constant despre evoluția tehnologică, este la curent cu schimbările sociale la nivel național și internațional, are expectanțe ridicate atât de la ei, cât și de la ceilalți și un grad ridicat de mobilitate. De asemenea, grație procesului de globalizare la care Millennials au fost expuși, aceștia urmează o traiectorie profesională mult orientată spre internaționalizare.

Datorită contextului social și profesional actual, se observă o creștere a cererii pentru pachetele de beneficii extra-salariale care includ asigurări private de sănătate cu acoperire internațională. Mai mult decât atât, gradul de mobilitate al angajaților a crescut considerabil, fapt care a condus la nevoia companiilor de a accesa planuri personalizate de asigurări medicale private, care să cuprindă beneficii mai cuprinzătoare decât un abonament medical, cum ar fi: asigurare pentru maternitate, tratamente stomatologice în caz de accident, transfer medical de urgență, evacuare și repatriere. În egală măsură, aceste planuri sunt deductibile până la 400 euro / an, atât pentru angajator, cât și pentru angajat, ceea ce reprezintă o facilitate fiscală importantă, susține Laura Afrasine, Director General MediHelp Internațional.

Millennials sunt o generație de tineri educați, creativi, încrezători în forțele proprii și cu obiective ambițioase pe care le urmează îndeaproape. De aceea, angajatorii trebuie să se adapteze cerințelor și nevoilor noului profil al angajatului, în special pentru a fi competitivi în piața muncii, pentru a-l motiva să performeze și pentru a-i crește gradul de loialitate față de companie.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
asigurare de sanatate,asigurare privata de sanatate,asigurare medicala privata,generatia millennials


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Alukönigstahl - furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări

Ca în fiecare an, publicația Real Estate Magazine a făcut o selecție a celor mai importanți jucători pe piața de imobiliare. Juriul, format din 9…

Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții

Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul…

Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții

Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.

Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric

Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care…

CradleToCradle - soluția viitorului propusă de Alukönigstahl pentru locuinţe sustenabile și durabile

Sustenabilitatea și durabilitatea sunt elemente cheie în proiectarea unei locuinţe construite pentru viitor, motiv pentru care Alukönigstahl propune soluții moderne și eficiente, având în portofoliu…
Vezi profilul Nomade Communication